tulit vastaan torstaina iltapäivällä jaatilan ja koivun välillä ja näytit perkele keskisormea ilman syytä jo kaukaa mulle?! no kerkesinpä nähä sun rekkarin ja nyt on nimiki tiedossa kiitos näitten tekstiviesti palvelujen! kohtapa saat miettiä toisenki kerran kelle kannattee näytellä ja kelle ei...
punanen pikku auto
11
2626
Vastaukset
- hellanlettas sentään
jos kaverilla oli vaikka sormi poikki ja sillä pystössä taikka vaikka olis just nokkaa kaivellut.
- lättyyn
vaan tommosia ja sitte niitä ääliöitä jotka pelkää noita liikennekameroita, rajotus on 80, tullaan kameran kohale, puotetaan vauhti 70 ja taas kameran jälkeen 80. niin jos uskalletaan ajaa niin kovaa.
- **nimetön
Sullahan veikeä tyyli on. Ota ihmeessä herne pois nenästä ja elä ihmisiksi! Turhasta ei kannata hermojaan repiä saati alkaa uhkailla. Ties vaikka vastaantulija olisin ollu mie, joka ihailin uutta tekokynttäni kämmenpuolelta. =)
- -Henkka-
Mulla on punainen auto ja keskisormi yhtenään pystyssä. Jos tuut mulle paapomaan niin turpaan tulee että tukka lähtee...saatanan kummaa sakkia ku ei opi ottamaan huumorilla !
- -kipe-
-Henkka- kirjoitti:
Mulla on punainen auto ja keskisormi yhtenään pystyssä. Jos tuut mulle paapomaan niin turpaan tulee että tukka lähtee...saatanan kummaa sakkia ku ei opi ottamaan huumorilla !
taiatpa ittekki saaha joku päivä turpaas jos kerran ajelet aina kessu pystyssä. pöliä
- sitten kun
siitä pikkuautosta nouseekin kunnon korsto, se oletkin sinä joka nokkaa kaivat... saattaa siinä kusikin lirahtaa housuun...
- pikku auto
no hui, nytpä pelottaa
- varustettu reppana
reagoi tuolla tavalla. Ja luultavasti vielä näit tai ymmärsit väärin. Otapa rauhoittavasi ja pistä nukkumaan.
- tähden
yks kolmasosa viesteistä tällä Roin keskustelufoorumilla käsittelee liikennekäyttäytymistä?
Agressiivisesti.- onki
niin vitun tyhmiä kuskeja.
- ja silleeen...
Miksiköhän sinä tänne sit kirjoittelet, jos sulla on tiedossa rekkari ja yhteystiedot.
....hyvä son täällä inistä...piip piip!
Voi jessus mitä taliaivoja taas liikenteessä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760