eli mistä löytyis lyhyille sopivia muotifarkkuja kohtuuhinnalla ilman että tartteis alkaa niitä lyhentelemään?asun pk-seudulla joten mieluiten täältäpäin.
mistä lyhyille sopivia farkkuja
4
1234
Vastaukset
- tuumakokoisia
farkkuja, 30 tuuman pituutta voisit yrittää aluksi.
Esim. Seppälässä taas löytää joskus ihan normaalien farkkujen seassa punaisella merkittyjä "short leg"- farkkuja, tsekkaapa onko niissä sopivat lahkeet.- 157/54
Löysin itse 30 tuuman farkut itäkeskuksen vero moda myymälästä. Levikselläkin on kuulema jotkut farkut 30 tuumakokoa.
Yleisesti ottaen olen todennut kanssa, että on hankala löytää. - -87
157/54 kirjoitti:
Löysin itse 30 tuuman farkut itäkeskuksen vero moda myymälästä. Levikselläkin on kuulema jotkut farkut 30 tuumakokoa.
Yleisesti ottaen olen todennut kanssa, että on hankala löytää.Jim & jill on hyvä liike, löysin sieltä itselleni mustat alaspäin levenevät farkut. Lantio on mulla 25 tuumaa, joten todella vaikea löytää sopivia. Mittani
151cm/36kg. - myös 158 cm
-87 kirjoitti:
Jim & jill on hyvä liike, löysin sieltä itselleni mustat alaspäin levenevät farkut. Lantio on mulla 25 tuumaa, joten todella vaikea löytää sopivia. Mittani
151cm/36kg.Voi kun tuo 30 tuumainen olisikin riittävän lyhyt, itselleni se on auttamattomasti liian pitkä. Ei kukaan tietäisi mistä saisi vielä lyhempiä farkkuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694