Kuinka usein maksalaatikkoa voi syödä? Onko kerran viikossa liian usein, kun muistan jostain lukeneeni, että kerran kuussa saisi syödä maksaa, muttei useammin.
Pidän maksalaatikosta myös kylmänä, siitä ei varmasti ole mitään haittaa, vaikkei sitä lämmittäisikään?
kerran vkossa maksalaatikkoa?
8
10835
Vastaukset
- siin
maksalootas on niin vähän sitä maksaa, että huoletta voit syödä vaikka monta kertaa viikossa..
- maksa
joo aika vähäinen se maksamäärä on...
- nouhätä
voi syödä vaikka joka päivä
- Vain huonoja vaihtoehtoja?
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=27948&sid=5865740785b4d98de4963dd1d74c16db
- syön aina
kun tekee mieli :) en oo ees aatellu että saisko syödä vai ei. kukapa kieltäisi :D
mulla tulee joskus vaan hirveä himo maksalaatikkoon, vähän samalla tapaa kuin suklaaseen. oonki aatellu et liittyyköhän siihenki joidenki arvojen lasku. ainaki jos verensokeri on alhaalla niin suklaanhimo iskee, voisko maksassa sitten jos hemoglobiini? heh. mulla on aina ollu aika alhainen hemoglobiini, 120-135. se ei kyllä nouse vaikka laatikkokaupalla rautaruokaa popsin :/ - kdjfldjfl
Maksalaatikossa on tosi paljon hiilareita, joten se sopii erityisesti ihmisille, jotka liikkuu paljon mutta silloinkin suositellaan syömään vain kerran viikossa. Joten aika lihottavaa se on jos useasti syöt etkä liiku.
- koiralle,
piski kun on ottanut ruokavalionsa gourmet-osastoon Saarioisen maksalaatikon. Muun merkkiset eivät uppoa läheskään samalla tavalla, jos ollenkaan. Se vielä, että esim koiranraksut ei maistu ollenkaan.
No joo, olisi kai täältä eläinpalstakin löytynyt.- Hyvä maku koiralla
Saarioisten maksalaatikko (rusinaton) on tosiaan parasta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703