Mä oon Lahdesta ja tyttöystävä Turusta. Ollaan tunnettu muutama vuosi mutten vieläkään o tottunut siihen miten hän käyttää kui-sanaa. Käytän itsekin kui-sanaa, mutta tarkotan sillä eri asiaa. Mulle kui=kuinka, tyttöystävälle kui=miksi. Kun sanon jotain johon hän hän kysyy 'kui?' niin menen hämilleni koska kysymys ei tunnu loogiselta koska käsitän sanan väärin ja menee muutama sekunti ennen kun tajuan mitä hän tarkoittaa.
Olisi helpompi oppia että pallo tarkoittaa koiraa.
Onko muilla samantapaisia ongelmia?
Kui
TyhmäLahtelainen
1
886
Vastaukset
- Kuikka-Koponen
Muuttasisi ny Lahrest poies,kukka siä ny tahtto ol.Kesttäviä Upon pesukarhujakka ennä tehrä siäl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524538
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253800
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433625Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142404