Listataan nyt Kemin kaunottaria ja komistuksia!
Etunimi ja esim työpaikka riittää, niin porukka tietää kenestä puhutaan:)
Kaikkia kiinnostaa kumminki!
Top 5????
Kemin kaunein/komein?!
33
9662
Vastaukset
- työpaikkoja laitella
pientä rajaa nyt näihin galluppeihin --- ei vois enempää kiinnostaa...
- p.p.
siinä ne nimikirjaimet tuliki ;D
- ikärajaa?
Vai voiko listata yli kolmekymppisiäkin ?
- kirjoittelette
Työpaikka? Sinulla ei taida olla kaikki sahajauhot tallella....
- aiwansama.com
no mitäs se sulle kuuluu onko sahajauhot tallella! Ne vastaa ketkä haluaa tietää. Nuo kommentit ne vasta tyhmiä onkin. Mitäs luet jos ei kiinnosta! Hohhoijaa!
- Netiketti on
aiwansama.com kirjoitti:
no mitäs se sulle kuuluu onko sahajauhot tallella! Ne vastaa ketkä haluaa tietää. Nuo kommentit ne vasta tyhmiä onkin. Mitäs luet jos ei kiinnosta! Hohhoijaa!
olemassa, samoin suomi24:n säännöt ja tietääkseni maassamme on voimassa myös rikoslaki.
- Gallup tulos
Pakko olla PAAVO from Keminmaa.
- onko pakko jos ei taho
Höpö,höpö,höpö ja vielä kerran höpö!!!!!!!!!!!!!
- fsdkahbdkl
Miehet:
1. Tauno
2. Kalevi
3. Sven-Erik
4. Günther
5. Keijo-Kaarina
Naiset:
1. Svetlana
2. Tatjana
3. Ritu
4. Mirkku
5. Tauno- tai siis lisäys
unohdit ne työpaikat. no mä voin avittaa. en viitsi laittaa työpaikkaa ettei viestiä poisteta. laitan ammatin/koulutuksen.
Miehet:
1. Tauno-kukkakauppias
2. Kalevi-autoasentaja
3. Sven-Erik-häntäheikki
4. Günther-suntio
5. Keijo-Kaarina-tyttöpoika
Naiset:
1. Svetlana-venäläinen
2. Tatjana-MYYJÄ
3. Ritu-toimistovirkailija
4. Mirkku-keinosiementäjä
5. Tauno-kukkakauppias - Sakariini
tai siis lisäys kirjoitti:
unohdit ne työpaikat. no mä voin avittaa. en viitsi laittaa työpaikkaa ettei viestiä poisteta. laitan ammatin/koulutuksen.
Miehet:
1. Tauno-kukkakauppias
2. Kalevi-autoasentaja
3. Sven-Erik-häntäheikki
4. Günther-suntio
5. Keijo-Kaarina-tyttöpoika
Naiset:
1. Svetlana-venäläinen
2. Tatjana-MYYJÄ
3. Ritu-toimistovirkailija
4. Mirkku-keinosiementäjä
5. Tauno-kukkakauppiasHuumorin kukka se kauneun kukka.Oiskohan se tuolla Tauno-kukkakauppiaalla.
Ihan todellako joku haluaa listan ulkonäön perusteella.Katsos kauneus on katsojan silmissä, jonkun mielestä Lissu on kaunein ja toisen mielestä Masa. - tehdään yhteenveto
Sakariini kirjoitti:
Huumorin kukka se kauneun kukka.Oiskohan se tuolla Tauno-kukkakauppiaalla.
Ihan todellako joku haluaa listan ulkonäön perusteella.Katsos kauneus on katsojan silmissä, jonkun mielestä Lissu on kaunein ja toisen mielestä Masa.siksihän niitä kalluppeja tehdään=)
- on tietenki
tehdään yhteenveto kirjoitti:
siksihän niitä kalluppeja tehdään=)
Urho Kekkonen
- !!!!!!!!!!!!
on tietenki kirjoitti:
Urho Kekkonen
Suvi Miinala on ainakin yksi. Tosin ei taija enään paljon viihtyä Kemissä.
- sehän on selvää
että kaunein olen minä ja komein mun mies..=)
- l-fkldkgflkf
siis Svetlana ja Tauno on miehes.
