kalakauppa Keminmaassa

kiva ylläri

Ei tärpännyt oma onki, mutta oli mukava yllätys, että Keminmaan venesatamassa on kalakauppa! Ostin lohen ja pääsen kotona kehumaan, että tärppäs...

31

3727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      .

    • moneymoneymoney...

      ...sanoo kalakauppias...

      • jurop

        Meinaatkos että ilmaiseksi pitäisi antaa kaloja?

        Hyvä että on kalakauppa. Toivottavasti ihmiset muistavat arvostaa tuoretta kalaa, ja maksaa sitä myös käyvän hinnan. Samalla arvostettaisiin myös vähän paikallista yrittämistä ja työtä sekä riskinottoa. Kannattaa jättää ne Prisman kalatiskin tuotteet rauhaan. Niillä ei ole paljoakaan tekemistä kalakaupan valikoimien kanssa, vaikka ne kaloilta näyttävätkin.


    • VeneiIijä

      Vieläköhän kalakauppias näin neljänvuoden jälkeen tarttuu provoon?

      • Viärynen

        Ja missähän Keminmaassa on muka satama??

        Kuivanmaan kylähän se on! Mitä nyt yksi padottu joki virtaa läpi.


      • many many
        Viärynen kirjoitti:

        Ja missähän Keminmaassa on muka satama??

        Kuivanmaan kylähän se on! Mitä nyt yksi padottu joki virtaa läpi.

        ei missään oo,keminmaassa asuu köyhät kaikki,


    • lomailiaj

      Keerro paikka, tulen lomalle viikolla 28 - saiskos sieltä tuoretta kalaa silloin?

      • VeneiIijä

        Kannattaa mennä Tornion Koivuluodonleton kalasatamaan. Tietääkseni joka arki-ilta 16:00-18:00 on tuoretta kalaa myynnissä. Korjatkaa kello-aika jos olin väärässä, ainakin sellaisen mainoksen paikallisessa ilmaisjakelu lehdessä olin näkevinäni.
        http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/paikannimihaku.html?query=hae&hakutapa=paikannimihaku&nimi=koivuluodonletto&kunta=tornio&e=374863&n=7296682&scale=16000&tool=suurenna&styles=normal&lang=fi
        Tuossa paikka. Mennessä voi ihailla Röyttän komeaa terästehdasta, jos kiinnostaa.


      • 23oiosioie09023
        VeneiIijä kirjoitti:

        Kannattaa mennä Tornion Koivuluodonleton kalasatamaan. Tietääkseni joka arki-ilta 16:00-18:00 on tuoretta kalaa myynnissä. Korjatkaa kello-aika jos olin väärässä, ainakin sellaisen mainoksen paikallisessa ilmaisjakelu lehdessä olin näkevinäni.
        http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/paikannimihaku.html?query=hae&hakutapa=paikannimihaku&nimi=koivuluodonletto&kunta=tornio&e=374863&n=7296682&scale=16000&tool=suurenna&styles=normal&lang=fi
        Tuossa paikka. Mennessä voi ihailla Röyttän komeaa terästehdasta, jos kiinnostaa.

        Saa sieltä viikonloppuisinkin näin sesonkina kalaa. Juuri tänään kävin hakemassa. Todella tuoreita, melkein suoraan rysästä!


      • hyvä fuula
        23oiosioie09023 kirjoitti:

        Saa sieltä viikonloppuisinkin näin sesonkina kalaa. Juuri tänään kävin hakemassa. Todella tuoreita, melkein suoraan rysästä!

        Joo, ne rysät vaan on Inarijärvessä, joten mitenköhän tuoretta mahtaa olla....


    • .

      .

    • onki40

      jos olet nainen tuleppa miun kanssa ongelle joku päivä, saalis ei ole ollenkaan varma mutta kuitenkinl...

    • kalamies pohjoisen

      katos vaan.

    • .

      .

    • sari211

      jos kalaa saa tuohon hintaan´tuohon aikaan, alan heti kalastajan kaveriksi...ja ihan ilmaiseksi...himottaa...:)

    • onkellako

      Hyvä että kiisket himottavat jotakuta!

    • verottaja2

      Saako Keminmaalla kuitin myös ?

    • .

      .

    • .

      .

      • fisuri

        Ostan mieluummin ammattikalastajalta kuin harmaamyynnistä. Elinkeinon harjoittajaa pitää kannattaa, ei laitonta kauppaa.


    • .

      .

    • .

      .

    • .

      ,

      • lurpsis

        kehari taas vauhdissa...otatko kakkoseen ?


    • .

      .

    • .

      -

      • ruskea piste

        sinä pistemies...otatko vai etkö kakkosen pisteeseesi...??


    • ostajaksi

      Jokos jokisuun kalatiskltä uuden kalatien läheltä saa siikaa ostaa, entäpä taimenia.
      Loppuuko verkkopyynti ensivuonna/lähitulevaisuudessa kokonaan jos ja kun kalatiet Ounasjoelle asti rakennetaan?

    • .

      .

    • made ja hauki??

      Se kalafirma loppui tulipalon myötä? Onhan siellä (vielä toistaiseksi) laillinen verkkokalastuspiiri jolta voi kysellä kalaa kohtuuhintaan kunhan sattuu oikeaan aikaan rannalle kun kokevat pyytöjään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe