nykyään ostan vain kauppahallista luomulihaa joka on yllättävän halpaa ja tämän kesän jälkeenhän en ite voi enään syöldä atrialta mitään lihoja tai hk:lta koska ne tulee käyttämään geenimuunneltuja rehuja ja esim rottakokeissa rotat kuolee geenimanipuloiduista soijista.
kannattaa siis alkaa tukemaan aitoa lähiruokaa eli pieniä ja keskikokosia tiloja jotka todistettavasti käyttävät vain "luomu" ainieta alusta loppuun. eikä näiden mafiakriminaali hk/atria monopoliyritysten roskalihoja.
suolesta olet tullut ja suoleksi olet menevä (makkarat) (paitsi jos olet hk tai atria makkara niin muovipakkaukseen olet menevä (makkaran kuori))
ostakaa kauppahallista
3
614
Vastaukset
- 34r5t67u89i
Ovatkohan kuitenkin kyseessä ne rotat, joita testattiin syöttämällä niille Gm-perunaa raakana. Todettiin että huonosti voivat ja syyhän on tietysti Gm. Paitsi että totuus oli kuitenkin se että rotta ei tule toimeen raakaa perunaa syömällä. Idiootit olivat syöttäneet referenssirotille tavallista rehua ja nyt sitten nämä väärin tehdyt kokeet leviävät huhuina joka suuntaan.
- rehellisellä pelillä
Minä ostan mansikat vaan torilta. Saa kotimaista ja varmasti tuoretta.
- ihan ite
..on jo pari vuotta kasvatettu GMO-soijan tavallisen soijan sekoituksella, rehutehtaiden toimesta jotka possujen/broilerien/kalkkunoiden rehut sekoittavat. Joten suomen "puhtaiden" tilojen ketju on melkoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984