mies kyseessä...
50 VUOTIAALLE synttärisankarille biisejä?
10
11727
Vastaukset
- accordeon
50-vuotiaana kuunnellaan vaikka dir en greytä, kaikki menee Placido Domingosta (spanish eyes) Reijo Taipaleeseen.
Mutta hae sellainen kuin delta rytms boys, on upeaa bassoa tarjolla vanhoista suomalaisista kipaleista (isoisän olkihattu, rosvoroope, tule hiljaa jne.)Tehty kai ammeriikassa suomalaisesta musiikista.On erilaista, persoonallista.- accordeon
en osannut kirjoittaa oikein.
Piti olla Delta Rhythm Boys. - Reijo 52
"kaikki menee Placido Domingosta (spanish eyes) Reijo Taipaleeseen."
Harvinaisen käsittämätön väite, tänne ainakin uppoo ihan muunlainen musa, rokettirollia se olla pitää.
- sekä..
Rupsahda rauhassa, rakkaani mun... (K.Kuuva)
- vielä tämäkin
Junnun tuotantoa - tottakai:
Elämää ja erotiikkaa.- Hannu.
Ihmeellistä ikärasismia tollanen, ite oon kanssa kohta 50v ja kuuntelen useimmiten vanhaa rytmibluussia ja 60' rollarit on ykkösenä. Tottakai jotkut diggaa Reijo Taipaleestakin joka on kyllä hyvä ja mun mutsin suosikki, jotkut ikävä kyllä tosta paskastakin jota on esitetty mutta 50v on kyllä jo rokkisukupolvea. Veisittekö vaikka jollekkin Remulle joka täyttää 60v tota "mummomusaa"
Ota nyt kysyjä vähän selvää millanen tyyppi on kyseessä, iän mukaan nyt ei vaan voi arvailla musamakua. Mutta jos on ihan pakko niin heittäisin tiskiin Beatlesin tai sit jonkun best of 1972 jolloin päivänsankari on ollu 15v, se tarkoittaa Bowie, Slade, Sabbath ja tota osastoo.
Ja tietenkin vinyylinä jos soitin on tallessa, jos ei ole niin sellainen olis hyvä lahja.
Tai jos diggaa tanssimusaa niin Olavi Virta on aina varma valinta, klassinen tavara on sitten taas aivan oma juttunsa.
Mutta anyway, noita placidodominoita ei kuuntele kun homomiehet ja ämmät jotka ei tajuu musasta mitään mutta ostavat tv'stä tuttuja listahittejä. - Hannu.
Hannu. kirjoitti:
Ihmeellistä ikärasismia tollanen, ite oon kanssa kohta 50v ja kuuntelen useimmiten vanhaa rytmibluussia ja 60' rollarit on ykkösenä. Tottakai jotkut diggaa Reijo Taipaleestakin joka on kyllä hyvä ja mun mutsin suosikki, jotkut ikävä kyllä tosta paskastakin jota on esitetty mutta 50v on kyllä jo rokkisukupolvea. Veisittekö vaikka jollekkin Remulle joka täyttää 60v tota "mummomusaa"
Ota nyt kysyjä vähän selvää millanen tyyppi on kyseessä, iän mukaan nyt ei vaan voi arvailla musamakua. Mutta jos on ihan pakko niin heittäisin tiskiin Beatlesin tai sit jonkun best of 1972 jolloin päivänsankari on ollu 15v, se tarkoittaa Bowie, Slade, Sabbath ja tota osastoo.
Ja tietenkin vinyylinä jos soitin on tallessa, jos ei ole niin sellainen olis hyvä lahja.
Tai jos diggaa tanssimusaa niin Olavi Virta on aina varma valinta, klassinen tavara on sitten taas aivan oma juttunsa.
Mutta anyway, noita placidodominoita ei kuuntele kun homomiehet ja ämmät jotka ei tajuu musasta mitään mutta ostavat tv'stä tuttuja listahittejä.Kiihtyneenä en lukenut tarkasti, Junnuhan ei ole paskaa ja mun faijan suosikki, myöskin Deltat heitti komeesti, mun mummo diggas niitä.
Hurriganes vois olla kanssa kova sana.
Ite olen levydivarissa duunissa ja ton ikäset yleensä hakee sellasta musaa mitä ovat nuoruudessaan kuunnelleet. - accordeon
Hannu. kirjoitti:
Kiihtyneenä en lukenut tarkasti, Junnuhan ei ole paskaa ja mun faijan suosikki, myöskin Deltat heitti komeesti, mun mummo diggas niitä.
Hurriganes vois olla kanssa kova sana.
Ite olen levydivarissa duunissa ja ton ikäset yleensä hakee sellasta musaa mitä ovat nuoruudessaan kuunnelleet.hyvin meni :))(lisätään vielä minne pilvet karkaavat)
- Hannu.
accordeon kirjoitti:
hyvin meni :))(lisätään vielä minne pilvet karkaavat)
Markus Allan veti komeesti mutta Badding vielä komeemmin.
En tajunnu pointtia, mikä naurattaa?
Siinä ei paljon naurata jos rokkidiggarin merkkipäivä pilataan tarjoamalla Arja Korisevaa tai toisinpäin, lahjan voi vielä vaihtaa mutta tivottavasti kysyjä ei suunnittele dj. ohjelmaa tolta pohjalta. - kun ei tunne
Hannu. kirjoitti:
Markus Allan veti komeesti mutta Badding vielä komeemmin.
En tajunnu pointtia, mikä naurattaa?
Siinä ei paljon naurata jos rokkidiggarin merkkipäivä pilataan tarjoamalla Arja Korisevaa tai toisinpäin, lahjan voi vielä vaihtaa mutta tivottavasti kysyjä ei suunnittele dj. ohjelmaa tolta pohjalta.Samaa mieltä Hannun kanssa. Mistä ihmeestä me tiedettäisiin, pitääkö kaveri Kake Randelinista vai Ramonesista? Tai vaikka Nightwishistä? Pitäisi siis tietää jotain hänen musiikkimaustaan.
Tuli 47 täyteen, enkä ikinä jaksaisi kuunnella jotain korisevia ja domingoja. Rock.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803