Olisin kiinnostunut tietämään erilaisia goottien käyttämiä vinkkejä pukeutumiseen, meikkaamiseen ja vaikkapa jopa käyttäytymiseen. EI, en ole yksitoistakesäinen wannabelapsi, (olin, vuosia sitten, mutta tämä ei liity siihen) jolle riittää toisten pikkuwannabejen "pukeudu mustaan ja kuuntele Nightwishia!"-neuvoihin, vaan kun sanon gootti, tarkoitan GOOTTIA, joka tietää ja osaa neuvoa muitakin kuin kuuluisat korsetti ja samettihame, musta huulipuna ja kajaalikiemurat ynnä viiltelyn. (toivottavasti ymmärsitte). Siis... Vinkkejä?
Vinkkejä?
7
1058
Vastaukset
- ei saa
ei saa
- Se Joku
Tuosta olikin hirmuisesta hyötyä, pelastit päiväni. Äpärä.
- saarasatiainen
Meikkaamisen suhteen ei ole minkäänlaisia määrityksiä. Lumouksessa eräs oli tehnyt niillä hopeisilla tähdillä itselleen kulmakarvat! Meikkaamiseen tarvitaan lähinnä mielikuvitusta.
pukeutumisvinkkejä ei juuri ole. Materiaali voi olla ihan mikä tahansa, väri voi olla ihan mikä tahansa (tosin joku ruskee ei taida toimia), hiuslisäkkeitä voi tehdä melkein mistä tahansa pitkästä ja kapeasta matskusta.. Katso vaikka lumoussivuilta galleriat edellisiltä vuosilta, siellä on ehkä täydellisiä esimerkkejä. - diapolos
Viiltele
- kuolonsyöjä
ei helvetti.. haista paska
- BubbleGirl
kuolonsyöjä kirjoitti:
ei helvetti.. haista paska
Dibsua taas kiusataan kotona. Siksi se on taas tuollainen.
- on apua
kato toi video ja ota mallia
http://youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099