täältäpä löytyy isoillekkin ihania vaatteita kannattaa kurkata
tälläisen löysin www.wishwear.net
7
2183
Vastaukset
- kasokaa vaan
xxxxxxxsiinä se
- Nimetön
oikein oli eli on tuo nettikaupan osoite.
- Lappliisa
Olipas kalliita ja rumia vaatteita.
- tuommoinen
vaatteet oli ihan ok, ja itse aion tilata. En ollut ennen kuullutkaan kyseisestä liikkeestä. Zhenzistä on täälläkin useaan otteeseen puhuttu. Löytyy oikein mukavaa vaatetta reilulla mitoituksella.
- tyytyväinen asiakas
tuommoinen kirjoitti:
vaatteet oli ihan ok, ja itse aion tilata. En ollut ennen kuullutkaan kyseisestä liikkeestä. Zhenzistä on täälläkin useaan otteeseen puhuttu. Löytyy oikein mukavaa vaatetta reilulla mitoituksella.
Olen käynyt tämän Johannan putiikissa alusta asti, ja en voi muuta kuin kehua. Nettipalvelua en ole tullut käyttäneeksi, kun sen verran lähellä asun kuitenkin. Mutta suosittelen lämpimästi. Myyjät, kuin myös omistaja itse, ovat aivan ihania eivätkä taatusti katso kieroon isompaakaan ihmistä. ja ne isojen vaatteet mitä putiikki myy, ovat kerta kaikkiaan upeita! Suosittelen!
- Nimetön
tyytyväinen asiakas kirjoitti:
Olen käynyt tämän Johannan putiikissa alusta asti, ja en voi muuta kuin kehua. Nettipalvelua en ole tullut käyttäneeksi, kun sen verran lähellä asun kuitenkin. Mutta suosittelen lämpimästi. Myyjät, kuin myös omistaja itse, ovat aivan ihania eivätkä taatusti katso kieroon isompaakaan ihmistä. ja ne isojen vaatteet mitä putiikki myy, ovat kerta kaikkiaan upeita! Suosittelen!
ja minä tykkään kivoja juttuja ja raikkaat sivut ehkäpä innostun käymään liikkeessä tai tilaamaan
- markkinointi?
kiva, että zhenzi-merkkiä saa myös postitse. markkinointiasiaa ihmettelen; olen netissä päivittäin enkä ole nähnyt mitään ilmoa ko. nettikaupasta.
kiitos ketjun aloittajalle =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1823660Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481099- 501010
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914