seinäkiipeilyä

hämenlinnassa

Heip! Osaakohan kukaan testä neuvoa onko hämeenlinnassa tai lähistöllä mahdollista harrastaa seinäkiipeilyä?

3

2673

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mm

Mulla olisi sama ongelma, haluasin aloittaa seinäkiipeilyn, mutta mistään ei löydy tietoa tästä lajista tai harrastuspaikkoja. Tietäisikö joku tästä jotain ? (:

• Moi toi boulderi seinä on Hämeenlinnassa enään ainoa jatkuvasti käytössä oleva seinä. Se oli ennen Kaurialan koulun sisällä jossa oli korkeampi seinä mutta kesäisin on aikoinaan ollut käytössä hyppyrimäen seinä. Tiedän nämä asiat koska olen entinen jäsen. Katsokaa lisää googlella haulla hämeenlinnankiipeilyseura.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      93
      1156
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      95
      946
    3. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      797
    4. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      791
    5. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      54
      776
    6. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      122
      734
    7. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      2
      694
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      59
      581
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      39
      506
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      33
      486
    Aihe