15v. ja TARVIN LAULAA(bändissä). LUE!.

LUELUELUE.

hey. mää laulan joka päivä kunhan en oo missään paikassa missä ylensä ei voi laulaa. ja harjottelen kiljumista tai no huutamista sillei siististi. ja oon jo harjotellu sanojen kirjottamista ja harjottelen vielä. bändi nimiä on kans mielessä ja mää tykkään piirrellä ja sellasta että voisin vaikka joss nyt joskus tulee mitään CD:eetä nii piirtäisin sen mikä siinä ylensä näkyy,logo tai jotain. mää en halua muuta ku laulaa toivon että siitä tulee mun työ. bändissä ei saa olla vaan tyttöjäkoska en halua mitään sellasta vitun tyttö bändiä (oon tyttö). ja mun ääni on vähän sellanen möree ei ihna möree mutta sellanen ...no jonkillainen xD ...joss halutte kuulla niin voin tietenki laulaa teijän edessä, joss mua huvittaa :D . asun kokkolassa mutta en tiiä missä sitte tän ysin luokan jälkeen oon. oon harkinnu tamperetta joss en saa kasattuoa kokkolasta TAI LÄHELTÄ KOKKOLAA bändiä... ...niin ja tuota mää kuuntelen : avenged sevenfold.ATREYU.MY CHEMICAL ROMANCE.afi.dir en grey.the distillers.misfits.danzig.buck tick. the used.taking back sunday.smashing pumkins. the cure.korn.mucc.funeral for a friend.aiden.muse.RISE AGAINST.nirvana.deep insight.ramones.sex pistols.BILLY TALENT.bring me the horizon. finger eleven.trivium. it dies today.the fall of troy.minor threat.disco ensemble. ja paljo muita. ja joss halutte tietää minkälaisia vaatteita pidän niin xD tuotaa ... joss on jotain kysymyksiä niin kysykää ihmeessä :)vaikka sellasia kysymyksiä että minkä lainen vaate tyyli sulla on. tai. ihan sama kunhan mulla on mahollisuuksia päästä bändiin :) .ja pliiiiis toivon että joku vastaa tähän viestiin :D nii ja tietysti toivottavasti ette mieti sitä tyttö hommaa sillei britney tapasella henkilöllä tai jotain... nimittäin en ole sellanen enkä halu xD :D nii ja on hyvä englanti ^^ onneks xD

3

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luinluinluinluin

      tyttö, joka uskoo kiljumisen olevan laulamista, etsii bändiä, jossa ei ole vain tyttöjä, koska ei tahdo "mitään sellasta vitun tyttö bändiä". ja englantikin sujuu, vaikka suomessakin näyttää olevan tarpeeksi työtä.. CD:n kansi ja logokin on jo hoidossa..

      onnea etsintöihin ^^

    • LoG

      moi. sun musamakus on tytöks ihan jees, et heräs kiinostus. Ite kuuntelen pääasias Lamb of Godia, ja proge- ja trash metal musaa menee. laitas meseen [email protected] niin voidaan jutella.

    • Kitaristi95

      Joo mä oon kitaristi (14 v.) ja etin lähistöltä Hard-Rock bändiä, mutta muista tyyleistä voidaan kyllä hyvin keskustella. Enkku mulla on kybä ala-asteelta, ja oon aikas pirun hyvä kitaristi. Tunnen yhen kosketinsoittajan ja rumpalin vailla bändiä. Jos kiinnostaa niin lähettää s-postia osotteeseen
      [email protected]

      Mun musamaku on hard-rockia yleensä, eikä niin hirveen metallinen, mutta sekin taittuu niinkuin blueskin. Popista ja punkista en ihan hirveenä perusta. Esikuvia on Led Zeppelin, Deep Purple, AC/DC, Guns N' Roses, Bang Camaro ja Velvet Revolver.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe