Mulla esiintyy pistoksia ympäriä vartaloa
yksi kerraallan ja kestää noin 2-5 sekuntia
yksi pistos?
Tietääkö joku mistä on kyse?
pistoksia vartalossa
Kirjoittanut: cafee
1
351
Vastaukset
- Skaar
Liittyykö pistokset lihaksiin? Et maininnut miten tarkalleen pistoksia esiintyy ja minkälaisena kipuna. Esim. vihlovana? Kyseessä voi olla lihas pistoja, jotka esiintyvät noin tunnin-kahden tunnin liikunnan jälkeen. Syö ennen urheilua banaani ja sen jälkeen tomaattia, katso auttaako.
Kun pistos tulee pidätä hengitystä ja juo "kohtauksen" jälkeen piimää.
Kerro minulle auttoiko tämä mitään, mahdollisesti voin auttaa lisää :) -Skaar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790