Miten kertoa työkavereille???

että lähtee

Eli olen sanonut itseni irti piiitkäaikaisesta työpaikasta ja nyt olisi enää jäljellä pahin; kertoa ihanille työkavereille että olen lähdössä pois. En ole joutunut tekemään tätä ennen eli miten olisi paras toimia? Sähköpostilla vai häh? JA mitä siihen sitten kirjoittaa.. ei huvittaisi jokaiselle erikseenkään alkaa selvittämään.

3

2678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtä työtä...

Sähköpostillahan tuon saa helpoiten ilmoitettua. Kerrot että olet päättänyt vaihtaa maisemaa ja toivotat kaikille hyvät jatkot. Mikäli haluat jollekin enemmän kertoa niin sehän on sinun oma asiasi. Ja jos jollekin haluat antaa yhteystietojasi niin tee sitten näin, mutta ei ole pakko.

Meinaatko työtovereille jotakin tarjota viimeisenä päivänä? Pullaa, kakkua tai karamelleja? Itse ostin parit suklaakonvehtilaatikot lähteissäni, kun kahvittelut olisi olleet hankalat järjestää kun työporukka oli niin hajallaan - enkä muutenkaan halunnut keskustella aiheesta yleisemmin.

Itse en ole aina kertonut ollenkaan minne olen menossa. Voithan vaikka sanoa että koska et halua kaikille kertoa minne menet, niin jätät sen asian sitten kokonaan mainitsematta. Ajatelkoot mitä tykkäävät. Itselläni on ollut sen verran rankkoja työkokemuksia, että en halua sotkea entisiä ja nykyisiä työtovereita, -asioita jatkossa keskenään. Aikansa kutakin.

Ja onnea kovasti uuteen paikkaan!

• luottamuksella

ja seuraavana päivänä sen tietää koko firma :)

Onna Sinulle!

• Näinn

kerro vaikka työkavereillesi suoraan että olet lähdössä pois?

Sähköpostitse jos et näe heitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe