Ei tärpännyt oma onki, mutta oli mukava yllätys, että Keminmaan venesatamassa on kalakauppa! Ostin lohen ja pääsen kotona kehumaan, että tärppäs...
kalakauppa Keminmaassa
31
3727
Vastaukset
- .
.
- moneymoneymoney...
...sanoo kalakauppias...
- jurop
Meinaatkos että ilmaiseksi pitäisi antaa kaloja?
Hyvä että on kalakauppa. Toivottavasti ihmiset muistavat arvostaa tuoretta kalaa, ja maksaa sitä myös käyvän hinnan. Samalla arvostettaisiin myös vähän paikallista yrittämistä ja työtä sekä riskinottoa. Kannattaa jättää ne Prisman kalatiskin tuotteet rauhaan. Niillä ei ole paljoakaan tekemistä kalakaupan valikoimien kanssa, vaikka ne kaloilta näyttävätkin.
- VeneiIijä
Vieläköhän kalakauppias näin neljänvuoden jälkeen tarttuu provoon?
- Viärynen
Ja missähän Keminmaassa on muka satama??
Kuivanmaan kylähän se on! Mitä nyt yksi padottu joki virtaa läpi. - many many
Viärynen kirjoitti:
Ja missähän Keminmaassa on muka satama??
Kuivanmaan kylähän se on! Mitä nyt yksi padottu joki virtaa läpi.ei missään oo,keminmaassa asuu köyhät kaikki,
- VeneiIijä
Tuossahan tuo aloittajan tarkoittama venesatama on. http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/paikannimihaku.html?query=hae&hakutapa=paikannimihaku&nimi=valmarinniemi&kunta=keminmaa&e=386599&n=7298604&scale=4000&tool=pienenna&styles=normal&lang=fi
Toivottavasti linkitys onnistui? - lomailiaj
Keerro paikka, tulen lomalle viikolla 28 - saiskos sieltä tuoretta kalaa silloin?
- VeneiIijä
Kannattaa mennä Tornion Koivuluodonleton kalasatamaan. Tietääkseni joka arki-ilta 16:00-18:00 on tuoretta kalaa myynnissä. Korjatkaa kello-aika jos olin väärässä, ainakin sellaisen mainoksen paikallisessa ilmaisjakelu lehdessä olin näkevinäni.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/paikannimihaku.html?query=hae&hakutapa=paikannimihaku&nimi=koivuluodonletto&kunta=tornio&e=374863&n=7296682&scale=16000&tool=suurenna&styles=normal&lang=fi
Tuossa paikka. Mennessä voi ihailla Röyttän komeaa terästehdasta, jos kiinnostaa. - 23oiosioie09023
VeneiIijä kirjoitti:
Kannattaa mennä Tornion Koivuluodonleton kalasatamaan. Tietääkseni joka arki-ilta 16:00-18:00 on tuoretta kalaa myynnissä. Korjatkaa kello-aika jos olin väärässä, ainakin sellaisen mainoksen paikallisessa ilmaisjakelu lehdessä olin näkevinäni.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/paikannimihaku.html?query=hae&hakutapa=paikannimihaku&nimi=koivuluodonletto&kunta=tornio&e=374863&n=7296682&scale=16000&tool=suurenna&styles=normal&lang=fi
Tuossa paikka. Mennessä voi ihailla Röyttän komeaa terästehdasta, jos kiinnostaa.Saa sieltä viikonloppuisinkin näin sesonkina kalaa. Juuri tänään kävin hakemassa. Todella tuoreita, melkein suoraan rysästä!
- hyvä fuula
23oiosioie09023 kirjoitti:
Saa sieltä viikonloppuisinkin näin sesonkina kalaa. Juuri tänään kävin hakemassa. Todella tuoreita, melkein suoraan rysästä!
Joo, ne rysät vaan on Inarijärvessä, joten mitenköhän tuoretta mahtaa olla....
- .
.
- onki40
jos olet nainen tuleppa miun kanssa ongelle joku päivä, saalis ei ole ollenkaan varma mutta kuitenkinl...
- kalamies pohjoisen
katos vaan.
- .
.
- sari211
jos kalaa saa tuohon hintaan´tuohon aikaan, alan heti kalastajan kaveriksi...ja ihan ilmaiseksi...himottaa...:)
- onkellako
Hyvä että kiisket himottavat jotakuta!
- verottaja2
Saako Keminmaalla kuitin myös ?
- .
.
- .
.
- fisuri
Ostan mieluummin ammattikalastajalta kuin harmaamyynnistä. Elinkeinon harjoittajaa pitää kannattaa, ei laitonta kauppaa.
- .
.
- .
.
- .
,
- lurpsis
kehari taas vauhdissa...otatko kakkoseen ?
- .
.
- .
-
- ruskea piste
sinä pistemies...otatko vai etkö kakkosen pisteeseesi...??
- ostajaksi
Jokos jokisuun kalatiskltä uuden kalatien läheltä saa siikaa ostaa, entäpä taimenia.
Loppuuko verkkopyynti ensivuonna/lähitulevaisuudessa kokonaan jos ja kun kalatiet Ounasjoelle asti rakennetaan? - .
.
- made ja hauki??
Se kalafirma loppui tulipalon myötä? Onhan siellä (vielä toistaiseksi) laillinen verkkokalastuspiiri jolta voi kysellä kalaa kohtuuhintaan kunhan sattuu oikeaan aikaan rannalle kun kokevat pyytöjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634