tulit vastaan torstaina iltapäivällä jaatilan ja koivun välillä ja näytit perkele keskisormea ilman syytä jo kaukaa mulle?! no kerkesinpä nähä sun rekkarin ja nyt on nimiki tiedossa kiitos näitten tekstiviesti palvelujen! kohtapa saat miettiä toisenki kerran kelle kannattee näytellä ja kelle ei...
punanen pikku auto
11
2628
Vastaukset
- hellanlettas sentään
jos kaverilla oli vaikka sormi poikki ja sillä pystössä taikka vaikka olis just nokkaa kaivellut.
- lättyyn
vaan tommosia ja sitte niitä ääliöitä jotka pelkää noita liikennekameroita, rajotus on 80, tullaan kameran kohale, puotetaan vauhti 70 ja taas kameran jälkeen 80. niin jos uskalletaan ajaa niin kovaa.
- **nimetön
Sullahan veikeä tyyli on. Ota ihmeessä herne pois nenästä ja elä ihmisiksi! Turhasta ei kannata hermojaan repiä saati alkaa uhkailla. Ties vaikka vastaantulija olisin ollu mie, joka ihailin uutta tekokynttäni kämmenpuolelta. =)
- -Henkka-
Mulla on punainen auto ja keskisormi yhtenään pystyssä. Jos tuut mulle paapomaan niin turpaan tulee että tukka lähtee...saatanan kummaa sakkia ku ei opi ottamaan huumorilla !
- -kipe-
-Henkka- kirjoitti:
Mulla on punainen auto ja keskisormi yhtenään pystyssä. Jos tuut mulle paapomaan niin turpaan tulee että tukka lähtee...saatanan kummaa sakkia ku ei opi ottamaan huumorilla !
taiatpa ittekki saaha joku päivä turpaas jos kerran ajelet aina kessu pystyssä. pöliä
- sitten kun
siitä pikkuautosta nouseekin kunnon korsto, se oletkin sinä joka nokkaa kaivat... saattaa siinä kusikin lirahtaa housuun...
- pikku auto
no hui, nytpä pelottaa
- varustettu reppana
reagoi tuolla tavalla. Ja luultavasti vielä näit tai ymmärsit väärin. Otapa rauhoittavasi ja pistä nukkumaan.
- tähden
yks kolmasosa viesteistä tällä Roin keskustelufoorumilla käsittelee liikennekäyttäytymistä?
Agressiivisesti.- onki
niin vitun tyhmiä kuskeja.
- ja silleeen...
Miksiköhän sinä tänne sit kirjoittelet, jos sulla on tiedossa rekkari ja yhteystiedot.
....hyvä son täällä inistä...piip piip!
Voi jessus mitä taliaivoja taas liikenteessä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517