Hyydydetty kakku / torttu johon täytteeksi ohjeessa jugurttia ja vaahdoksi vispattua Flora/Creme Vanillaa...sitäpä ei kai ole Hylana eli voiko korvata suosilla hyla-kerma vaahdolla ? ( JOS on hyla-versio saatavilla, kertokaa ihmeessä !!! )Ja kermaan sit lisää vanilliinisokeria.Kärsiikö maku kovin ? Kyseessä Pirkka reseptien Banaani aurinko-kakku. Joku on varmaan tehnyt ??
Neuvokaa please
4
577
Vastaukset
- Pauliina,
Ainakin Go Green kauramaitotuotteissa on vaahtoutuva vaniljakastike, (maidoton), se on jopa herkullisen makuista.
http://www.gogreen.fi/gogreen/fi2.nsf/page.items.www/33D6B038B6312120C12572620043E1F2 - kkkkkkkkkkkkkk
tuon Flooran voit ihan hyvin korvata jollain vispautuvalla hylakermalla, kevyt tai ei( ihan laktoositontahan ei kait ole). Maku tai rakenne ei muut, kunhan määrät on samat, tosin voit joutua sitä vanilijasokeria vähän lisäämään, sitä kun maustamattomissa kermoissa ole ole valmiina.
- turhuudenjumala
vähälaktoosista tolla hylalla? Hyla on valion tuotemerkki ja arla-ingmanin vastaava on into. mutta vastaus kysymykseesi on: sen floran voit korvata normaalilla vähälaktoosisella vispi/kuohukermalla ja lisätä siihen vaniljasokeria. vanilliinisokeria en laittaisi mihinkään ruokaan sen kitkeryyden takia.
- Hyla-vinkki
Joo joo,me nyt puhutaan aina "Hylasta" kun tarkoitetaan vähälaktoosisia-on sit niitäkin joille ei edes Hyla-tuotteet sovi...Eli tarvii olla LAKTOOSITON tuote.Menin kauppaan kuin Liisa ihmemaahan ja kappas-Unileverin Flora Vanilla 12% on kuin onkin vähälaktoosinen!!!
Valion sivuilta tai mistään en löytänyt moista tuotetta,onko Creme Vanilla edes Valion,en muista.Nyt ongelma kuitenkin ratkesi ja tiedänpä vast´edeskin.
Mutta kiitos kaikille;nyt tiedätte tekin ;-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214