eli mistä löytyis lyhyille sopivia muotifarkkuja kohtuuhinnalla ilman että tartteis alkaa niitä lyhentelemään?asun pk-seudulla joten mieluiten täältäpäin.
mistä lyhyille sopivia farkkuja
4
1173
Vastaukset
- tuumakokoisia
farkkuja, 30 tuuman pituutta voisit yrittää aluksi.
Esim. Seppälässä taas löytää joskus ihan normaalien farkkujen seassa punaisella merkittyjä "short leg"- farkkuja, tsekkaapa onko niissä sopivat lahkeet.- 157/54
Löysin itse 30 tuuman farkut itäkeskuksen vero moda myymälästä. Levikselläkin on kuulema jotkut farkut 30 tuumakokoa.
Yleisesti ottaen olen todennut kanssa, että on hankala löytää. - -87
157/54 kirjoitti:
Löysin itse 30 tuuman farkut itäkeskuksen vero moda myymälästä. Levikselläkin on kuulema jotkut farkut 30 tuumakokoa.
Yleisesti ottaen olen todennut kanssa, että on hankala löytää.Jim & jill on hyvä liike, löysin sieltä itselleni mustat alaspäin levenevät farkut. Lantio on mulla 25 tuumaa, joten todella vaikea löytää sopivia. Mittani
151cm/36kg. - myös 158 cm
-87 kirjoitti:
Jim & jill on hyvä liike, löysin sieltä itselleni mustat alaspäin levenevät farkut. Lantio on mulla 25 tuumaa, joten todella vaikea löytää sopivia. Mittani
151cm/36kg.Voi kun tuo 30 tuumainen olisikin riittävän lyhyt, itselleni se on auttamattomasti liian pitkä. Ei kukaan tietäisi mistä saisi vielä lyhempiä farkkuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890