mies kyseessä...
50 VUOTIAALLE synttärisankarille biisejä?
10
11568
Vastaukset
- accordeon
50-vuotiaana kuunnellaan vaikka dir en greytä, kaikki menee Placido Domingosta (spanish eyes) Reijo Taipaleeseen.
Mutta hae sellainen kuin delta rytms boys, on upeaa bassoa tarjolla vanhoista suomalaisista kipaleista (isoisän olkihattu, rosvoroope, tule hiljaa jne.)Tehty kai ammeriikassa suomalaisesta musiikista.On erilaista, persoonallista.- accordeon
en osannut kirjoittaa oikein.
Piti olla Delta Rhythm Boys. - Reijo 52
"kaikki menee Placido Domingosta (spanish eyes) Reijo Taipaleeseen."
Harvinaisen käsittämätön väite, tänne ainakin uppoo ihan muunlainen musa, rokettirollia se olla pitää.
- sekä..
Rupsahda rauhassa, rakkaani mun... (K.Kuuva)
- vielä tämäkin
Junnun tuotantoa - tottakai:
Elämää ja erotiikkaa.- Hannu.
Ihmeellistä ikärasismia tollanen, ite oon kanssa kohta 50v ja kuuntelen useimmiten vanhaa rytmibluussia ja 60' rollarit on ykkösenä. Tottakai jotkut diggaa Reijo Taipaleestakin joka on kyllä hyvä ja mun mutsin suosikki, jotkut ikävä kyllä tosta paskastakin jota on esitetty mutta 50v on kyllä jo rokkisukupolvea. Veisittekö vaikka jollekkin Remulle joka täyttää 60v tota "mummomusaa"
Ota nyt kysyjä vähän selvää millanen tyyppi on kyseessä, iän mukaan nyt ei vaan voi arvailla musamakua. Mutta jos on ihan pakko niin heittäisin tiskiin Beatlesin tai sit jonkun best of 1972 jolloin päivänsankari on ollu 15v, se tarkoittaa Bowie, Slade, Sabbath ja tota osastoo.
Ja tietenkin vinyylinä jos soitin on tallessa, jos ei ole niin sellainen olis hyvä lahja.
Tai jos diggaa tanssimusaa niin Olavi Virta on aina varma valinta, klassinen tavara on sitten taas aivan oma juttunsa.
Mutta anyway, noita placidodominoita ei kuuntele kun homomiehet ja ämmät jotka ei tajuu musasta mitään mutta ostavat tv'stä tuttuja listahittejä. - Hannu.
Hannu. kirjoitti:
Ihmeellistä ikärasismia tollanen, ite oon kanssa kohta 50v ja kuuntelen useimmiten vanhaa rytmibluussia ja 60' rollarit on ykkösenä. Tottakai jotkut diggaa Reijo Taipaleestakin joka on kyllä hyvä ja mun mutsin suosikki, jotkut ikävä kyllä tosta paskastakin jota on esitetty mutta 50v on kyllä jo rokkisukupolvea. Veisittekö vaikka jollekkin Remulle joka täyttää 60v tota "mummomusaa"
Ota nyt kysyjä vähän selvää millanen tyyppi on kyseessä, iän mukaan nyt ei vaan voi arvailla musamakua. Mutta jos on ihan pakko niin heittäisin tiskiin Beatlesin tai sit jonkun best of 1972 jolloin päivänsankari on ollu 15v, se tarkoittaa Bowie, Slade, Sabbath ja tota osastoo.
Ja tietenkin vinyylinä jos soitin on tallessa, jos ei ole niin sellainen olis hyvä lahja.
Tai jos diggaa tanssimusaa niin Olavi Virta on aina varma valinta, klassinen tavara on sitten taas aivan oma juttunsa.
Mutta anyway, noita placidodominoita ei kuuntele kun homomiehet ja ämmät jotka ei tajuu musasta mitään mutta ostavat tv'stä tuttuja listahittejä.Kiihtyneenä en lukenut tarkasti, Junnuhan ei ole paskaa ja mun faijan suosikki, myöskin Deltat heitti komeesti, mun mummo diggas niitä.
Hurriganes vois olla kanssa kova sana.
Ite olen levydivarissa duunissa ja ton ikäset yleensä hakee sellasta musaa mitä ovat nuoruudessaan kuunnelleet. - accordeon
Hannu. kirjoitti:
Kiihtyneenä en lukenut tarkasti, Junnuhan ei ole paskaa ja mun faijan suosikki, myöskin Deltat heitti komeesti, mun mummo diggas niitä.
Hurriganes vois olla kanssa kova sana.
Ite olen levydivarissa duunissa ja ton ikäset yleensä hakee sellasta musaa mitä ovat nuoruudessaan kuunnelleet.hyvin meni :))(lisätään vielä minne pilvet karkaavat)
- Hannu.
accordeon kirjoitti:
hyvin meni :))(lisätään vielä minne pilvet karkaavat)
Markus Allan veti komeesti mutta Badding vielä komeemmin.
En tajunnu pointtia, mikä naurattaa?
Siinä ei paljon naurata jos rokkidiggarin merkkipäivä pilataan tarjoamalla Arja Korisevaa tai toisinpäin, lahjan voi vielä vaihtaa mutta tivottavasti kysyjä ei suunnittele dj. ohjelmaa tolta pohjalta. - kun ei tunne
Hannu. kirjoitti:
Markus Allan veti komeesti mutta Badding vielä komeemmin.
En tajunnu pointtia, mikä naurattaa?
Siinä ei paljon naurata jos rokkidiggarin merkkipäivä pilataan tarjoamalla Arja Korisevaa tai toisinpäin, lahjan voi vielä vaihtaa mutta tivottavasti kysyjä ei suunnittele dj. ohjelmaa tolta pohjalta.Samaa mieltä Hannun kanssa. Mistä ihmeestä me tiedettäisiin, pitääkö kaveri Kake Randelinista vai Ramonesista? Tai vaikka Nightwishistä? Pitäisi siis tietää jotain hänen musiikkimaustaan.
Tuli 47 täyteen, enkä ikinä jaksaisi kuunnella jotain korisevia ja domingoja. Rock.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047