Olen ollut suhteessa nyt seitsemän kuukautta mielettömän mukavan miehen kanssa. itse olen muutaman vuoden vanhempi kumppaniani. Kuitenkin viimeisen kahden kuukauden aikana olen ollut tressaantunut kun mies ei välitä tunteistani,ei juuri koskaan pyydä kanssaan ulos vaan lähtee mielummin kavereiden kanssa. Hän pelaa kaiket päivät ja ei edes välitä jos tuijotan viikonloppuna hänen selkää monta tuntia kun hän pelaa tietokoneella. Olo on todella yksinäinen kuinka voin käsitellä tunteitani, mitä minun pitäisi tehdä kun puhuminen ei auta, miten saan hänet lopettamaan ja välittämään minusta uudelleen niinkuin suhteen alkuaikoina? Rakastan häntä mielettömästi, mutta en tiedä mitä tehdä!
kumpi on tärkeämpi peli vai tyttöystävä?
17
3777
Vastaukset
- Kylie
Voisit ehdottaa että tekisitte viikonloppuisin jotain yhdessä eikä hän silloin pelaisi peliä. Mitäs peliä miehesi pelaa? Keksi ja ehdota itse jotain mukavaa tekemistä - mukavampaa kuin pelaaminen. Kerro hänelle että sinua häiritsee hänen jatkuva pelaaminen. Jos hän siitä huolimatta pelaa eikä anna sinulle huomiota, lähde itse kaveriesi kanssa bilettämään ja jätä mies pölyttymään koneen ääreen.
Jos peli näyttää silti olevan tärkeämpi kuin sinä, kannattaa harkita haluatko jatkaa suhdetta tuollaisen miehen kanssa joka ei anna sinulle huomiota. Tuskin hän muuksi siitä muuttuu vaikka kuinka haluaisit. Älä ole itsestäänselvyys. Ota hieman hajurakoa äläkä pyöri koko ajan miehen jaloissa. Harrasta, elä ja ole niinkuin haluat ja nauti elämästäsi, eiköhän se mies ota itse yhteyttä jos sinusta oikeasti välittää. - Simppa
Voi voi, nyt on tainnyt käydä vanhanaikaisesti. Miesten mielenkiinto ei tahdo aina riittää alkua pidemmälle. Hän on kuin metsästäjä, Hän on saanut sinut, ja nyt olet huonekalun asemassa.
Ainut konsti, jota voit kokeilla, on myös ruveta täysin välinpitämättömäksi hänen suhteensa. Lähde omiin rientoihisi, älä osoita mitään sen kummempaa mielenkiintoa mieheen. Ei tarvitse olla tyly, mutta älä osoita sen kummempaa innostusta hänen läsnäolostaan. Älä missään tapauksessa ehdota seksiä tai suostu siihen.
ÄLÄ missään tapauksessa yritä mitään juttelemista, hempeilyä, yhteisiä puuhia tms., se on miehelle vastenmielistä lässynlässyä.
Jos mies ei tähänkään reagoi, niin sitten se oli sillä sipuli, miehellä on jo uus valloitus mielessä, tai sitten vaan se tietokonepeli.- akaasia
Mä voisin kokeilla tota. On meinaan vähän sama tilanne täällä paitsi kyseessä on tietokone ja kaikki muu on tärkeämpää kuin me. Tosin tiedän että tää ukkeli on muutenkin sellainen tuuliviiri että ehkä sillä on jo nyt joku muu mielessä(niin kuin viime talvena, se on fakta, muu on arvailua...) Kiitos:)
- ,.,
riittää että on nainen, sä olet jonkilainen statuksen antaja kuten auto tai asunto, ei siinä sen kummempaa ole
- JeP
Nykyaikainen säälittävä tapaus. Tiedän kavereitani jotka ovat juuri sitä bitti kansaa jotka istuvat päivät pitkään koneella. Monet huomaavat elämänarvot ennemmin tai myöhemmin ja joillekkin ei meinaa mennä kalloon että jossakin pelissä voittaminen ei merkitse mitään. Tapaus: "lähes kolmikymppinen pelaa päivätpitkät koneella ja kotityöt ei todellakaan kuulu hänen harrastuksiin" Mutta pikaruokaketjut ovat varmaan tyytyväisiä nyky kehitykseen :).
