Ei yksi mies...

Turvaseksi-ok

Luuletteko tosiaan, että yksi mies kaikki kaupunkilaiset voi tartuttaa?

Tässä takerrutaan tähän yhteen asiaan, eikä haluta herätä siihen totuuteen, että voi vaikka itsekin olla kantaja. Varmasti Rovaniemellä on muillakin HIV. Eikä tautia yleensä tartuteta tahallaan.

Onko se pelko, joka täällä huutaa ja nostattaa lynkkausmielialaa? Katsokaa peiliin ja miettikää omaa seksikäyttäytymistänne. Olisiko aihetta mennä testeihin? Periaatteessa HIV voi olla kaikilla, jotka ovat harrastaneet suojaseksiä. Myös se rakas tuttu kumppani voi olla se tartuttaja.

Herätkää, tampiot! Saattaa tällä riehuminen kalahtaa omaan nilkkaan.

8

2016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turvaseksi-ok

      HIV voi olla kaikilla, jotka ovat harrastaneet suojaamatonta seksiä.

      • kumimuumi

        Harvinaisen hyvä aloitus :)

        Eiköhän kaikkien muidenkin tartuntatautien saaminen ole omaa varomattomuutta/sattuman kauppaa... testien (muidenkin kuin hiv) pitäisi kuulua säännöllisiin vuosittaisiin lääkärintarkastuksiin ihan meillä kaikilla, samoin pitäisi olla selviö että testeissä käydään kun parisuhteessa edetään siihen vaiheeseen ettei kumia enää haluta käyttää.

        "Irtoseksin" aika alkaa olla mennyttä, tottukaa lapset siihen.


    • luulla....

      Mutta yhdestä miehestä voi saada alkunsa Hiv epidemia...varsinkin jos kyseessä on kunnon panomies joka ei kerro seksikumppaneilleen asian todellista laitaa...sitten nämä kumppanitkin tietämättään levittää tautia yhä edemmäs...
      Tunnetustihan nämä yhden illan seikkailjat seikkailevat muutoinkin...tuskin se ollut puolin tai toisin ainut kerta!! Eikä siltä tietystikään voi suhteessa olevatkaan täysin välttyä sillä uskottomia kyllä riittä nykyään...

      • nyky nainen

        niin tyhmä..? vai mikä se oli...minkälaiset on kotiolot rouvilla, jos pitää lähteä kyliltä kampetta hakemaan. Varmaan on niitäkin... siinä vaiheessa kun testin tulos on positiivinen on myöhäistä alkaa miettimään perheen parasta.Epäilempä vaan, että nyt tuli esille jäävuorenhuippu, aikalailla rentoa touhu on ollutkin.


      • helppo...
        nyky nainen kirjoitti:

        niin tyhmä..? vai mikä se oli...minkälaiset on kotiolot rouvilla, jos pitää lähteä kyliltä kampetta hakemaan. Varmaan on niitäkin... siinä vaiheessa kun testin tulos on positiivinen on myöhäistä alkaa miettimään perheen parasta.Epäilempä vaan, että nyt tuli esille jäävuorenhuippu, aikalailla rentoa touhu on ollutkin.

        Ei tarvitse paljoa vinkata kun akka löytyy jo vieraasta punkasta haarat levällään...
        Ihmettelen sitä kun eihän niistä yhden yön seikkailuista kostu nainen yleensä mitään että mikä saa akat siihen samaan tilanteeseen kerta toisensa jälkeen?


      • joku tosiaan,

        että yks kakara saa levitettyä tartunnan kaikkiin rvaniemiläisiin?

        Parempi on miettiä niitä miehiä, jotka käy huoraamassa Venäjällä ja Virossa. Sieltä kyllä helposti saa tartunnan.

        Taudin voi myös saada omalta kumppaniltaan.


      • päätellen
        joku tosiaan, kirjoitti:

        että yks kakara saa levitettyä tartunnan kaikkiin rvaniemiläisiin?

        Parempi on miettiä niitä miehiä, jotka käy huoraamassa Venäjällä ja Virossa. Sieltä kyllä helposti saa tartunnan.

        Taudin voi myös saada omalta kumppaniltaan.

        ???????


      • ja...
        joku tosiaan, kirjoitti:

        että yks kakara saa levitettyä tartunnan kaikkiin rvaniemiläisiin?

        Parempi on miettiä niitä miehiä, jotka käy huoraamassa Venäjällä ja Virossa. Sieltä kyllä helposti saa tartunnan.

        Taudin voi myös saada omalta kumppaniltaan.

        meinasinkin laittaa tuon sanan epidemia sitaatteihin kun osasin odottaa jotain vastaavaa...
        Ei se sitä kaikkiin millään saa mutta laajalle se on sitä voinut niittää niiden keskuudessa joilla ei pöksyt pysy millään jalassa...ja vieläpä nämä panopuut jatkaneet levitystä tietämättään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe