Jos ei jaksa kokata…

Torniossa

Kannattaapi käydä tutustumassa ja ihmettelemässä Tornion Turkinpippurin aterioiden ISOA kokoa. Kun mm. normaali kokoinen pitsa tai kebab ranskiksilla kannetaan eteen niin meinaa leuka loksahtaa: Ei ole Torniossa taidettu ennen nähdä yhtä isoja aterioita ”normaaleilla” hinnoilla!

Jos pizza jne. ei maistu Golden Flower:in lounas tarjoukset vie kyllä mennessään… Käykää ihmiset kokeilemassa :)

(Ja toki Meerin amerikkalaisia ja Keskuksen lauantaiyön pelastuksia saa kehua, mutta kyllä nuo kaksi yllämainittua nousee minun listan kärkeen)

12

1993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -joopajoo-

      meerille voin mennä, mutta siihen turkinpippuriin en varmasti mene ikinä enään..sain ruokamyrkytyksen sieltä! ja kaveri sai kans! että semmonen paikka..yök!

      • höyzy

        Oon syöny siellä useamman kerran yksin ja kavereiden kanssa, kukaan meistä ei ole koskaan sairastunut. Ookko varma että se tuli sieltä? Kävikkö lääkärissä asti toteamassa tilanteen?


      • -joopajoo---
        höyzy kirjoitti:

        Oon syöny siellä useamman kerran yksin ja kavereiden kanssa, kukaan meistä ei ole koskaan sairastunut. Ookko varma että se tuli sieltä? Kävikkö lääkärissä asti toteamassa tilanteen?

        kyllä olen varma että tuli sieltä. ja joutuhan siinä lääkärissä käymään..ei teille ehkä VIELÄ ole tullut, mutta sanoimpa vaan että ei tarvii enään ikinä mennä sinne, pahoja kokemuksia! syökää syökää, niin teilläki kohta ruokamyrkytys..


    • läskisoosi se miehen tiellä...

      Kepappia???? Kuka sitä kamelin(taluttajien) tuottamaa paskaa pystyy syömään yhtään missään??? YÖKS!!!

      • jumala

        No kebab on kyllä jumalten ruokaa ni ei sitä ihan kaikki pysty arvostamaan :D


      • .......................

        eihän juntit osaa syödäkään kebabbia,eikä ymmärrä hyvän päälle!


    • vesi kielelle

      Käykää te Torniosta tutustumassa kunnon ruokapaikkoihin etelämpänä, jos noita kepappipaikkoja parhaina pidätte. Torniosta puuttuu todellinen ruokailijoiden helmi, pihvipaikka, ja tähän on turha sanoa että onhan joku kaupunginhotelli tai umpitunneli tai kerhoravintola, hyi hel...

      • kyllähän se niin on että,

        ei Torniossa oikeen oo semmosia kunnon ravintoloita, pakko on itte kokata jos tahtoo hyvvee ruokee. Kebabbi ja rillipaikat täällä on hyviä ja vertailukelposia etelän paikkoihin, mutta mukavasta, viihtyisästä ja laadukkaasta ravintolasta on vähän uupelo.

        Umpparista ny saa jottain oikiaa ruokaa, mutta aika pakastevihannestuntu ruuissa on. Kerholla on ihan ookoo pihvi, mutta lisukkeet aika aneemisia. Hinta on myös melko kova.

        Hotellista en sitten niin tiä. Vappubrunssilla kävin siellä, ja oon kyllä parempiaki brunsseja saanu. Hotellissa on vielä se vika, että se on hotelli. Liian iso, että ois mitenkään ihmeellisen viihtyisä. Sama vika umpparissa kanssa. Kerho on viihtyisin RAVINTOLA.

        Ei se vissiin kannatte semmonen kunnon ruokapaikan pitäminen, ko valtaosa haluaa kuitenki vaan jottain Meeriä aina (joka onkin maailman paras GRILLI). Mulla vaan alkaa jo verisuonet olleen uretaania täys, niin en viiti meerin evväitä kovin monesti vuoteen syyä.

        Laittas joku rohkea ny oikean ravintolan tänne pystyyn. Kai sieltä amitsun kokkipuolelta luulis joku nuori hurjapää löytyvän...


      • kyllähän se niin on, että
        kyllähän se niin on että, kirjoitti:

        ei Torniossa oikeen oo semmosia kunnon ravintoloita, pakko on itte kokata jos tahtoo hyvvee ruokee. Kebabbi ja rillipaikat täällä on hyviä ja vertailukelposia etelän paikkoihin, mutta mukavasta, viihtyisästä ja laadukkaasta ravintolasta on vähän uupelo.

        Umpparista ny saa jottain oikiaa ruokaa, mutta aika pakastevihannestuntu ruuissa on. Kerholla on ihan ookoo pihvi, mutta lisukkeet aika aneemisia. Hinta on myös melko kova.

        Hotellista en sitten niin tiä. Vappubrunssilla kävin siellä, ja oon kyllä parempiaki brunsseja saanu. Hotellissa on vielä se vika, että se on hotelli. Liian iso, että ois mitenkään ihmeellisen viihtyisä. Sama vika umpparissa kanssa. Kerho on viihtyisin RAVINTOLA.

        Ei se vissiin kannatte semmonen kunnon ruokapaikan pitäminen, ko valtaosa haluaa kuitenki vaan jottain Meeriä aina (joka onkin maailman paras GRILLI). Mulla vaan alkaa jo verisuonet olleen uretaania täys, niin en viiti meerin evväitä kovin monesti vuoteen syyä.

        Laittas joku rohkea ny oikean ravintolan tänne pystyyn. Kai sieltä amitsun kokkipuolelta luulis joku nuori hurjapää löytyvän...

        niin unohtu kommentoia tuo golden floweri. Se on aivan hyvä kiinalainen ravintola, mennee syyä siinä missä tahansa muussaki kiinalaisessa, jopa keskivertoa paremmin. Ei oo huono se toinenkaan kinkki, vai mikä vietku ny onki.

        Mutta semmosta ravintolaa haikailen missä ois hyvää laadukasta ei-eksoottista ruokaa: pihviä, kalaa, keittoja jne...


      • Torinon Kulinaristi
        kyllähän se niin on, että kirjoitti:

        niin unohtu kommentoia tuo golden floweri. Se on aivan hyvä kiinalainen ravintola, mennee syyä siinä missä tahansa muussaki kiinalaisessa, jopa keskivertoa paremmin. Ei oo huono se toinenkaan kinkki, vai mikä vietku ny onki.

        Mutta semmosta ravintolaa haikailen missä ois hyvää laadukasta ei-eksoottista ruokaa: pihviä, kalaa, keittoja jne...

        Ei oikeasti tartte lähteä merta edemmäs kalaan. Menkääpä Ruottin kukkolankoskelle syömään se seisovan pöyvän ateria. Hyä on.

        Olen vahvasti sitä mieltä että Torniossa on tämä fast-food homma hyvästikki hanskassa vaikka Turkin Pippurin annokset onki torniolaisen maun kristallisoituma. Ei juurikaan miltään maistuvaa mössöä isoissa annoksissa halvalla.

        Kiinalainen on hyvä, Meeri on hyvä, Martti on hyvä, järin paskaa nyt ei tule mieleenkään.


      • neitokainen110
        Torinon Kulinaristi kirjoitti:

        Ei oikeasti tartte lähteä merta edemmäs kalaan. Menkääpä Ruottin kukkolankoskelle syömään se seisovan pöyvän ateria. Hyä on.

        Olen vahvasti sitä mieltä että Torniossa on tämä fast-food homma hyvästikki hanskassa vaikka Turkin Pippurin annokset onki torniolaisen maun kristallisoituma. Ei juurikaan miltään maistuvaa mössöä isoissa annoksissa halvalla.

        Kiinalainen on hyvä, Meeri on hyvä, Martti on hyvä, järin paskaa nyt ei tule mieleenkään.

        En ole paikallisia mutta usein käyn työn vuoksi teilläpäin... ihan asiallista evästä torniosta löytyy, mutta toki haluaisin kokeilla tätä ruotsin puolen paikkaakin. Joten voisitteko ystävällisesti kertoa miten sinne löytää?
        Kiitokset!


    • liikkuu

      että kemintielle olis tulossa uusi vietnamilais ravintola.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe