Mutten löytänyt oikeaa paikkaa, mutta kertoisitteko kaiken salmonellatestistä minkä tiedätte ja niin tarkkaan kuin tiedätte, kiitos.
Salmonellabakteerista
7
383
Vastaukset
- purkkiin joka
sitten tutkitaan. Salmonellalle voi olla positiivinen vaikka ei olisi oireita. Ei voi työskennellä elintarvikealalla ennen kuin bakteeri on häädetty elimistöstä.
- aloittaja
Kiitos vastauksesta ja saat kertoa toki lisääkin.
Miten se häädetään elimistöstä? - tietyillä antibiooteilla
aloittaja kirjoitti:
Kiitos vastauksesta ja saat kertoa toki lisääkin.
Miten se häädetään elimistöstä?joita joutuu sitten käyttämään pitkiä aikoja.
- salmonellaan auta,
tietyillä antibiooteilla kirjoitti:
joita joutuu sitten käyttämään pitkiä aikoja.
eli aika, aika ja vielä kerran aika, se sen häätää.
Nim. kokemusta löytyy, kolmasti salmonellan reissussa saanut - kyllä väärässä
salmonellaan auta, kirjoitti:
eli aika, aika ja vielä kerran aika, se sen häätää.
Nim. kokemusta löytyy, kolmasti salmonellan reissussa saanutsillä saatuaan taudin voi jäädä oireettomaksi taudinkantajaksi -> ei aika paranna vaan antibiootit.
- linkin asiaan,
kyllä väärässä kirjoitti:
sillä saatuaan taudin voi jäädä oireettomaksi taudinkantajaksi -> ei aika paranna vaan antibiootit.
siis tähän,että antibiootilla hoidetaan esim. lievää salmonellaa, olen nimittäin itsekin saanut INFEKTIOT.LÄÄKÄRILTÄ aivan samanlaiset ohjeet kuin aiempi vastaaja, eli ei häädetty minultakaan millään antibiootilla!
Kiitos joku linkki aiheeseen, ei mikään mutu-juttu, vaan ihka oikea, kiitos! - lääkärin sanaan?
linkin asiaan, kirjoitti:
siis tähän,että antibiootilla hoidetaan esim. lievää salmonellaa, olen nimittäin itsekin saanut INFEKTIOT.LÄÄKÄRILTÄ aivan samanlaiset ohjeet kuin aiempi vastaaja, eli ei häädetty minultakaan millään antibiootilla!
Kiitos joku linkki aiheeseen, ei mikään mutu-juttu, vaan ihka oikea, kiitos!No, edelleen. Minä olen LÄÄKÄRI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872738- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2271193Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083