sivulla tuntuu olevan tietoa biljardista. Tota tiukka kysymys ja mielipiteitä vain haen. Mikäs olis kelpo maila hinta noin 200 juroa? Mulle on tärkee että safti luistaa ettei se ole tahmee ku räkä paperi. Ja sen takia kysyn mailoista, kun netti on pullollaan mailoja, mutta ei hajuakaan että mikä olis ok maila. Nyt itellä on SmartCuen maila, mut olen vaihtamassa joko uuden saftin tai ostamassa koko kepin.
Kysymys mailoista
8
1689
Vastaukset
- Maila hommattu
ja kiitoskia mielipiteistä. asian tuntevaa porukkaa. Kyl kannataa kääntyä ammatti liikkeeseen jos haluaa hyvää.
- The Rat
Kepistä kuin kepistä (siis ainakin puisista) saa liukuvan kun:
a) hioo lakat pois ja pitää puhtaana
b) käyttää liukkareita ( hanskaa?)
Itse olen a-rapun miehiä, eikä ole juurikaan ollut ongelmia minkään kölin kanssa (paitsi yhden halpiksen joka kulkee/kulki lempinimellä rusetti). :)- ämmä -83
ne on keppejä biljardis... pelannu vuodesta -89...
- Kuules
ämmä -83 kirjoitti:
ne on keppejä biljardis... pelannu vuodesta -89...
poitsu. Kysymykses lukee muistaakseni keppi jossain vaihees. Toki maila sano esiintyy vähä liikaa, jos se ärsyttää. Ja jos olisit varteen otettava peluri, nii myös vastaisit kysymykseen eikä kyttäis virheitä.
- bilyaardi
Kuules kirjoitti:
poitsu. Kysymykses lukee muistaakseni keppi jossain vaihees. Toki maila sano esiintyy vähä liikaa, jos se ärsyttää. Ja jos olisit varteen otettava peluri, nii myös vastaisit kysymykseen eikä kyttäis virheitä.
Itse en nopealla lukemisella löytänyt yhtään keppi sanaa (en jaksa kyllä tarkistaa)
Joku ammattilainen tokaisi hyvin jossain ohjelmassa. "Suurin virhe biljardissa on sanoa keppiä mailaksi." - keppi vs maila
bilyaardi kirjoitti:
Itse en nopealla lukemisella löytänyt yhtään keppi sanaa (en jaksa kyllä tarkistaa)
Joku ammattilainen tokaisi hyvin jossain ohjelmassa. "Suurin virhe biljardissa on sanoa keppiä mailaksi."jos aletaan maila sanasta narisemaan... itse ihan piruittani käytän maila sanaa, koska näitä tärkeilijöitä se ottaa päähän.
- ite mies
bilyaardi kirjoitti:
Joku ammattilainen tokaisi hyvin jossain ohjelmassa. "Suurin virhe biljardissa on sanoa keppiä mailaksi."luki nopeesti. Tais muistaakseni viimeinen sana olla keppi. Pönttö. Lukisit uudestaan jos et kerran keppi sanaa löydä. Lue hitaamin, kun kerran keppi sanaa ei löytyny. Ja muistaakseni suomen kieles peliväline jolla pelataan on maila. keppi roikkuu puus.
- Kolliz
Osta esim. mcdermott... sen kepeissä ikuinen takuu ja hinnat siinä n.200e...
Mutta älä osta biljarditarvikkeet.fi osotteesta, ite tilasin sieltä ja sain väärän shaftin mukana. sieltä ei kannata tilata, ei saa mitä tilaa... mutta asia etenee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389