Eli siis mulla on melko ohuet ja pitkät hiukset, tai siis...kampaajan mukaan hiukset on ohuita mut niitä on paljon. En sitten tiedä! Littanilta ja ohuilta mielestäni näyttävät, huoh. Mietin että miltä kerroksittain leikkaus näyttää ohuissa hiuksissa? Saako se ne näyttämään tuuheammilta vai kynityiltä...?
Ohuiden hiuksien leikkaus kerroksittain?
5
902
Vastaukset
- Krit
Mulle kampaaja leikkas kerroksittain ja näyttää ihan hirveeltä. Pakko pitää hiukset kiinni jos ei oo oikeesti aikaa laittaa niit joko kiharoille tai jotain muuta sellasta. Että en todellakaan suosittele. Ja mun hiukset aikalailla tuollaiset kun kuvasit omasi olevan.
- blaaab
...siis niinku millä tavalla? :D
- Kunhan kyysn
Jos on ohuet hiukset, ne on kamalan näköiset tasapitkänä (rotanhäntänä). Kyllä ohuet on syytä leikata kerroksittain, ja tietysti ne pitää joka aamu myös laitella, eikä vaan Wash and go -meininkiä...
Vaihda kampaajaa! - mietinnnn
Kunhan kyysn kirjoitti:
Jos on ohuet hiukset, ne on kamalan näköiset tasapitkänä (rotanhäntänä). Kyllä ohuet on syytä leikata kerroksittain, ja tietysti ne pitää joka aamu myös laitella, eikä vaan Wash and go -meininkiä...
Vaihda kampaajaa!että kun tää on nytkin tällanen rotanhäntä jos tälle ei tee mitään (ja paljon saa tehdä ettei ole), niin tuleeko entistä enemmän sen näkönen et on hiukset tippunu pääst ja vaan kaks karvaa jäljel :D:D
- minulla auttoi
mietinnnn kirjoitti:
että kun tää on nytkin tällanen rotanhäntä jos tälle ei tee mitään (ja paljon saa tehdä ettei ole), niin tuleeko entistä enemmän sen näkönen et on hiukset tippunu pääst ja vaan kaks karvaa jäljel :D:D
Itsellä ainakin auttoi noitten ohuiden hiuksien kerroksittainen leikkaaminen. Tasapitkinä olivat rumat kun olivat niin ohuen lierun näköiset, kun nyt niitä hieman laitan niitä niin hyvä tulee:)
Tasapitkät näyttävät edustavilta vain silloin kun hiukset ovat vahvat,kiiltävät ja niitä on runsaasti (tämä tietenkin vain oma mielipiteeni)
mutta kokeilemalla itse löytää parhaan!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792766Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911656Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721431Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761088