Rytminen voimistelu

Ikaros

HEip! Olen 16-vuotias tyttö ja haluaisin aloittaa rytmisen voimistelun. Tietääkö kukaan saako tämän ikäisenä mistään rytmisen voimistelun alkeiskursseja? Olen käynyt jo Svolin ja elannon iskun sivuilla, mutta en sieltä vastausta löytänyt.

Eli siis, onko 16-vuotiaana liian myöhäistä aloittaa rytminen voimistelu?

3

1096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rytmisen äiti

Moi,
      oletko käynyt katsomassa Suomalaisen Voimisteluseuran sivuja? Tässä linkki:

www.voimisteluseura.net

Harrastepohjalta ei ole koskaan liian myöhäistä aloittaa. Kisaamaan on vaikea päästä, paitsi jos sinulla on jo aiempaa voimistelutaustaa.

Käy siis katsomassa SVS:n sivuja ja ota yhteys lähimpään SVS:n seuraan. Järvenpäässä on yksi "vanhempien" tyttöjen porukka jotka treenaavat samassa ryhmässä nuorempien lajin harrastajien kanssa.

• heponen

Mulla on sama ongelma, paitsi, että olen vasta 10 vuotias... Olisko missään Vammalan, Tottijärven tai Tampereen lähellä mitään paikkaa, jossa voi harjoitella/harrastaa rytmistä voimistelua?

Harrastan ratsastusta ja se kehittää tasapainoa. Balettia en ole harrastanut ikinä, vaikka rytminen voimistelu sitä vaatiikin... Rahasta minulla ei ole pulaa, eikä ajasta!

En pääsisi keskiviikkona, enkä torstaina tunnelle.

Eli olisko mitään paikkaa?

• Entinen rytmisen harrastaja

16-vuotiaana rytmisen aloittaminen on kyllä mahdollista, mutta kilpailemaan ei välttämättä kannata. Itse aloitin rytmisen pikkusen vajaassa 8-vuoden iässä. Harrastin kymmenen vuotta. Mutta suosittelen lajia kyllä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2932
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1751
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1636
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      923
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      58
      892
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      887
    8. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      111
      884
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      815
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      780
    Aihe