Kuulin vasta uutena asiana, että nokkosruokia ei saisi lämmittää uudelleen.
Onko kellään tarkempaa tietoa, että miksi ei?
Alkoi huolestuttaa, kun yksi päivä tein kasvissose-nokkoskeittoa ja koska kaikki perheenjäsenet söivät eri aikaan, piti keitto aina lämmittää uudelleen ja uudelleen. Vielä ylijäänyt keittokin säilytettiin jääkaapissa, lämmitettiin ja syötiin pois.
Mitä haittaa siitä on? Hengissä ollaan sentään vielä koko porukka.
Nokkoskeitto?
Nokkonen.
2
481
Vastaukset
- Teajoa
Sama syy kuin pinaatti ja muissakin yrttikeitossakin?
Siis yrtit muuttuu kitkerän makuiseksi kun niitä keitetään/lämmitetään uudestaan.- Nokkonen.
Säikähdin jo, että se on terveydelle vaarallista ja uudelleen lämmitettäessä muodostuu jotain haitallisia yhdisteitä. Hienoa jos asia ei olekaan näin. En huomannut, että keitto olisi maistunut sen pahemmalta useamman lämmityskerran jälkeen, tosin siihen ei tullutkaan hirveästi nokkosta, enenmmän vihanneksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945