Ainoa selitys mielestäni peleille jännityksen halu, miehet kun ovat sitä kansaa jotka ei voi elää ilman jännitystä. - mikko1
Se huomaa sinut kun sinua ei enää ole.Jos yleensä huomaa, lähde jonnekin reissuun tai asumaan vaikkapa viikoksi.Tai sitten kyseessä on pikkupoika joka hengailee kavereiden kanssa tai pelaa pelejä.
- neitoperho
kaikessa yksinkertaisuudessaan sano sille että kuinka hemmetin pahalta susta tuntuu kun se ei noteeraa sua! ja kerro että et voi jatkaa semmosta elämää,jonka tiedät aina uudestaan satuttavan sua..
se ei todellakaan tahallaan satuta sua,uskoisin.mutta se ei tarkoita sitä että äijä on valmis uhraamaan peliaikaa sun hyvänä pitämiseen..eli jos äijä ymmärtää yskän kun olet kertonu miten asiat on ja pyytää anteeksi ja lupaa parantaa tapojaan teillä on mahkuja. mutta jos äijä suhtautuu välinpitämättömästi eikä aio vähentää pelaamistaa,potkase äijä kaikin voimin mahdollisimman kauas elämästäsi,johon hän ei silloin ansaitse kuulua!
mä puhun nyt kokemuksesta.itse yritin kaikkea että en huomio,mutta ensinnäkin mitä sillä saavutetaan? ei mitään hyvää ja en edes pystyny kauaa olemaan nyhjäämättä hänes kun tahdoin kovasti läheisyyttä..aina sama juttu olin ku ilmaa..
sitten puhuin suoraan.tais siinä itkuki tulla ku kerroin miten helvetin pahalta sen käytös musta tuntu ja sanoin että en aio satuttaa itteeni enää sillee ja johan rupes tulee hätä miehelle.! hän ei ollu ymmärtäny että musta tuntu pahalta..hän alko huomioimaan mua,mutta sitten taas se alkoi mennä siihen että aina vähemmän huomio..taas muistutin häntä ja sanoin että mä en kauaa jää tämmöst kattelemaan..me puhuttiin ja itkettiin ja puhuttii..keskusteltiin monet kerrat eri päivinä ja nykysin meil sujuu ihanasti. mä suosittelen lämpimästi suoraa puhumista ja pitkiä keskusteluja minkään temppuilun sijaan...
mutta jokasel on omat keinonsa.
onnee sulle suhteesees!=)- NP.
sanoit että puhuminen ei auta..ootko suoraan sanonu?
aikalailla homma taitaa meinaa olla niin että jos se ongelmista, ja muustakin tietty,keskustelu ei suju,ni miten suhteella vois olla tulevaisuus?? keskustelun avulla parisuhdetta pidetään suurelta osin pystyssä..teillä on hirveän nuori suhde mutta olette sen verran tuntenurt että kyllä sitä puhumaan on pystyttävä..muuten anna kenkää,koska myöhemmin sattuu vaan enemmän kun ero on satavarma jos asioista ei puhua voida..:(
- Diana
voikin olla hankala juttu. Valittaminen ei välttämättä auta. Itsekin olin aika tiivisti kaiken vapaa-aikani taannoin kiinni tietokoneessa ja lähinnä suutuin, kun poikaystävä valitti/raivosi, että pelaan liikaa. Enkä todellakaan lopettanut pelaamista.
