miten saada pinemmät reidet ja pakarat?

"paksukainen"

joo mä haluaisin itelleni todella paljon pienemmät pakarat ja sisäreidet ja reidet yleensä ovat kans erityinen ongelmani.. karkkii on tullu syötyä aikas paaljon :D
meil ei oo oikee mitää kutoilulaitteia esim. juoksumattoo yms..
kiitti jo etukäteen!

10

1209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

ja oletko kuullut sanaa "ulkoilu", esim "kävely", "reipas liikunta" ja vastaava?

• "paksukainen"

NO JOO KYLLÄ OLEN KUULLUT!!! olipa kiva neuvo!
        ajttelin kysellä niinku jotai treeniliikkeit esim. punnerrukset tms..
        ne ei kyl tehoo toho mun ongelma-alueesee

• rasva ei lähde
        "paksukainen" kirjoitti:

NO JOO KYLLÄ OLEN KUULLUT!!! olipa kiva neuvo!
        ajttelin kysellä niinku jotai treeniliikkeit esim. punnerrukset tms..
        ne ei kyl tehoo toho mun ongelma-alueesee

paikallisesti, eli edellinen vastaaja oli niin ikään oikeassa - reipas, aerobinen pitkäkestoinen liikunta auttaa rasvan lähtöön, millään lihaskuntoliikkeellä ei rasvaa poisteta tietystä paikasta.

• ehkä--
        rasva ei lähde kirjoitti:

paikallisesti, eli edellinen vastaaja oli niin ikään oikeassa - reipas, aerobinen pitkäkestoinen liikunta auttaa rasvan lähtöön, millään lihaskuntoliikkeellä ei rasvaa poisteta tietystä paikasta.

hei!
        olen nyt viikon polkenut ja tuo laite ainakin ottaa juuri noihin alueisiin.itelläni samatongelma alueet. jokin vuosi sitten jumppasin kotona ja tein jalanostoja kyljellä makuulla, jalka suorana 100, jalka45 aseteen kulmassa 100 ja koukussa 50, lisäilin painoja kun lihakset kehittyi, sisäreidet tein yksinkertaisesti selällä maaten ja "saksaten" jalat ylhäällä. silloin en kiinnittänyt ruokaan huomiota, sillä ylipainoa ei ollut. lisäksi tein vatsoja. kiinteytyminen alkoin 2kk tekemisen jälkeen niin että muutkin sen huomasi. ja tosiaan jumppa oli sellaista jonka pystyi tekemän vaikka suihkun jälkeen! ei hiostavaa siis. voi kun saisi taas aikaiseksi...tsemppiä

• "paksukainen"
        ehkä-- kirjoitti:

hei!
        olen nyt viikon polkenut ja tuo laite ainakin ottaa juuri noihin alueisiin.itelläni samatongelma alueet. jokin vuosi sitten jumppasin kotona ja tein jalanostoja kyljellä makuulla, jalka suorana 100, jalka45 aseteen kulmassa 100 ja koukussa 50, lisäilin painoja kun lihakset kehittyi, sisäreidet tein yksinkertaisesti selällä maaten ja "saksaten" jalat ylhäällä. silloin en kiinnittänyt ruokaan huomiota, sillä ylipainoa ei ollut. lisäksi tein vatsoja. kiinteytyminen alkoin 2kk tekemisen jälkeen niin että muutkin sen huomasi. ja tosiaan jumppa oli sellaista jonka pystyi tekemän vaikka suihkun jälkeen! ei hiostavaa siis. voi kun saisi taas aikaiseksi...tsemppiä

kiitos! juuri tällaisia neuvoja/ohjeita toivoinkin! :)

• ...........
        ehkä-- kirjoitti:

hei!

Kuten tässäkin ketjussa on tullut ilmi, ei ole olemassa mitään liikettä, millä juuri tietystä paikasta kehoa saataisiin rasvaa poltetuksi. Tai no on, mutta se on kirurgin käden liike. Rasva palaa kehosta tasaisesti syömällä vähemmän kuin kuluttaa. Treeni auttaa kaloreiden poltossa ja parantaa lihaskuntoa, joskin miinuskaloreita syömällä lihaskasvu on erittäin hankala juttu.

Täsmärasvanpoltto on yksi nykyajan suurimmista kusetuksista. Jokainen urheilija ja kuntoilija tietää tämän.

• älä nyt...
        ........... kirjoitti:

Kuten tässäkin ketjussa on tullut ilmi, ei ole olemassa mitään liikettä, millä juuri tietystä paikasta kehoa saataisiin rasvaa poltetuksi. Tai no on, mutta se on kirurgin käden liike. Rasva palaa kehosta tasaisesti syömällä vähemmän kuin kuluttaa. Treeni auttaa kaloreiden poltossa ja parantaa lihaskuntoa, joskin miinuskaloreita syömällä lihaskasvu on erittäin hankala juttu.

Täsmärasvanpoltto on yksi nykyajan suurimmista kusetuksista. Jokainen urheilija ja kuntoilija tietää tämän.

älähän nyt kiusaa paksukais-parkaa, tällaista vastausta se ei just halunnut kuulla! =)

• .............
        älä nyt... kirjoitti:

älähän nyt kiusaa paksukais-parkaa, tällaista vastausta se ei just halunnut kuulla! =)

Mikä voisi olla helpompaa kuin syödä vähemmän/vähärasvaisemmin. Ei tule edes hiki! :D

• Nimetön
        ............. kirjoitti:

Mikä voisi olla helpompaa kuin syödä vähemmän/vähärasvaisemmin. Ei tule edes hiki! :D

Mä haluun kiinteytyä mutta en laihuttaa haluan syödä karkkia mikä auttaisi!!?? Mä oon pissis ja haluan laihtua mutta en hikoilla kertokaa mulle joku hyvä liike??!?! jossa ei siis tule hiki pliis?#?¤?"?

• satukirjoja
        Nimetön kirjoitti:

Mä haluun kiinteytyä mutta en laihuttaa haluan syödä karkkia mikä auttaisi!!?? Mä oon pissis ja haluan laihtua mutta en hikoilla kertokaa mulle joku hyvä liike??!?! jossa ei siis tule hiki pliis?#?¤?"?

sieltä saat hyvät neuvot !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe