Oireita ennen ukkosta?

"Ukkostutka"

Mitä oireita teillä on ennen ukkosen ilmaa?
Mulla on tosi kova väsy, enkä jaksa yhtää mitää tehdä ja lisäksi maha tuntuu olevan hieman kipeä niinku olis jännitykses. Näitä oireita mulla esiintyy jo aamulla ja siitä eteenpäin koko päivän vaikka ukkonen tulisi vasta illalla/yöllä.

9

4214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtään

Ei yhtään mitään oireita sen kummemmin kuin muustakaan. Ei edes kuuhulluus vaivaa - muu hulluus kylläkin.

• ja on pieni

levottomuus tuleeko kunnon pauke vai ei.Pidän ukkosista,mutta asun paikassa johon jostain syystä tule kun erittäin voimakkaat rintama ukkoset etelän suunnasta.Kaikki muut ukkoset kiertää tämän paikan kummaltakin puolelta.

• olen

kovin väsynyt ennen ukkosen tuloa, jotenkin olo on lamaantunut, polvia heikottaa. Kun ukkonen on ohi, tunnen itseni tosi pirteäksi.

• luonnollista

Johtuukohan se siitä että ennen ukkosta on usein pilvistä ja mieli maassa. Sitten ne kuvitellaan oireiksi kun aurinko ei porota virkistävästi taivaalta enää?

• "Ukkostutka"
        luonnollista kirjoitti:

Johtuukohan se siitä että ennen ukkosta on usein pilvistä ja mieli maassa. Sitten ne kuvitellaan oireiksi kun aurinko ei porota virkistävästi taivaalta enää?

Mulle tulee semmonen kamala olo jota selitin tos aloitukses jo silloinki ku aurinko vielä paistaa mukavasti taivaalta...jotenki on vaan semmonen pelonsekainen tunne (pelkään kamalasti ukkosta), kattelen taivaalle vähän väliä, väsyttää ja mahas tuntuu pelon takia kouristuksia.

• ja särkee

päätä väsyttää

• Hmm.....

Siis ennen kuin itse myrsky on edes alkanut? Päätä särkee erikoisesti ja on "kasvihuonelämpöinen" olo.

• ennen ukkosta

Päätä särkee ja aikoja sitten oli kani joka ilmaisi tyynellä ilmalla ennen kuin edes oli ukkonen
        alkanut, painumalla häkkissä koppiinsa piiloon taisi pelättä.

• Anonyymi

Samoja ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4370
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4109
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3766
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      115
      3682
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      34
      3557
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      74
      3393
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      90
      2962
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2845
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2656
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2364
    Aihe