eli en haluaisi ostaa sitä suolihuuhtelupakettia.
mites, onko kotikonstein mahdollista`?
suolihuuhtelu kotikonstein, -mahdollista?
5
4435
Vastaukset
- suolihuuhtelua
hae luontaistuotekaupasta suolihuuhtelupussi (n. 2 euroa) siihen sopii vettä 1.7 litraa. täytä kädenlämpöisellä vedellä (kylmä tuntuu ilkeältä), mene lattialle makuulle ja laita pussi lenkistä oven kahvaan ja sitten letku takapuoleen. helppo! vesi tyhjenee pussista muutamassa minuutissa ja sitten makoilet vielä muutaman minuutin = niin kauan kun on pakko mennä pöntölle...
luontaistuotekaupan myyjä sanoi mulle, ettei koskaan kanna pas*kaa mukana esim matkoilla, tosi helppo ottaa pussi mukaan meikkilaukkuun ja tehdä tyhjennys esim. hotellissa.- Heimaee
... ottaa seuraavaksi sellainen hotellihuone, jossa on wc.
Voi hoitaa nimittäin sen suolen tyhjennyksen ihan tavallisella tavalla. - fiksu hei
Heimaee kirjoitti:
... ottaa seuraavaksi sellainen hotellihuone, jossa on wc.
Voi hoitaa nimittäin sen suolen tyhjennyksen ihan tavallisella tavalla.kyllä naurattaa, sä ootkin sit varmaan läpipas*ka, kaikilla vaan ei toi suolisto toimi niin ku elokuvis
- Koti_huuhtelu
Suolihuuhtelu
Colonsteril-liuosta juodaan 1–1,8 litraa tunnissa niin kauan, että ripulina ulos tuleva neste on kirkasta. Siihen kuluu aikaa yleensä 2–5 tuntia ja liuosta tarvitaan keskimäärin 4 litraa (3–6 litraa). Colonsteril-liuoksen voi juoda jääkaappikylmänä, jolloin sen maku on miedompi. Siihen voi halutessaan lisätä tilkan mehua maun parantamiseksi. Rakeista valmistettu oraaliliuos maistuu sitruunalle. On parempi juoda jokainen lasillinen nopeasti kuin vähitellen. Jos kuitenkin alat voida huonosti, hidasta juomisnopeutta. Vatsa alkaa toimia ensimmäisen kerran noin tunnin kuluttua suolihuuhtelun aloittamisesta. - Pallas.Athena
Kiinnostavaa ja tärkeää!
Kuka haluaa kantaa myrkkyjä päiviä kehossaan?
Päänsärkyä ja ihottumaa saa, kun syö niin vähän,
että suoli ei toimi kunnolla.
Kummasti oma vaikeuteni helpottui lisätessäni
kookosrasvaa kahvikuppiini keksien sijaan.
Samoin syödessäni kananmunia aika paljon sain
helpotusta pellavansiemenien ja muiden lisäyksestä.
Vettä on juotava riittävästi niiden kanssa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882