- minähänseoon
l-fkldkgflkf kirjoitti:
siis Svetlana ja Tauno on miehes.
niin,mutta joskus kun katson peilistä niin oon kyllä aika ruma,en siis ehkä olekkaan kaunein..ja kyllä se ukkokin joskus kuvottaa mua..
eli ehkei me sittenkään olla ne kaunein ja komein..pitää siis viestiketjun aloittajan jatkaa etsintöjään..=)
mutta tosiaan siis,eihän sitä voi sanoa kuka on komein ja kuka kaunein,kun jonkun mielestä tosiaan joku voi olla täydellinen kaunotar ja toinen sanoo rumaksi..niinkuin nuissa missikisoissakin on huomattu,aina voittaa joku muu kuin mikä minusta olisi kaunis..ja voittaja ei ole moneen vuoteen ollut mun mielestä kaunis,tosiaan sieviähän ne on..mutta taso on laskenut ja paljon
niin ja olen sitä mieltä,että oikeasti KAUNIIT(ei pelkästää hyvännäköiset) ihmiset eivät osallistu tuommoisiin kaikenmaailman lounaislapinneito yms hölynpölykisoihin.. - ainakin ennen
minähänseoon kirjoitti:
niin,mutta joskus kun katson peilistä niin oon kyllä aika ruma,en siis ehkä olekkaan kaunein..ja kyllä se ukkokin joskus kuvottaa mua..
eli ehkei me sittenkään olla ne kaunein ja komein..pitää siis viestiketjun aloittajan jatkaa etsintöjään..=)
mutta tosiaan siis,eihän sitä voi sanoa kuka on komein ja kuka kaunein,kun jonkun mielestä tosiaan joku voi olla täydellinen kaunotar ja toinen sanoo rumaksi..niinkuin nuissa missikisoissakin on huomattu,aina voittaa joku muu kuin mikä minusta olisi kaunis..ja voittaja ei ole moneen vuoteen ollut mun mielestä kaunis,tosiaan sieviähän ne on..mutta taso on laskenut ja paljon
niin ja olen sitä mieltä,että oikeasti KAUNIIT(ei pelkästää hyvännäköiset) ihmiset eivät osallistu tuommoisiin kaikenmaailman lounaislapinneito yms hölynpölykisoihin..oli ihan oikeasti kauniita jotka olivat osallistuneet lounaislappi kisoihin ja kemineitokisoihin!Ja monet niistä sai ennen kisojakin kuulla olevansa todella kauniita...
- ja nyt on nyt
ainakin ennen kirjoitti:
oli ihan oikeasti kauniita jotka olivat osallistuneet lounaislappi kisoihin ja kemineitokisoihin!Ja monet niistä sai ennen kisojakin kuulla olevansa todella kauniita...
siss tosiaan ei moneen vuoteen ole ollu oikeasti kauniita tyttöjä tuolla neitokisoissa!
pari viimekertaakin olisi voinut kulkea vaikka nimikkeellä;
lounaislapin lehmityttö tms..
paljon on kauniita tyttösiä täällä päin,mutta yksikään nuista viimevuosien ehdokkaista ei ole olleet mitenkään erityisiä,yhtään todella kaunista ei ole ollut osa jopa rumia!että ei näköjään ole kovin halukkaitakaan lähtiöitä kun pitää kerätä ties ketä sinne kunhan saa porukan kasaan..=)
Heheh..mutta mitäpä nuista,antaapa heidän lulla itsestään liikoja..=)
- aloittaja
siis tosiaan tuo viestiketjun aloittaja nim. "interested" luulla ja toivoa että hänen nimensä löytyis kaunein/komein listalta,mutta eipä tainnut onnistaa..=)
heheh- Anonyymi
kemi on kaunis ku kemin facebookia kattelee. titityy " on hieno kuva" ja jneee
- Anonyymi
kemi on kaunis ku kemin facebookia kattelee. titityy " on hieno kuva" ja jneee
- Anonyymi
kemi on kaunis titityy onpa hieno kuva jne... kemin facebook
- Anonyymi
Kemin Keiju ( Mika Halvari ) on kaunein Kemissä.
- Anonyymi
Onko RonskiRiitta Kemistä kotoisin?
- Anonyymi
Nostokurki näkyy olevan tänäkin päivänä.
- Anonyymi
Kemissä oli 60-70 luvulla komeita miehiä. Hoikkia, solakoita pimperorallin ajajia.
Ei ollut pullamössösakkia, eikä lihavia lötköjä. Me teimme töitä ja vaurastettiin Kemiä. - Anonyymi
Viina Sinisoli
- Anonyymi
Laura lasoli
- Anonyymi
Kyllä täällä meitä kauniita naisia on mutta kun miehet on noita pikkukilkki tuppimunia, niin eihän täällä ole mitään vastinetta meille kauniille naisille.
- Anonyymi
Katso peiliin,kaunis?
- Anonyymi
kääpiö komein
- Anonyymi
Pullonkerääjä ”pepsi”naisten suosikki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906