Minulle on jäänyt pakasteeseen viime vuotisia
mansikoita ja pitäsi saada tilaa uusille marjoille.Voiko vanhoista tehdä hilloa?
pakastemansikoista hilloa
4
2854
Vastaukset 4
- vähän sokeria ja tilkka vettä
ja hiljaisella "tulella" annat mössääntyä soseeksi
- blondi_1
Mielestäni voi .Soseuttaa esim. mansikat ja se on parasta parempaa kuin hillo.
- kokki
Itse teen yleensä edellä mainittua sosetta mutta kyllä varmaan ihan tavallistakin hilloa voi tehdä. Mutta huomioi että marjoista lähtee vettä kun ne sulaa, eli vaatii enemmän pektiiniä. Muuten hillostakin tulee vetistä.
- uskalla kokeilla
Monesti olen pakkasen tyhjentänyt ja sulattanut ennen uutta kautta. Sieltä löytyy vähän sitä ja tätä.
Marjoista (mitä niitä nyt on), raparperista, omenasta, kurpitsasta,.. olen keittänyt hillon. Kaikki vaan samaan pataan ja sokeria mukaan.
Parhaat keitokset eivät ole toistettavissa.
Kokeile!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut143802- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180603- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565