Täytyykö sitä lämmittää hiukan vai onko paras syödä kylmänä? Ja mitä sen kans olis hyvä olla, perunaa? Vai syönkö sen ihan niin kuin sain kalatiskiltä?
loimulohi file
3
9477
Vastaukset
- Manselainen
Näin heti alkuun yksi oma mielipiteeni: Ruoka on parasta syötynä! Tästä lausahduksesta on helppo saivarrella, joten jätän sen muiden tehtäväksi.
Sitten itse loimulohiasiaan. Ei tarvitse enää lämittää, ellet itse halua. Kala on jo kypsää ja todennäköisesti erittäin maistuvaa. Lisukkeeksi käy oikein hyvin uudet perunat, mutta erityisen hyvää loimulohi on esim. ruisleivän päällä. Usein tulee syötyä loimulohta "suoraan paketista", vaikkakin valmistan 99,9% loimulohen itse- ruisleivän päällä
uutta sipulia ja tilliä..mmmm! Kananmunasiivujakin voi lisätä, niin on jo ravintola-annos koossa.
- Zana
ruisleivän päällä kirjoitti:
uutta sipulia ja tilliä..mmmm! Kananmunasiivujakin voi lisätä, niin on jo ravintola-annos koossa.
Kokeilen heti ruisleivän kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666