samalla kaaliruoka ehdotukset olisisvat tarpeeseen! :) esim. kaalilaatikko vhh:n tyyliin, ei tosin mitää kovin rasvaista ku syön varmaa kuitenkin enemmän hiilareita kuin normaalista vhh:ssa :) kaikkia ohjeita vain!
Vastaukset 2
- Mad.onna
VHH meiningillä haluat mennä, niin kannattaa käyttää hyydykeaineena risin sijasta kananmunaa. Osasta munista kannattaa ottaa valkuainen pos, jos haluaa rasvaa vähentää. Jauhelihan siaan kannattaa käyttää paistisuikaleita tai 5% naudan paistinjauhelihaa.
Soijahiutaleitakin voi koettaa käyttää hyydykkeenä. Suosittelen kuitenkin käyttämään riisin siasta vaikka ohraa, jos et kovin tarkka ole hiilareiden suhteen etkä ketoosia tavoittele. Ohrasta siitä tulee huomattavasti parempaa ja "laatikkomaisempaa".
Mausta hyvin. Maustella saa hyvin makua dietti sapuskaan. Ja jos hiilareita kumminkin syöt, miin pistä päälle pelkkiä puolukoita ei hilloa. Jos on kovin hapanta, niin vähän nestemäistä hermesetasta niin johan menee. - jokulainen
eikös kaalipata tms. kaaliruuat aina ole VHH-oppien mukaisia, jos niihin ei laiteta riisiä tai muuta viljaa?
http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptihaku/hakutulokset/?page=1&name=kaali&time=0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791662
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset206628- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88584- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510