Kemin kaunein/komein?!

interested

Listataan nyt Kemin kaunottaria ja komistuksia!
Etunimi ja esim työpaikka riittää, niin porukka tietää kenestä puhutaan:)
Kaikkia kiinnostaa kumminki!

Top 5????

33

9546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työpaikkoja laitella

      pientä rajaa nyt näihin galluppeihin --- ei vois enempää kiinnostaa...

      • p.p.

        siinä ne nimikirjaimet tuliki ;D


    • ikärajaa?

      Vai voiko listata yli kolmekymppisiäkin ?

    • kirjoittelette

      Työpaikka? Sinulla ei taida olla kaikki sahajauhot tallella....

      • aiwansama.com

        no mitäs se sulle kuuluu onko sahajauhot tallella! Ne vastaa ketkä haluaa tietää. Nuo kommentit ne vasta tyhmiä onkin. Mitäs luet jos ei kiinnosta! Hohhoijaa!


      • Netiketti on
        aiwansama.com kirjoitti:

        no mitäs se sulle kuuluu onko sahajauhot tallella! Ne vastaa ketkä haluaa tietää. Nuo kommentit ne vasta tyhmiä onkin. Mitäs luet jos ei kiinnosta! Hohhoijaa!

        olemassa, samoin suomi24:n säännöt ja tietääkseni maassamme on voimassa myös rikoslaki.


    • Gallup tulos

      Pakko olla PAAVO from Keminmaa.

      • onko pakko jos ei taho

        Höpö,höpö,höpö ja vielä kerran höpö!!!!!!!!!!!!!


    • fsdkahbdkl

      Miehet:

      1. Tauno
      2. Kalevi
      3. Sven-Erik
      4. Günther
      5. Keijo-Kaarina

      Naiset:

      1. Svetlana
      2. Tatjana
      3. Ritu
      4. Mirkku
      5. Tauno

      • tai siis lisäys

        unohdit ne työpaikat. no mä voin avittaa. en viitsi laittaa työpaikkaa ettei viestiä poisteta. laitan ammatin/koulutuksen.

        Miehet:

        1. Tauno-kukkakauppias
        2. Kalevi-autoasentaja
        3. Sven-Erik-häntäheikki
        4. Günther-suntio
        5. Keijo-Kaarina-tyttöpoika

        Naiset:

        1. Svetlana-venäläinen
        2. Tatjana-MYYJÄ
        3. Ritu-toimistovirkailija
        4. Mirkku-keinosiementäjä
        5. Tauno-kukkakauppias


      • Sakariini
        tai siis lisäys kirjoitti:

        unohdit ne työpaikat. no mä voin avittaa. en viitsi laittaa työpaikkaa ettei viestiä poisteta. laitan ammatin/koulutuksen.

        Miehet:

        1. Tauno-kukkakauppias
        2. Kalevi-autoasentaja
        3. Sven-Erik-häntäheikki
        4. Günther-suntio
        5. Keijo-Kaarina-tyttöpoika

        Naiset:

        1. Svetlana-venäläinen
        2. Tatjana-MYYJÄ
        3. Ritu-toimistovirkailija
        4. Mirkku-keinosiementäjä
        5. Tauno-kukkakauppias

        Huumorin kukka se kauneun kukka.Oiskohan se tuolla Tauno-kukkakauppiaalla.
        Ihan todellako joku haluaa listan ulkonäön perusteella.Katsos kauneus on katsojan silmissä, jonkun mielestä Lissu on kaunein ja toisen mielestä Masa.


      • tehdään yhteenveto
        Sakariini kirjoitti:

        Huumorin kukka se kauneun kukka.Oiskohan se tuolla Tauno-kukkakauppiaalla.
        Ihan todellako joku haluaa listan ulkonäön perusteella.Katsos kauneus on katsojan silmissä, jonkun mielestä Lissu on kaunein ja toisen mielestä Masa.

        siksihän niitä kalluppeja tehdään=)


      • on tietenki
        tehdään yhteenveto kirjoitti:

        siksihän niitä kalluppeja tehdään=)

        Urho Kekkonen


      • !!!!!!!!!!!!
        on tietenki kirjoitti:

        Urho Kekkonen

        Suvi Miinala on ainakin yksi. Tosin ei taija enään paljon viihtyä Kemissä.


    • sehän on selvää

      että kaunein olen minä ja komein mun mies..=)

      • l-fkldkgflkf

        siis Svetlana ja Tauno on miehes.