Luulen, että pelaaminen saattaa vähentyä itsestään jokin ajan kuluttua, kun poikaystäväsi kyllästyy peliin - tosin pelistä riippuen tähän saattaa mennä vuosikin, jopa useita. Ja jos kyseessä on useita eri pelejä, niin hankala juttu.
Paras ratkaisu olisi mielestäni jonkinasteinen vieroitushoito. Yritä houkutella poikaystäväsi ulos kävelylle tai muutenkin liikunnan pariin. Ensin pieninä annoksina ja vähitellen suurempina. Jos saat poikaystäväsi riittävän pitkäksi aikaa irti peleistä, ne voivat jäädä kokonaan taka-alalle ja unohtua. Silloin olisi hyvä, ettei pelaamista aloittaisi enää uudestaan, koska siihen saattaa jäädä erittäin helposti uudelleen koukkuun.
Jos puhut ongelmasta, tee se varoen ja älä raivoa. Jos asetat uhkavaatimuksia tyyliin "pelit tai minä" poikaystäväsi saattaa todella valita pelit (vaikka sinua rakastaisikin).- jane
Samantapaisessa tilanteessa rupesin kokeeksi itse istumaan illat tietokoneen ääressä (meillä on kummallakin oma). Seuraus: mies alkoi levottomasti kierrellä ympärillä, ehdotella että keitetäänkö kahvit tai lähdetkö lenkille, tulee istuskelemaan lähistölle, keskustelemaan päivän asioista jne. Toisin sanoen hän ei puolestaan kestänyt että olinkin poissaoleva koneeni ääressä. Nyt jo katsellaan yhdessä telkkaria ja tehdään muutakin, taisi oivaltaa jotain.
- mies
jane kirjoitti:
Samantapaisessa tilanteessa rupesin kokeeksi itse istumaan illat tietokoneen ääressä (meillä on kummallakin oma). Seuraus: mies alkoi levottomasti kierrellä ympärillä, ehdotella että keitetäänkö kahvit tai lähdetkö lenkille, tulee istuskelemaan lähistölle, keskustelemaan päivän asioista jne. Toisin sanoen hän ei puolestaan kestänyt että olinkin poissaoleva koneeni ääressä. Nyt jo katsellaan yhdessä telkkaria ja tehdään muutakin, taisi oivaltaa jotain.
Edellä mainittu toimii. Ei ole kuitenkaan liian radikaalia että tulisi suoraa konfliktia, ja vaatii toiselta asioiden hoksaamista.
- nainen
jane kirjoitti:
meillä mennään vuorotellen koneelle, koska vain yksi himassa. Tämä onkin aivan uskomaton ralli illasta toiseen.
Kahvitkin haetaan keittiöstä tietsikan viereen, kumpi siellä kulloinkin on.
Nukkuunkin mennään jo eri aikaan. Telkkaa katotaan, jos kumpikaan ei vaan jaksa enää olla masiinan kimpussa. - Eros
jane kirjoitti:
Minä puolestani tykkään myös pelata, vaikken nörtti olekaan. Täytyy myöntää, että jotkut pelit ovat todella addiktiivisia, ja niihin voi uppoutua helposti koko illaksi ja homma voi jatkua vielä yön puolellekin.
Olen myöskin parisuhteessa (naimisissa), ja tilannehan olisi kinkkinen, ellei vaimoni tykkäisi myös pelata samoja pelejä kuin minä! Nykyään meillä on kaksi tietokonetta ja joitain pelejä pelaamme toisiamme vastaan, joitain yksin omilla koneillamme. Toki teemme kaikkea muutakin, mitä ns. "normaalit" parit tekevät, mutta mukavan lisäsuolan on tuo pelaaminen antanut suhteellemme, sillä onhan se ihan harrastukseen verrattava asia. Siitä riittää keskusteltavaa ruokapöydässä jne... siis normaalien puheenaiheiden lisäksi.
Pelien varjoon jääneille neitosille suosittelisinkin kysymään miehiltään, että suostuisivatko he opettamaan pelaamaan. Uskokaa tai älkää, mutta siitä voi aueta aivan uusi, yhteinen maailma.
- heppu24
morooo...
ei siinä mikään auta jos toinen ri ole kiinnostunu,mutta sitä ihmettelen mitenkä vielä olette yhdessä?
ite tosiaan oon 24 ja tossa n.kuukausi sitten tapasin aivan ihastuttavan tytön joka on 20..vietettiin monta viikonloppua ihan vaan jutellen ja syleillen ..olisin ekana iltana halunnu antaa sille kunnoon rakastelut..mut se ei halunnu ja sanoin että ihan ok ..sit vaan nukuttiin juteltiin..aivan ihanaa..
jostain syystä se ei oo halunnu seksiä ..enkä oo kysyny..nyt siitä ei ole kuulunu mitään ..sanoi soittavansa...itte oon sellanen hima kundi ...mutta kun sille päälle satun ni ei naisista pulaa ole.. tossa viikon loppuna kun mimmistä ei kuulunu mitään menin radalle ja nappasin kahdesta kivasta mimmistä kiinni ... sääli jos nainen ie oikesati halua tuntea mitä mies todella haluaa antaa..
jos tapaan kivan naisen en muuta halua..ja kaikesta voi sopia tasa-arvosiahan tässä ollaan ..ja omista menoista päätetään mutta todellinen rakkaus sitoo ja sen pitää lähteä molemmista..olen tosiaan vasta 24..mutta monet naiset on mun sydämmen rikkonu aivan vaan sen takia että heillä on ollut muka jotain suurempaa saavutettavana...mutta samoissa ympyröissä ne vieläkin tuskailee..ihan pistää surettamaan..toivon tosiaan että jossain lähipäivinä tapaisin sen joka osaa oikeasti välittää..eikä vain seikkailla!!!!!!!!!!! - päve
mullakin on ollut tollaisia tuntemuksia.me ollaan oltu yhessä reilut 1,5 vuotta ja aika on tehnyt kepposensa.tuntuu ettei koskaan ole aikaa olla yhdessä.mulla olis kyllä aikaa,vaikka käyn töissä ja koulussa.saan harvoin vapaata koko päivän niin silloin tietenkin mies on ottanut omia hommia koko päiväksi.ollaan kuitenkin lähellä toisiamme mutta kuitenkin kaukana.ja sit yleensä se yhteinen aika on vaan iltosin ja sängyssä.sen jälkeen nukhtaa rättiväsyneenä.siltinkin mä rakastan "jätkääni"ja meillä menee muuten hyvin.muutettiin just omaan kämppään niin toivottavasti se asia helpottuu ja yhteistä aikaa on enemmän.niin se ainakin lupasi mulle.
jos rakastaa niin ei kannata luovuttaa.yritä kaikki mahdolliset keinot teidän suhteen parantamiseen.
niinkuin aikasempi vastaaja oli todennu et kun itse rupeaa tekemään jotain(esim.tietsikalla)niin kyllä se äijä tajuaa vihjeestä.itsekin olen kokeillu et keskittyy johonkin muuhun niin kohta kuitenkin kysellään jotain,mitä mieltä olet,tule tänne tms.onnea teille! - maza
sinä rakastuit tässä miehessä..?Siihenkö että hän pelaa kaiket päivät..vai miten voit rakastaa todella häntä..jos hän vain pelaa..?
- Vanha
Kuulostaa siltä, että olet ottanut itsellesi teinipojun kasvatettavaksi etkä suinkaan miestä rinnallesi. Jos sitä haluat niin ok, mutta jos et, mieti, mitä haluat ja jatka eteenpäin. Miehiä tai ainakin miessukupuolen edustajia (joista kaikki ei suinkaan miehiä) on noin puolet maailman kuudesta miljardista ihmisestä. Vaikka siltä tuntuukin juuri nyt, ei tuo nykyinen ole suinkaan ainoa kolmijalkainen maan päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360