eli en haluaisi ostaa sitä suolihuuhtelupakettia.
mites, onko kotikonstein mahdollista`?
suolihuuhtelu kotikonstein, -mahdollista?
5
4835
Vastaukset 5
- suolihuuhtelua
hae luontaistuotekaupasta suolihuuhtelupussi (n. 2 euroa) siihen sopii vettä 1.7 litraa. täytä kädenlämpöisellä vedellä (kylmä tuntuu ilkeältä), mene lattialle makuulle ja laita pussi lenkistä oven kahvaan ja sitten letku takapuoleen. helppo! vesi tyhjenee pussista muutamassa minuutissa ja sitten makoilet vielä muutaman minuutin = niin kauan kun on pakko mennä pöntölle...
luontaistuotekaupan myyjä sanoi mulle, ettei koskaan kanna pas*kaa mukana esim matkoilla, tosi helppo ottaa pussi mukaan meikkilaukkuun ja tehdä tyhjennys esim. hotellissa.- Heimaee
... ottaa seuraavaksi sellainen hotellihuone, jossa on wc.
Voi hoitaa nimittäin sen suolen tyhjennyksen ihan tavallisella tavalla. - fiksu hei
Heimaee kirjoitti:
... ottaa seuraavaksi sellainen hotellihuone, jossa on wc.
Voi hoitaa nimittäin sen suolen tyhjennyksen ihan tavallisella tavalla.kyllä naurattaa, sä ootkin sit varmaan läpipas*ka, kaikilla vaan ei toi suolisto toimi niin ku elokuvis
- Koti_huuhtelu
Suolihuuhtelu
Colonsteril-liuosta juodaan 1–1,8 litraa tunnissa niin kauan, että ripulina ulos tuleva neste on kirkasta. Siihen kuluu aikaa yleensä 2–5 tuntia ja liuosta tarvitaan keskimäärin 4 litraa (3–6 litraa). Colonsteril-liuoksen voi juoda jääkaappikylmänä, jolloin sen maku on miedompi. Siihen voi halutessaan lisätä tilkan mehua maun parantamiseksi. Rakeista valmistettu oraaliliuos maistuu sitruunalle. On parempi juoda jokainen lasillinen nopeasti kuin vähitellen. Jos kuitenkin alat voida huonosti, hidasta juomisnopeutta. Vatsa alkaa toimia ensimmäisen kerran noin tunnin kuluttua suolihuuhtelun aloittamisesta. - Pallas.Athena
Kiinnostavaa ja tärkeää!
Kuka haluaa kantaa myrkkyjä päiviä kehossaan?
Päänsärkyä ja ihottumaa saa, kun syö niin vähän,
että suoli ei toimi kunnolla.
Kummasti oma vaikeuteni helpottui lisätessäni
kookosrasvaa kahvikuppiini keksien sijaan.
Samoin syödessäni kananmunia aika paljon sain
helpotusta pellavansiemenien ja muiden lisäyksestä.
Vettä on juotava riittävästi niiden kanssa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407