      • minähänseoon
        l-fkldkgflkf kirjoitti:

        siis Svetlana ja Tauno on miehes.

        niin,mutta joskus kun katson peilistä niin oon kyllä aika ruma,en siis ehkä olekkaan kaunein..ja kyllä se ukkokin joskus kuvottaa mua..

        eli ehkei me sittenkään olla ne kaunein ja komein..pitää siis viestiketjun aloittajan jatkaa etsintöjään..=)

        mutta tosiaan siis,eihän sitä voi sanoa kuka on komein ja kuka kaunein,kun jonkun mielestä tosiaan joku voi olla täydellinen kaunotar ja toinen sanoo rumaksi..niinkuin nuissa missikisoissakin on huomattu,aina voittaa joku muu kuin mikä minusta olisi kaunis..ja voittaja ei ole moneen vuoteen ollut mun mielestä kaunis,tosiaan sieviähän ne on..mutta taso on laskenut ja paljon

        niin ja olen sitä mieltä,että oikeasti KAUNIIT(ei pelkästää hyvännäköiset) ihmiset eivät osallistu tuommoisiin kaikenmaailman lounaislapinneito yms hölynpölykisoihin..


      • ainakin ennen
        minähänseoon kirjoitti:

        niin,mutta joskus kun katson peilistä niin oon kyllä aika ruma,en siis ehkä olekkaan kaunein..ja kyllä se ukkokin joskus kuvottaa mua..

        eli ehkei me sittenkään olla ne kaunein ja komein..pitää siis viestiketjun aloittajan jatkaa etsintöjään..=)

        mutta tosiaan siis,eihän sitä voi sanoa kuka on komein ja kuka kaunein,kun jonkun mielestä tosiaan joku voi olla täydellinen kaunotar ja toinen sanoo rumaksi..niinkuin nuissa missikisoissakin on huomattu,aina voittaa joku muu kuin mikä minusta olisi kaunis..ja voittaja ei ole moneen vuoteen ollut mun mielestä kaunis,tosiaan sieviähän ne on..mutta taso on laskenut ja paljon

        niin ja olen sitä mieltä,että oikeasti KAUNIIT(ei pelkästää hyvännäköiset) ihmiset eivät osallistu tuommoisiin kaikenmaailman lounaislapinneito yms hölynpölykisoihin..

        oli ihan oikeasti kauniita jotka olivat osallistuneet lounaislappi kisoihin ja kemineitokisoihin!Ja monet niistä sai ennen kisojakin kuulla olevansa todella kauniita...


      • ja nyt on nyt
        ainakin ennen kirjoitti:

        oli ihan oikeasti kauniita jotka olivat osallistuneet lounaislappi kisoihin ja kemineitokisoihin!Ja monet niistä sai ennen kisojakin kuulla olevansa todella kauniita...

        siss tosiaan ei moneen vuoteen ole ollu oikeasti kauniita tyttöjä tuolla neitokisoissa!
        pari viimekertaakin olisi voinut kulkea vaikka nimikkeellä;
        lounaislapin lehmityttö tms..

        paljon on kauniita tyttösiä täällä päin,mutta yksikään nuista viimevuosien ehdokkaista ei ole olleet mitenkään erityisiä,yhtään todella kaunista ei ole ollut osa jopa rumia!että ei näköjään ole kovin halukkaitakaan lähtiöitä kun pitää kerätä ties ketä sinne kunhan saa porukan kasaan..=)

        Heheh..mutta mitäpä nuista,antaapa heidän lulla itsestään liikoja..=)


    • aloittaja

      siis tosiaan tuo viestiketjun aloittaja nim. "interested" luulla ja toivoa että hänen nimensä löytyis kaunein/komein listalta,mutta eipä tainnut onnistaa..=)

      heheh

      • Anonyymi

        kemi on kaunis ku kemin facebookia kattelee. titityy " on hieno kuva" ja jneee


      • Anonyymi

        kemi on kaunis ku kemin facebookia kattelee. titityy " on hieno kuva" ja jneee


    • Anonyymi

      kemi on kaunis titityy onpa hieno kuva jne... kemin facebook

    • Anonyymi

      Kemin Keiju ( Mika Halvari ) on kaunein Kemissä.

    • Anonyymi

      Onko RonskiRiitta Kemistä kotoisin?

      • Anonyymi

        Nostokurki näkyy olevan tänäkin päivänä.


    • Anonyymi

      Kemissä oli 60-70 luvulla komeita miehiä. Hoikkia, solakoita pimperorallin ajajia.
      Ei ollut pullamössösakkia, eikä lihavia lötköjä. Me teimme töitä ja vaurastettiin Kemiä.

    • Anonyymi

      Viina Sinisoli

    • Anonyymi

      Laura lasoli

    • Anonyymi

      Kyllä täällä meitä kauniita naisia on mutta kun miehet on noita pikkukilkki tuppimunia, niin eihän täällä ole mitään vastinetta meille kauniille naisille.

    • Anonyymi

      Katso peiliin,kaunis?

    • Anonyymi

      kääpiö komein

    • Anonyymi

      Pullonkerääjä ”pepsi”naisten suosikki.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6579
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      531
      3770
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3677
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2856
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2549
    6. 292
      2327
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1623
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      114
      1530
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe