Pizzeria Dennis avannut Tampereella

Ruoka-arvostelija

Muilla kokemuksia Denniksesta?

Paikka on uutuuttaan täynnä, tuskin muuten.

Mikään ei oikein toimi, ilmeisesti tarjoilijoille tällaiset asiakasmäärät ovat liikaa.

Tarjoilija tuo tilatun veden pöytään, mutta ei ehdi tai tajua kaataa sitä laseihin. Tilattua viiniä tarjoilija ei tuo, mutta laskulle viini löytää kuitenkin tiensä.

Pasta on kamalaa. Mikään, mitä on itse joskus nälkäkuoleman partaalla kaapin perukoilta löytyneistä aineksista opiskelija-asunnossaan kokannut, ei vedä vertoja tälle pastalle! Syy on kuitenkin täysin omani. Todellisuudentajuni on vakavasti hämärtynyt, kun tilailen kalaa sisältäviä annoksia Tampereella. Älkää kokeilko perässä.

Pöytään tuodaan "parmesaania" eli tämä muidenkin suomalaisten ravintoloiden helmasynti: perusmautonta jauhetta, joka ei ole Italiaa nähnytkään. Valitettavasti vain juustojauheastiassa ei ole otinta, joten asiakas yrittää pyydystää jauhetta veitsensä kärjellä.

Seuralaisen ranskalaisista puuttuu suola kokonaan, mutta eipä ole suolaa pöydässäkään, että voisi itse lisätä.

Huolimattomuuden ja kiireen voisi vielä antaa anteeksi, jos ruoka olisi "hyvää" (ja siihen riittää Tampereella, että olisi edes keskinkertaista). Valitettavasti ruoka on yksinkertaisesti pahaa. Sääliksi käy ovella tungeksivia vuoroaan odottavia asiakkaita, jotka kaikki haluavat omin suin käydä tämän toteamassa.

Toivotan kuitenkin menestystä Dennikselle, kertokaahan kokemuksianne muutkin.

11

1794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostaja

      Löytyy joka junaan. Varsinkin kaltaisiasi tuulella käyviä ulkokuntaisia, joiden makuaisti on kehittynyt paskakuskin apulaisena. (sai lemput, kun söi liikaa kuormasta).

      Nämä nirppanokkaiset gastrodominot kuvittelevat omaavansa Lidon kokin taidot ja kantavat kaulassaan paistinpilaajien kettinkiä. Muka ruoka-arvostelija. Niin, niin tyhjää täynnä kuin eunukin munat.

      • Ruoka-arvostelija

        Suomessa on kovin uutta ja outoa, että vaaditaan laatua. Syöhän sinä vaan lautasesi tyhjäksi klimppisoppaa, muuta ei ole! Köyhä kansa, köyhä sielu - mutta sitäkin leveämpi ahteri. (Meitsi ei liho, kun syön vain hyvää ruokaa ja muuten olen ilman.)

        Olen kylläkin ihan tamperelainen, ja tässä yhteydessä voin mainita hyvänkin tamperelaisen ruokapaikan: Knossos. Tosin heitin kasvispastaansa kannattaa vältellä.


      • maksaa...

        ... mössöstä gourmet-aterian hinnan, jos itsestäsi siltä tuntuu.

        Onhan äiti sanonut, ettei ruuasta saa valittaa, mutta unohti kai mainita, että se sääntö koskee vain ilmaisia aterioita.


    • se niin

      Painu sitten syömään kunnon ravintolaan äläkä itke täällä miksi pizzeria denniksessä on huonot ruuat, nyyh nyyh. mitä ihmettä luulit sieltä saavas? kulinaristisia ihmeitäkö? sanoohan se nimiki että pikaruokaa siellä on

      • Ruoka-arvostelija

        1) Pikaruoka ei ole hyvän ruuan vastakohta;
        2) eikä ravintola, jossa tarjoillaan ruuat ja juomat pöytiin ja maksetaan vasta syönnin jälkeen, ole pikaruokala.

        Kannattaisi myös lukea viesti, johon kommentoi.


    • ei ole dennis

      tunnettu konseptin siirtämisestä muualle. turussa pitsat ovat ihan ok mutta stadin denniksessä sain alavarvoisen liimareunapitsan. tuotteen lanseeraminen uusille alueille vaatii erityisosaamista jotta homma lähtee heti alusta käyntiin ilman ongelmia. Niin juu, huono palvelu ala purukumia jauhava lukiolaistyttö on tuttua myös turun denniksestä. kun on maksavinaan palkkaa niin sitä ollaan sitten mä oon vaan täällä töissä asenteella palelemassa.

      • :-(((((

        Olin kuullut hehkutusta, kuinka pizzat on suurin piirtein maailman parhaita, mutta tosiasiassa Dennisin naapuristakin saa parempaa pizzaa, puolet Dennisin hinnasta...

        Tampereen Dennis on ahdas, pöydät ja tuolit on tungettu niin tiukkaan, ettei normaalikokoisetkaan ihmiset mahdu kunnolla istumaan, saatin nousemaan pöydästä salaattia/kahvia hakemaan.

        Ainakin alkukesästä kahvikin oli tarjolla oven suussa, kummallista sijoittelua.

        En mene uudestaan.


    • michelintähti

      Pettymyshän se oli. Pitsa ihan ok, mutta jos se maksaa 11-12 Euroa, niin luulisi olevan edes hiukan spesiaali. Huono pitsa ei missään nimessä ollut, mutta samaan hintaan saa Napolista ihan eri tason lätyt ja istumaankin mahtuu hiukan paremmin.

      • All

        Tuli eilen käytyä. Tosin erehdyin ensialkuun luulemaan paikkaa denisskebabiksi. Pizza oli kohtuullinen, mutta vähän jäi mietityttämään oliko pohjan tarkoitus olla kohoamaton, rapea ja kova.
        Omaan makuuni paremmat pizzat saa muualta. Pitänee kuitenkin vielä joskus poikeata ja varmistaa tuo pizzapohja-asia.


    • --

      Kävimme syömässä pizzat Tampereen Denniksessä. Paikka oli suhteellisen täysi, vapaana oli ainoastaan kahden hengen pöytiä ja meitä sattui olemaan kolme. Jouduimme pitkän aikaa haahuilemaan eteisessä josko meitä tultaisiin palvelemaan. Vihdoin saatuamme pöydän, tilasimme ruuat ja juomat. Juomia ei kuitenkaan kuulunut ja mielestämme ne olisi ok tarjoilla jo etukäteen ennenkuin ruuat tulevat? Näin ollen jouduimme pyytämään niitä, tarjoilija kun ei osannut toimia oma-aloitteisesti..

      Tilaamassani pizzassa piti olla mozarella-juustoa, mutta eipä tainnut olla. Maku oli aivan kamala! En ole ikinä syönyt niin pahaa pizzaa! Ja se hinta! Jos pizzasta pitää pulittaa yli 10 euroa, sen luulisi olevan taivaallista! Suosittelen siis teitä Dennikseen pizzalle aikovia kääntymään ympäri ja etsivän ihan minkä tahansa muun puljun!

      Minulla on ollut Denniksestä mielikuvana siisti ja korkeatasoinen ravintola, mutta tänä päivänä mielikuvani on ahdas, sotkuinen, kallis ja paharuokainen sekä huonosti asiakaspalveleva henkilökunta! Huh huh!

    • Pisseria

      Täällä myös yksi erittäin negatiivinen kokemus Tampereen Dennis-pizzeriasta. Päätimme poikaystäväni kanssa testata kyseisen paikan. Odotimme todella kauan että meitä huomioitiin millään lailla, koko sali oli täynnä asiakkaita ja paikalla vain yksi tarjoilija - kyseessä oli sunnuntai-iltapäivä, kohtalaisen vilkas aika varmaan aina, missä siis muut työntekijät? Kohtuuttomasta odotuksesta ei minkäänlaista anteeksipyyntöä. Salaattipöytä oli lähes tyhjillään, räävityn ja likaisen näköinen. Pizza oli ihan ala-arvoista ja sikakallista. Juteltuamme naapuripöydissä istuvien kanssa selvisi, että myös he olivat odotelleen PITKÄÄN ja saaneet varsin huonoa palvelua. Toiste emme tuohon puljuun astu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe