Lidlin varastotyöntekijän palkka ja työaika?

Työtä vailla

Minkälainen palkka ja työaika Lidlin varastotyöntekijöillä on?
Pitäisi saada selville linja-autolla kulkemisen takia.

12

7420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehdä

Vertailuja siitä, että myyjät saa 6,50 tunti...
      Niin ja taloon ei saa tuoda omia eväitä, vaan jos aikoo syödä töissä, on sapuskat ostettava Lidlistä ja NORMAALI hintaan!

• on halpa

Suomessa ollaan kyllä melkoisia itkupillejä. Mitään töitä ei tarvitsisi tehdä niin hyvä olisi. Toki kaiken maailman edut pitäsi saada heti! Kyllä näin jenkeistä kotiutuneena on ollut aika helppoa tää Suomen tahti...

• edes..

laillista, että työnantaja päättää mitä työntekijä töissä syö?

No suoraan sanottuna en ole kuullut mitään hyvää lidllistä, ainakaan työntekijän kannalta. Ilmeisesti myös työntekijöiden vaihtuvuus on suuri, sillä tämänkin kaupungin Lidli hakee uusia työntekijöitä tuon tuosta.

• ÄSS&KOO
        edes.. kirjoitti:

laillista, että työnantaja päättää mitä työntekijä töissä syö?

No suoraan sanottuna en ole kuullut mitään hyvää lidllistä, ainakaan työntekijän kannalta. Ilmeisesti myös työntekijöiden vaihtuvuus on suuri, sillä tämänkin kaupungin Lidli hakee uusia työntekijöitä tuon tuosta.

No eipä ole hurraamista muissakaan kaupparyhmissä, osaavat olla v-mäisiä muuallakin. Paljon riippuu omasta pomosta. Työvoimanvaihtuvuus Lidlissä johtuu suureksi osaksi siitä, että ne ottavat nuoria töihin ja koulutilanteesta/valmistumisesta johtuen lähtevät. Itse olen tosi tyytyväinen, että jotkut uskaltavat ottaa allekirjoittaneenlaisia töihin. Vähälläkin työkokemuksella omaavia nuoria hankkimaan sitä työkokemusta. Lidlissä on jonkin verran omanlaisensa tapa toimia, parempi palkka mut ei muita etuja eli lopputulos on sama onko prisman vai lidl kassalla. Välillä jopa tympäsee kun joutuu istumaan kokopäivän kassalla, eikä pääse "jaloittelemaan".

• töissä joskus lidlissä
        ÄSS&KOO kirjoitti:

No eipä ole hurraamista muissakaan kaupparyhmissä, osaavat olla v-mäisiä muuallakin. Paljon riippuu omasta pomosta. Työvoimanvaihtuvuus Lidlissä johtuu suureksi osaksi siitä, että ne ottavat nuoria töihin ja koulutilanteesta/valmistumisesta johtuen lähtevät. Itse olen tosi tyytyväinen, että jotkut uskaltavat ottaa allekirjoittaneenlaisia töihin. Vähälläkin työkokemuksella omaavia nuoria hankkimaan sitä työkokemusta. Lidlissä on jonkin verran omanlaisensa tapa toimia, parempi palkka mut ei muita etuja eli lopputulos on sama onko prisman vai lidl kassalla. Välillä jopa tympäsee kun joutuu istumaan kokopäivän kassalla, eikä pääse "jaloittelemaan".

pakko kommentoida tähän, että se on kyllä todellakin ihan sama onko esim. prisman kanssalla vai lidlin. itella mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa siitä firmasta, olin siellä kaksi vuotta töissä joskus ja ihan uusien haasteiden perässä lähdin sieltä pois. ihan omia eiväitä saa kyllä tuoda mukanaan jne, vaikka joku väittikin ihan muuta :) samanlainen paikka kun mikä muukin kauppa. kyllä sitä pitää olla prismassakin kuitti jos kaupan puolelta jotain ostaa työaikana... lidlin kassalla on muuten omasta mielestäni paljon kivampi olla kun esim. prisman, sillä siellä pääsee tekemään kaikkia muitakin töitä, aina ei edes joudu istumaan kassalla. toista se on jossain muussa kaupassa, että kun on palkattu kassamyyjäksi niin sitä istuu päivässä sen 8h siinä kassalla eikä voi tehdä mitään muuta. mutta tosiaan, mulla ei oo kyllä lidlistä mitään pahaa sanottavaa! =)

• ex-työntekijä

Mihin kaupunkiin oot menossa?

Työajat vaihtelevat aika paljon.

Palkka luultavasti aluksi vähän reilut 7 euroa.

Työtä 6 h/päivä yleensä.

Työntekijöitä kytätään koko ajan.

• Hakeako?

Laukaaseen tai mietin, että kannattaako sinne laittaa hakemusta, vai onko paikka ihan per......
        Ois pakko saaha jotain hommaa.

• olla todella
        Hakeako? kirjoitti:

Laukaaseen tai mietin, että kannattaako sinne laittaa hakemusta, vai onko paikka ihan per......
        Ois pakko saaha jotain hommaa.

muka totta, ettei omia eväitä muka saa viedä työpaikalle. mikähän on se pykälä mihin vedotaan ? toi on kyllä tämän kesän "paras" jos on totta. jotenkin vaan epäilen...

• -melina
        olla todella kirjoitti:

muka totta, ettei omia eväitä muka saa viedä työpaikalle. mikähän on se pykälä mihin vedotaan ? toi on kyllä tämän kesän "paras" jos on totta. jotenkin vaan epäilen...

ei siis pidä paikkansa, kyllä saa viedä omia eväitä ihan niin paljon kun haluaa! =)
        nimimerkillä lidlissä 2v. työskennellyt

• vtvinen

Lidlin keskusvarastolla peruskeräilijän palkka taitaa olla jotain reilut 8,70/tunti lisät.

• -melina

itse olen ollut ko. firmassa töissä, ja siellä menee kyllä justiinsa eikä melkein tesin mukaan noi palkat. että eikun kaupan alan palkkoja tutkimaan, sieltä se vastaus löytyy...

• ensi alkuun

Eli nykyinen tes (voimassa 30.9.2007 asti) tarjoaa 8,61 euroa tunnissa plus lidlin lisä 1,5%. Tähän päälle ilta- ja yölisät yms.
      MUTTA: Samainen tes sanoo myös, että nollasta lähtevä työntekijä on vuoden verran harjoittelija ja palkka 85 % normaalista = 7,31.
      Tiedän tämän kokemuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      336
      11654
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7926
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2920
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2238
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      152
      2168
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1636
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      53
      1084
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      782
    Aihe