kaikki robin hoodit siis tanne!
eka!
6
1633
Vastaukset
- >>------->
Legolasillaki on jouskari... :)
- ???
niin mutta ketä mä voin ampua.
- voihan sullottu hulluus.
??? kirjoitti:
niin mutta ketä mä voin ampua.
Epätietoisen aamuhämärän hetkenä,Suomalaisuuden tuhoavat kaitaiset,niinistöt,möreäääninen naistenmies ongelmineen,luovutan.En ja en ymmärrä.Miksi tässä kävi näin?Hommaan jousen ja kiipeän puuhun.
- Siis kyttää.
Miten on mahdollista,etten ole saanut peruspäivärahaa kahteen kuukauteen.Valtava nälkä teki minusta varkaan.-5 senttinen taskussa yllätin kauppiaan ottamalla puhtoisia tomaatteja yli maksukyvyn.Väkisellä hyväosaiset,jos ei nyt sentään linnaan laita,ovat aiheuttaneet rikoskierteen.Tekis mieli pyyhkäistä kuonoon Kataisen kaltaista hymypoikaa.Jymäyttää häikäilemättä köyhiä.
- Virhe valtionvarainministeri.
Yläluokan viestinviejä,kuten Niinistö,nostavat polvihousut korkealle.Manttelinperijä Katainen yllättää.Tulkoon valkeus suomalaisille köyhille.Valheen ammattilaiset Benin kera haukahtelevat joltisenkin kyvyttömästi.Erkko ja hävytön hesari tukenaan.Suomessakin koetaan nälkkää.
- reporanka.
Köyhän kansanosan kyykyttäjämestareiden-etten sanoisi mestaajien päätöksiä odotellessa on mieleen pulpahtanut useitakin vaihtoehtoja.Eritellään käyttökelpoinen yksilö.-pannaan, tai palkataan hänet taputtamaan käsiään köyhän kärsimysnäytelmän mestarimessiaan noustessa eduskunnan portaita mielessään menetelmiä,joilla tuhotaan lopullisesti köyhä.Uljaalla otteella,silmiänsä muljauttaen hän siirtää mustaapuhuvan salkun vasempaan kainaloon.-Näillä päätöksillä aiheutamme köyhälistön huvipummeille säpinää.Tämän jälkeen ei rötkötellä.Tuleppas sauli sinäkin pohtimaan suomen menestyksen ydinkysymystä.Kun kyykytämme köyhät,olemme verrattomia rikastumaan.Nämä töppöaapelit,Beni ja kimmoke poistetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632