Turvonnut naama (kasvot kapeammiksi!)

Ggg

Ongelmana on siis aina toisinaan pyöristyvät posket, joihin tuntuu kertyvän kaikki ylimääräinen. Ne paisuvat aina, kun lihon hieman, syön karkkia ja paljon suolaista ruokaa.

Ihmettelenkin tässä, että mistä kasvojen turvotus johtuu ja millä saisin pyöreät kasvot kapeammiksi aina kun ne syystä tai toisesta päättävät pöhöttyä?
Meikkiniksejä en tarvitse, osaan kyllä kasvoja varjostaa mutta silti naamataulu näyttää nimenomaan turvonneelta ja pöhöttyneeltä.

11

13577

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lenkille ja nestettä

Huuhtelu viileällä vedellä on hyväksi,vihreä tee tms.nestettä poistava...liikunnan,kävelylenkki tms.väitetään laskevan turvotusta...

Vältä suolaa tai runsasta hiilarin määrää ainakin iltaisin, sillä se löytyy aamulla nassusta,sama alkoholin kanssa.Myös nestevajaus turvottaa.

• miäpä vain

kuulin juuri radiosta mainoksen sellaisesta valmisteesta kuin antisalt jota kuulemma saa mm. apteekeista, kenties tavallisista hyvinvarustelluista kaupoistakin. se poistaa ylimääräisen nestettä sitovan suolan kehosta, ja semmoisen voi popsaista esim. bileillan jälkeen niin aamulla on pirteän näköinen. ajattelin itse kokeilla!

• silmänympäryksiin

Itse tykkään käyttää helposti turvoksissa oleviin silmiini The Body Shopin hajustamatonta silmänympärysgeeliä. Geeli viilentää ja virkistää silmänympärysihoa ja samalla laskee turvotusta. Säilytän tuotetta jääkaapissa, joten on todella viilentävä ja turvotusta vähentävä vaikutus! Hinta noin 10e.

• turbonaama

Moi!
      Mullakin usein sama ongelma.
      Olen huomannut, että höyryhengitys poistaa turvotusta naamasta ja jääkaapissa kylmenneet teelusikat kun painaa silmien alle, turvotus hieman laskee. Jääkaappiin voi laittaa esim. kiinteyttävän naamion, joka levitetään kylmänä kasvojen iholle.
      Myös turvotusta poistavat, geelimäiset silmänympärysvoiteet ovat hyviä, kun käyttää säännöllisesti. Saunominen tai kuuma kylpy on myös hyvä keino.
      Sit tietenkin nukkuminen selällään, pää hieman kohotettuna ehkäisee silmien turvotusta ja suolaisen ruuan välttäminen varsinkin ennen nukkumaanmenoa.
      Ruuista ananas, vihreä tee, mansikat ja kahvi ainakin poistavat ylimääräistä nestettä kehosta.

• turvottaa

Hyviä vinkkejä turbonaamalta, mutta eikö kahvi just päinvaston turvota? mitä oon kuullu niin ennen tai jälkeen kahvin pitäis juoda lasi vettä ettei nesteet pääse kertymään kehoon. Hmm..en tiedä..

• .....

Ei, kahvi ei turvota. Kahvi ja kofeiini nimenomaan nopeuttaa aineenvaihduntaa ja saa nesteet liikkeelle, eli turvotus siis vähenee. Mutta kahvi aiheuttaa elimistössä nestevajausta, ja sen takia suositellaan juomaan lasillinen vettä kahvin jälkeen.. Eli kahvi siis poistaa nesteita. Jokainen kahvinkittaaja tietää, että vessassa saa rampata hieman tiuhempaan tahtiin...

• toivoton läskinaama

Hyviä neuvoja ! Taidanpa lähtee heti kokeilee mulla just sillee et naama on pyeree ja kaipais kavennusta

• vesi hyvää

Vettä pitäs juoda jokapäivä 1.-1,5l ja kesäisin vielä hiukan lisää..

• Tunkkitantta

Liikunta! Ja karkit sekä suolaiset pois ruokalistalta. Yksinkertaista.

• minä-vaan-

Itse olen koko ikäni syönyt hyvin hyvin vähän mitään karkkeja, herkkuja, sipsejä, limuja. Syystä että vanhempani eivät koskaan ostaneet niitä vaikka kinuttiinkin niitä ja oltiin kateellisia niille jotka sai joka viikonloppu kauheesti herkkuja.
        Silti mulla on aina ollut pyöreät kasvot vaikka olen aina ollut tosi laiha, ja edelleen siis olen.
        Siksi kans haluaisin kuulla kans noita muita keinoja miten saa kapeammat kasvot kun ei aina johdu noist että söis paljon suolaa ja sokeria :). Ei ole mun mielestä niin yksinkertaista :)

• Tikki-tuu

Miksi pyöreät kasvot on sun mielestä häiritsevät? Sun pitäisi päinvastoin olla tyytyväinen, jos vielä olet muuten laiha!

Sähän tulet säilymään nuoren näköisenä melkein ikuisesti! Pyöreissä kasvoissa ei tule rypyt näkyviin ja muutenkin säilytät nuorekkuutesi paremmin kuin joku laihaposki. Kato nyt noita keski-ikäisiä ja vanhempia naisia, joilla on kapeat kasvot, nehän näyttää ihan vinttikoirilta. Ja jos muuten olet laiha, niin sun ei tarvi koskaan miettiä sitä, kumpi kannattaa: joko laihduttaa niin että vartalosi on hoikka, mutta samalla saat sitten rumat ryppyiset lonttoposket, tai antaa kasvosi olla kauniin pyöreät, ja samalla sitten vartalokin on paksu ja ruma. Tämä on hirveän monen aikuisen naisen "dilemma."

Sulla on valmiiksi pyöreät, nuorekkaat kasvot ja hoikka vartalo, ihanne, jota monet tavoittelevat, mutta eivät koskaan saa. Aina on joko-tai.

Opettele meikkaamaan kasvosi kauniisti, käy vaikka kosmetologilla, joka osaa neuvoa hyvän arkimeikin ja tietysti myös sen juhlavammankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4392
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1833
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1553
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      40
      1331
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1093
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      939
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      855
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe