joo mä haluaisin itelleni todella paljon pienemmät pakarat ja sisäreidet ja reidet yleensä ovat kans erityinen ongelmani.. karkkii on tullu syötyä aikas paaljon :D
meil ei oo oikee mitää kutoilulaitteia esim. juoksumattoo yms..
kiitti jo etukäteen!
miten saada pinemmät reidet ja pakarat?
10
1210
Vastaukset
- ???
ja oletko kuullut sanaa "ulkoilu", esim "kävely", "reipas liikunta" ja vastaava?
- "paksukainen"
NO JOO KYLLÄ OLEN KUULLUT!!! olipa kiva neuvo!
ajttelin kysellä niinku jotai treeniliikkeit esim. punnerrukset tms..
ne ei kyl tehoo toho mun ongelma-alueesee - rasva ei lähde
"paksukainen" kirjoitti:
NO JOO KYLLÄ OLEN KUULLUT!!! olipa kiva neuvo!
ajttelin kysellä niinku jotai treeniliikkeit esim. punnerrukset tms..
ne ei kyl tehoo toho mun ongelma-alueeseepaikallisesti, eli edellinen vastaaja oli niin ikään oikeassa - reipas, aerobinen pitkäkestoinen liikunta auttaa rasvan lähtöön, millään lihaskuntoliikkeellä ei rasvaa poisteta tietystä paikasta.
- ehkä--
rasva ei lähde kirjoitti:
paikallisesti, eli edellinen vastaaja oli niin ikään oikeassa - reipas, aerobinen pitkäkestoinen liikunta auttaa rasvan lähtöön, millään lihaskuntoliikkeellä ei rasvaa poisteta tietystä paikasta.
hei!
olen nyt viikon polkenut ja tuo laite ainakin ottaa juuri noihin alueisiin.itelläni samatongelma alueet. jokin vuosi sitten jumppasin kotona ja tein jalanostoja kyljellä makuulla, jalka suorana 100, jalka45 aseteen kulmassa 100 ja koukussa 50, lisäilin painoja kun lihakset kehittyi, sisäreidet tein yksinkertaisesti selällä maaten ja "saksaten" jalat ylhäällä. silloin en kiinnittänyt ruokaan huomiota, sillä ylipainoa ei ollut. lisäksi tein vatsoja. kiinteytyminen alkoin 2kk tekemisen jälkeen niin että muutkin sen huomasi. ja tosiaan jumppa oli sellaista jonka pystyi tekemän vaikka suihkun jälkeen! ei hiostavaa siis. voi kun saisi taas aikaiseksi...tsemppiä - "paksukainen"
ehkä-- kirjoitti:
hei!
olen nyt viikon polkenut ja tuo laite ainakin ottaa juuri noihin alueisiin.itelläni samatongelma alueet. jokin vuosi sitten jumppasin kotona ja tein jalanostoja kyljellä makuulla, jalka suorana 100, jalka45 aseteen kulmassa 100 ja koukussa 50, lisäilin painoja kun lihakset kehittyi, sisäreidet tein yksinkertaisesti selällä maaten ja "saksaten" jalat ylhäällä. silloin en kiinnittänyt ruokaan huomiota, sillä ylipainoa ei ollut. lisäksi tein vatsoja. kiinteytyminen alkoin 2kk tekemisen jälkeen niin että muutkin sen huomasi. ja tosiaan jumppa oli sellaista jonka pystyi tekemän vaikka suihkun jälkeen! ei hiostavaa siis. voi kun saisi taas aikaiseksi...tsemppiäkiitos! juuri tällaisia neuvoja/ohjeita toivoinkin! :)
- ...........
ehkä-- kirjoitti:
hei!
olen nyt viikon polkenut ja tuo laite ainakin ottaa juuri noihin alueisiin.itelläni samatongelma alueet. jokin vuosi sitten jumppasin kotona ja tein jalanostoja kyljellä makuulla, jalka suorana 100, jalka45 aseteen kulmassa 100 ja koukussa 50, lisäilin painoja kun lihakset kehittyi, sisäreidet tein yksinkertaisesti selällä maaten ja "saksaten" jalat ylhäällä. silloin en kiinnittänyt ruokaan huomiota, sillä ylipainoa ei ollut. lisäksi tein vatsoja. kiinteytyminen alkoin 2kk tekemisen jälkeen niin että muutkin sen huomasi. ja tosiaan jumppa oli sellaista jonka pystyi tekemän vaikka suihkun jälkeen! ei hiostavaa siis. voi kun saisi taas aikaiseksi...tsemppiäKuten tässäkin ketjussa on tullut ilmi, ei ole olemassa mitään liikettä, millä juuri tietystä paikasta kehoa saataisiin rasvaa poltetuksi. Tai no on, mutta se on kirurgin käden liike. Rasva palaa kehosta tasaisesti syömällä vähemmän kuin kuluttaa. Treeni auttaa kaloreiden poltossa ja parantaa lihaskuntoa, joskin miinuskaloreita syömällä lihaskasvu on erittäin hankala juttu.
Täsmärasvanpoltto on yksi nykyajan suurimmista kusetuksista. Jokainen urheilija ja kuntoilija tietää tämän. - älä nyt...
........... kirjoitti:
Kuten tässäkin ketjussa on tullut ilmi, ei ole olemassa mitään liikettä, millä juuri tietystä paikasta kehoa saataisiin rasvaa poltetuksi. Tai no on, mutta se on kirurgin käden liike. Rasva palaa kehosta tasaisesti syömällä vähemmän kuin kuluttaa. Treeni auttaa kaloreiden poltossa ja parantaa lihaskuntoa, joskin miinuskaloreita syömällä lihaskasvu on erittäin hankala juttu.
Täsmärasvanpoltto on yksi nykyajan suurimmista kusetuksista. Jokainen urheilija ja kuntoilija tietää tämän.älähän nyt kiusaa paksukais-parkaa, tällaista vastausta se ei just halunnut kuulla! =)
- .............
älä nyt... kirjoitti:
älähän nyt kiusaa paksukais-parkaa, tällaista vastausta se ei just halunnut kuulla! =)
Mikä voisi olla helpompaa kuin syödä vähemmän/vähärasvaisemmin. Ei tule edes hiki! :D
- Nimetön
............. kirjoitti:
Mikä voisi olla helpompaa kuin syödä vähemmän/vähärasvaisemmin. Ei tule edes hiki! :D
Mä haluun kiinteytyä mutta en laihuttaa haluan syödä karkkia mikä auttaisi!!?? Mä oon pissis ja haluan laihtua mutta en hikoilla kertokaa mulle joku hyvä liike??!?! jossa ei siis tule hiki pliis?#?¤?"?
- satukirjoja
Nimetön kirjoitti:
Mä haluun kiinteytyä mutta en laihuttaa haluan syödä karkkia mikä auttaisi!!?? Mä oon pissis ja haluan laihtua mutta en hikoilla kertokaa mulle joku hyvä liike??!?! jossa ei siis tule hiki pliis?#?¤?"?
sieltä saat hyvät neuvot !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1742618Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19747Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait220734Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678