Tietääkö kukaan mistä voisi ostaa kiinteää, melko puhdasta grafiittia, esim. tankona?
grafiittia
7
905
Vastaukset
- Vyysikko
lähikauppa tai jos asunet kehä 3:n ulkopuolella niin ostat kirjakaupasta tms. täytekynän "lyijyä" joka on graffiittia...
Suurin paksuus on tosin kenties 0,7mm- stirling
Ensinnäkin "lyijyssä" on epäpuhtautena savea useita kymmeniä prosentteja. Toisekseen tuollaisella lieriön muotoisella sauvalla pitäisi olla paksuutta ainakin noin 15mm, että kävisi minun tarkoituksiini.
- Cyclonite
stirling kirjoitti:
Ensinnäkin "lyijyssä" on epäpuhtautena savea useita kymmeniä prosentteja. Toisekseen tuollaisella lieriön muotoisella sauvalla pitäisi olla paksuutta ainakin noin 15mm, että kävisi minun tarkoituksiini.
Kannattaa etsiä hitsauksessa käytettäviä grafiittipuikkoja, ovat kyllä pinnoitettu kuparilla, mutta äkkiähän siitä eroon pääsee.
- stirling
Cyclonite kirjoitti:
Kannattaa etsiä hitsauksessa käytettäviä grafiittipuikkoja, ovat kyllä pinnoitettu kuparilla, mutta äkkiähän siitä eroon pääsee.
Mitenköhän yleisiä nämä ovat? Sillä vaan, että löytyykö hyvinvarustelluista hitsausliikkeistä vai joutuuko tilaamaan? Mitäköhän tuollaiselle tulee hintaa?
Kuparista pääsee kyllä eroon vaikka elektrolyysillä, mutta kannattaa varmaan kysyä samalla, että löytyisikö pelkkää grafiittia jossakin muodoossa kun saattavat siellä kaupassa tietää. Kiitti.
- löytyy..
Jos olet Oulunseudulta, niin minulla on 20 x 35-45mm tankona jonkinlaista grafiittia, joka on aiemmassa elämässään käytetty tiivisteenä.
kompostit # luukku.com - Nokinokka
Grafiitin "puhtaudella" tarkoitattanet kaiketi lähinnä sen mahdollisimman pientä tuhkapitoisuutta? Kauppamerkkeinä sellaisia ovat mm. EK-45,IG-11,jne.
Valimot käyttävät grafiittisuulakkeita jatkuvavalussa,siispä näppäile koneeseen hakusana; jatkuvavalu.
Luvata Pori Oyj:llä ainakin on oma grafiittipaja,se toimittaa valusuulakkeita myyntiin.
Sulassa metallissa grafiittisuulake hapettuu ja syöpyy,siitä tulee jätettä.Valtaosa näistä käytetyistä,toistakymmentäkin kiloa painavista kokkareista on kuitenkin täysin ehtaa tavaraa,ne varmasti sopivat tarkoitukseesi muokkaamisen jälkeen. Noita jätepaloja kannattanee tiedustella,uusi grafiitti maksaa noin parisenkymmentä euroa kilo tonneittain ostettuna. - minun peräsuolestani
minun peräsuolestani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925981
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262075Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764