Stadissa naiset aina kävelevät ja kaikissa kauppakeskuksissakin heitä näkee, mutta en ole koskaan mennyt puhumaan kenellekään heistä (edes nuorille pissiksille). Onko kukaan pokannut koskaan naista kauppakeskuksesta?
Mistä niitä naisia löytää?
7
1147
Vastaukset
- DoS
edes "pokata". Ne tuli pokaamattakin juttelee.
- sp 86
vain pakosti mieleen, että jos menee puhumaan joillekin tytöille, niin paskaa siitä kuitenkin tulee. Ja kun ne tytöt eivät todellakaan näytä kiinnostuneilta. Ja jos näyttävät (harvemmin), niin eivät itsekään osaa tehdä aloitetta
- en olev vieläkään
sp 86 kirjoitti:
vain pakosti mieleen, että jos menee puhumaan joillekin tytöille, niin paskaa siitä kuitenkin tulee. Ja kun ne tytöt eivät todellakaan näytä kiinnostuneilta. Ja jos näyttävät (harvemmin), niin eivät itsekään osaa tehdä aloitetta
kesksinyt mitä PISSIS tarkoittaa? kertokee
- keukeu
en olev vieläkään kirjoitti:
kesksinyt mitä PISSIS tarkoittaa? kertokee
Seuraavalta sivustolta kun tutkit ilmiötä, niin eiköhän se siitä. Ja muista katsoa "Lissut" duon musiikkivideo. http://www.pissismi.org/
- ei ole
pitään mennä bordelliin, siellä tappaa naisia ja saa jotain itselleenkin.
- sadölf kj wopie
Stadissa kenenkään ei oo tapana puhua kenenkään kanssa. Suomalaiset naiset juoksis vaan karkuun jos sä niille puhuisit kun alkais pelottaa liikaa, jos ei oo 50 kaveria mukana antamassa henkistä tukea. Suomalaiset naiset haluaa vaan että miehet kuolais niitä ja että sen jälkeen ne menis kotiin mahdollisimman vittuuntuneena. Kannattaa suosiolla unohtaa ne naiset ihan kokonaan... koska ei niitä vaan kiinnosta mikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233