REAL

???????????

paljonko yhdessä real-täysjyvä leipäpalassa on kaloreita? jostain olen lukenut että 68,jossain sanottiin että 80.kumpi oikea vai onko kumpikaan?

9

5174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooh..

Hei haloo. Vähän oma-alotteisuutta, kiitos? Real leipäpaketissa lukee selvästi, montako kaloria sisältää yksi viipale Real-leipää.

• ,,,,,,,,,,,,

mutta nopeampi tapa on kysyä täältä kuin mennä vartavasten kauppaan katsomaan,joten saisinko kiitos vastauksen?

• Olkaa oma-aloitteisempia, e...
        ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

mutta nopeampi tapa on kysyä täältä kuin mennä vartavasten kauppaan katsomaan,joten saisinko kiitos vastauksen?

No kysy googlen kautta! Yleensä tehtaan sivuilla on kaikki tuotetiedot!! Minunkin mielestä pikkusen enempi oma-aloitteisuutta. Ohessa linkki täysjyvä Realiin, löydät sitä kautta HELPOSTI tarvitsemasi tiedon...

http://www.fazergroup.com/templates/Fazer_ProductInfo.aspx?id=24045&epslanguage=FI

• ...
        Olkaa oma-aloitteisempia, e... kirjoitti:

No kysy googlen kautta! Yleensä tehtaan sivuilla on kaikki tuotetiedot!! Minunkin mielestä pikkusen enempi oma-aloitteisuutta. Ohessa linkki täysjyvä Realiin, löydät sitä kautta HELPOSTI tarvitsemasi tiedon...

http://www.fazergroup.com/templates/Fazer_ProductInfo.aspx?id=24045&epslanguage=FI

En ole ketjun aloittaja, mutta fazerin sivuilla ei lue leipien kalorimääriä.
        Ainakin minun ostamissani real-leivissä on ollu 80 kcal/leipä.

• huh.

Mitä ihmeen väliä voi olla yhden leipäviipaleen kaloreilla! Että ihan pitää miettiä onko lähemmäs 70 vai 80...

Vai tunnustaako joku että pitää laskea kalorit kymmenen tarkkuudella joka päivä? Eiköhän se mene liian pitkälle. Eihän kulutustakaan voi tietää tarkkaan muutakuin jossain labramittauksissa ;)

• ...

Mitä HELEVETIN väliä sillä on kuinka paljon yhdessä leipäviipaleessa on kun sitä ei syödä paketti tolkulla?! Siis oikeesti?! :D Elämän täytyy olla tosi tylsää että viitsii laskea kalorit yhden ja kymmenysten tarkkuudella... Hiusten halkomista etten sanoisi...

• L6667

En ymmärrä, mitä järkeä on saivarrella. Jos tietää vastauksen, voi vastata. Jos ei tiedä, kannattaa olla vastaamatta. Yhdessä viipaleessa Real leipää on 82 kJ/kcal. Ei ole turhaa tarkkailla leivän kaloreita. Jos syöt 4 palaa Real leipää, saat saman verran kaloreita kuin puolessa litrassa kuivaa valkoviiniä. Ja mitä laittaa leivän päälle, siitä saattaa löytyä tuplasti kaloreita. Leivissä on paljon kaloreita, laihduttajan kannattaa tarkkailla niitä.

• 44kjoh

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Fiksu ihminen jättää leivän pois ruokavaliostaan jos puhutaan leivästä, mikä on täynnä vehnää, sokeria/siirappia ja hiivaa.

• JostainRajaa

Hienoa olet keksinyt uuden energiayksikön 82 kJ/kcal.

https://www.fatsecret.fi/kalorit-ravinto/fazer/real-ruisleipä/1-viipale

Eli 82 kcal/siivu - ei voi olla liian vaikeata googlata tietoa ihan itse. Eli aivan se ja sama syötkö viipaleen vai ei. Tarkoittaa sitä, että voit kävellä tällä energialla 15-20min, sitten on leipäpalasi kulutettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe