kasvattaa yhtäaikaisesti lihasmassaa ja säilyttää huipputimmi sixpäk vatsa...kaikki kova rasva täytyy karsia,sopivasti aerobista(mutta ei liikaa) ja kovaa punttia..joka toinen päivä olen vetänyt vatsoja lisäpainoilla orjallisesti! olen kuin elinkautisvanki..tätä on tehtävä loputtomiin :)olen saanut nostettua painoani 1,5v aikana huimat 18kg..ja olen onnellinen siitä.ettei pyykkilauta ole aivan kamalasti hävinnyt! "niin paljon se sixpäkki antaa,mutta niin paljon se myös vaatii" ;D
sika vaikeeta on....
6
640
Vastaukset
- asåpo
änge vaan lisää horkkaa suoneen niin kyllä ne massat siitä alkaa kasvamaan
- pikajuoksija83
tiedän kyllä mitä olen tekemässä ja lukenut kaiken horkuista..pari pientä kuuria silloin tällöin kohtuudella ei ole pahasta!!
- ............
pikajuoksija83 kirjoitti:
tiedän kyllä mitä olen tekemässä ja lukenut kaiken horkuista..pari pientä kuuria silloin tällöin kohtuudella ei ole pahasta!!
Mikäli lääkäri on antanut suosituksensa tiettyihin määriin, voidaan puhua siitä, että "tietää mitä on tekemässä". Kaikki omaehtoiset lääkekuurit kuuluvat kategoriaan: "en tiedä mitä olen tekemässä". Vai onko sinulla lääketieteen loppututkinto?
- pikajuoksija83
............ kirjoitti:
Mikäli lääkäri on antanut suosituksensa tiettyihin määriin, voidaan puhua siitä, että "tietää mitä on tekemässä". Kaikki omaehtoiset lääkekuurit kuuluvat kategoriaan: "en tiedä mitä olen tekemässä". Vai onko sinulla lääketieteen loppututkinto?
yksi läheinen ystävä on lääkäri.
- axxx
pikajuoksija83 kirjoitti:
yksi läheinen ystävä on lääkäri.
luulisi ko. lääkäriystävän pystyvän sitten takomaan vähän järkeä päähäsi! vai sieltä suunnaltako ne dopingit tulee?
- hormoonihiirivaan
axxx kirjoitti:
luulisi ko. lääkäriystävän pystyvän sitten takomaan vähän järkeä päähäsi! vai sieltä suunnaltako ne dopingit tulee?
No ei ihme, "pikajuoksija83" jo kerran ehdotti eräälle naisimmeiselle hormoonikuuria lihasten kasvattamiseen, no ei ihme todellakaan. Varmaan pyöritätte myyntibisnestä läheisen lekuriper*ereikäystäväsi kanssa...
Olet säälittävän pieniminäinen paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702620- 1612422
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182047Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552013Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."21702"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591414Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1961313Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2171078Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää811068Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3491002