Sanokaas mistä löytää kunnon kebabbia tampereelta? Kalevassa yks hyvä,jonka nimee en muista nyt.
Paras kebab??
10
1960
Vastaukset
- namnami
nam
- ...
1. Heval (Hervannassa Arkkitehdinkatu 9). Kaupungin parhaat annokset, siisti uusittu ravintola, kunnon lautaset ja aterimet.
2. Drina Satamakadulla (TTT:n takana). Siistihkö.
3. Punjab Kirkkokadulla vasemmalla puolen Laukontorilta katsoen. Karsee ja epäsiisti mesta, kädet kannattaa pestä ennen sinne menoa. Hyvät isot annokset, pahvilautaset ja muoviaterimet.- Manselainen
Itse pidin tuosta Punjab -kebab paikasta enemmän sen vielä ollessaa Picaros, mutta tämäkin menettelee. Paikasta saa kyllä sen käsityksen, ettei siellä paljoa hygieniaan panosteta. En ole siellä kylläkään koskaan saanut ruokamyrkytystä, joten ihan OK.
Olen jo aiemmin mainostanut Galata Kebab Housea ja siellä varsinkin Iskender kebabia (kun muistaa pyytää mukaan kuivamausteet).
Niin Tampereella, kuin muissakin kaupungeissa on kebab paikat muuttuneet toistensa oloisiksi ja varsinkin makuisiksi. Selvästi erimakuinen on Abu Fuadin kebab paikka Koskikeskuksessa. Johtunee siitä, että pitäjä on muistaakseni Egyptiläinen, joten sekä liha, että kastikkeet ovat erilaiset mauiltaan, kuin Turkkilaisten vastaavat. Maku on siis Abu Fuadissa selvästi erilainen, mutta eihän siitä silti kaikkien täydy pitää. Kerran kannattaa kuitenkin kokeilla! - ...
Manselainen kirjoitti:
Itse pidin tuosta Punjab -kebab paikasta enemmän sen vielä ollessaa Picaros, mutta tämäkin menettelee. Paikasta saa kyllä sen käsityksen, ettei siellä paljoa hygieniaan panosteta. En ole siellä kylläkään koskaan saanut ruokamyrkytystä, joten ihan OK.
Olen jo aiemmin mainostanut Galata Kebab Housea ja siellä varsinkin Iskender kebabia (kun muistaa pyytää mukaan kuivamausteet).
Niin Tampereella, kuin muissakin kaupungeissa on kebab paikat muuttuneet toistensa oloisiksi ja varsinkin makuisiksi. Selvästi erimakuinen on Abu Fuadin kebab paikka Koskikeskuksessa. Johtunee siitä, että pitäjä on muistaakseni Egyptiläinen, joten sekä liha, että kastikkeet ovat erilaiset mauiltaan, kuin Turkkilaisten vastaavat. Maku on siis Abu Fuadissa selvästi erilainen, mutta eihän siitä silti kaikkien täydy pitää. Kerran kannattaa kuitenkin kokeilla!Paras on ehdottomasti kebab 14 sammonkadulla ja siellä kokin ranskalaiset
- ihmeen
... kirjoitti:
Paras on ehdottomasti kebab 14 sammonkadulla ja siellä kokin ranskalaiset
ranskalaiset. Kebabiahan tässä haetaan. Millainen niitten iskender on (koko/maku/hinta)?
- ParasParasParas
Selvi 14 Siperiassa ja Kebab 14 Kalevassa. Sama omistaja, siistit tilat ja sitä oikeeta kunnon kebabsoosia, eikä kebablihakaan maistu maksalle, niinkuin joissain paikoissa..yäk.
Vapaa-aika viraston sivulla parhaat arvostelut (4 tähteä) on saanut Hebun kebab Satakunnankadulla. Siellä mun ehdoton favourite on kebabliha juustoperunoilla..njam! - maar maar
Eino-Viljamin peräaukossa on mansen parhaat kepapit.
- Kaipaavainen
Koko Suomesta ei saa oikeata döner kebabia. Nämä täkäläiset ovat irvikuvia oikeista, jotka tehdään kokolihalampaasta. Täällä ne tehdään naudanjauhelihasta Snellmanin einestehtaalla Pietarsaaressa.
- tyhmeliini taas
Mitä se döner oikein tarkoittaa? Olin Berliinissä ja käväisin eräässä kebab-paikassa Kreutzbergissa syömässä ja ongelmana oli selittää että mitä haluaisin syödä. No kyllähän siitä selvittiin ja hyvää oli, mutta jäin pohtimaan että mikä on döner ja miksei Suomessa käytetä sitä sanaa?
- tarkoittaa
tyhmeliini taas kirjoitti:
Mitä se döner oikein tarkoittaa? Olin Berliinissä ja käväisin eräässä kebab-paikassa Kreutzbergissa syömässä ja ongelmana oli selittää että mitä haluaisin syödä. No kyllähän siitä selvittiin ja hyvää oli, mutta jäin pohtimaan että mikä on döner ja miksei Suomessa käytetä sitä sanaa?
sitä pyörivää lihavarrasta.
Kebabeja on kuitenkin kaikenlaisia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kebab
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113951
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 42680
- 15610
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470