Onko tarkoituskin, että tippaleivät ovat kuivahtaneita? Haluaisin mieluummin pehmeitä. Saako sellaisia jostain, vai olenko ihan harhaoppinen?
Vastaukset 5
- !!!
...Minäkin tykkään pehmeämmistä enemmän. Olen joskus syönyt niitä, mutta en muista miten niistä vahingossa tuli pehmeitä. Auttaisiko, jos tippaleivät laittaisi muovipussin sisään?
- mimmin tippaleivät
Mummilla oli vanha tippaleipäresepti jolla sai pehmeitä tippaleipiä ja ne maistuivat hieman anikselle. Harmi ettei ohjetta löytynyt mummin jäämistöistä :( Ainoita tippaleipiä joista pidin. Näyttivät enemmänkin aivoilta kuin kuivaneelta lirukasalta.....
- tipatonleipä
Tippaleivät yöksi muovipussiin ja muutama tippa vettä perään. Yleensä pehmenevät vanhetessaan.
- namiskukkeli
Niitä ihanan pehmeitä ja hyviä tippaleipiä, saa Vaasasta, Ilosen leipomosta. Kaupassa 5 kpl. paketti maksaa n. 7 euroa.
- Anonyymi
Pehmeät tippaleivät ovat peräisin ajalta, jolloin leipomoita oli paljon ja tavara saatiin tuoreena kauppaan. Kuiva tippaleipä ei ole tuore.
Paitsi tuoreita tippaleipiä, kaipaan tuoreita ranskanleipiä. Vuorokauden vanha ranskis ei ole enää tuore.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771590
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105797En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493