minulla ei seurustelukokemusta vielä ole, mutta kysyisin sellaista, että pitääkö parisuhteessa jommankumman olla kokoajan äänessä? eli siis pitääkö mun miehenä keksiä tikusta asiaa, vaikkei olisi mitään sanottavaa ettei nainen pitäisi mua tylsänä?
pitääkö koko ajan höpöttää?
2
450
Vastaukset
- ja jatkoon höpö
Puhut silloin kun puhuttaa ja olet silloin ajatuksissasi kun olet ajatuksissas.......
Antaa heidän hölöttää jotka eivät kestä omia ajatuksiaan :-) - rainemj88
minulla on vain yksi suhde takana, hän jätti minut viimekuussa..
Voin sanoa ettö ei tarvitse aina olla äänessä, mutta ei silti tuppisuunakaan tarvitse olla, riittää kun kyselet päivän tapahtumista, kuuntelet AINA mintä hän sinulle sanoo ja yrität parhaasi mukaan olla tukena, vaikka se vaatisi sinulta jotain pois..
jos hänelle on sattunut jotain huonoa päivävällä niin ota hänet kainaloosi, ja sanot sellaisia asioita hänelle jotka hänestä tuntuvat ihanalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608