Onko joku muu tehnyt Waissin älykkyys-/lahjakkuustestin?
Waissin testi
24
3527
Vastaukset
- .........
Missä sen voi tehdä?
Mensan testissä olen käynyt.- hermiitti
Ehkä mr Luukkonen voi kertoa testistä enemmänkin?
- Psykopatologia
hermiitti kirjoitti:
Ehkä mr Luukkonen voi kertoa testistä enemmänkin?
.
Mutta jos nimimerkki "viihdettökö?" valittaa minusta Liitoon.
. - hermiitti
Psykopatologia kirjoitti:
.
.Loukkavaa edes epäillä nettiystävääni tuommoisista teoista!
Epäilen kyllä, että sinusta on joku muu valittanut liittoon. - Psykopatologia
hermiitti kirjoitti:
Loukkavaa edes epäillä nettiystävääni tuommoisista teoista!
Epäilen kyllä, että sinusta on joku muu valittanut liittoon..
Sinähän olet samalla kannalla.
. - hermiitti
.
Sinähän olet samalla kannalla.
.Minä jopa voisinkin kirjoittaa palautetta liittoon, jos et käyttäydy jatkossa psykologin arvovallalle sopivasti.
Turpiinvetämiset ja muut hömppäjutut eivät sovi kuntoutujien palstalle! - osin joissakin
pääsykokeissa, mutta lähinnä käytetään neurologisten sairauksien yhteydessä, joten ei sitä noin vaan mennä johonkin tekemään.
- Psykopatologia
hermiitti kirjoitti:
Minä jopa voisinkin kirjoittaa palautetta liittoon, jos et käyttäydy jatkossa psykologin arvovallalle sopivasti.
Turpiinvetämiset ja muut hömppäjutut eivät sovi kuntoutujien palstalle!.
Siis pyrit rajoittamaan ilmaisuvapauttani vapaa-ajallani, vaikka se kohdistuu vain saasta-postituksiasi vastaan. Siinä meillä oiva mt-kuntoutuja!
. - hermiitti
.
Siis pyrit rajoittamaan ilmaisuvapauttani vapaa-ajallani, vaikka se kohdistuu vain saasta-postituksiasi vastaan. Siinä meillä oiva mt-kuntoutuja!
.Puolustatko kenties aktiiviakkoja, jotka savustivat sinutkin ulos tukarilta.
- Psykopatologia
hermiitti kirjoitti:
Puolustatko kenties aktiiviakkoja, jotka savustivat sinutkin ulos tukarilta.
.
"Puolustatko"
Olen neutraali. Ei minua ole tietääkseni savustettu ulos paitsi että Jedjas eilen kirjoitti, että tarvittiin oikein porukka, jotta minulle saataisiin banni.
Eikö meidän tulisi olla yhteistyössä pikemminkin kun näin veljellisesti "riidellä"?
. - hermiitti
.
"Puolustatko"
Olen neutraali. Ei minua ole tietääkseni savustettu ulos paitsi että Jedjas eilen kirjoitti, että tarvittiin oikein porukka, jotta minulle saataisiin banni.
Eikö meidän tulisi olla yhteistyössä pikemminkin kun näin veljellisesti "riidellä"?
.Arvostan sinua oppineena miehenä siitä huolimatta, vaikka oletkin aika usein pistänyt minua ja kavereitani halvalla.
En ota nettikirjoittelua niin tosissani. On ikävää, etten saa juuri ikinä tunnusta vertaisiltani. Tuskin sinäkään saat kolleegoiltasi paljoakaan tunnusta, että jaat psykologian tietämystä kuntoutujille. - Psykopatologia
hermiitti kirjoitti:
Arvostan sinua oppineena miehenä siitä huolimatta, vaikka oletkin aika usein pistänyt minua ja kavereitani halvalla.
En ota nettikirjoittelua niin tosissani. On ikävää, etten saa juuri ikinä tunnusta vertaisiltani. Tuskin sinäkään saat kolleegoiltasi paljoakaan tunnusta, että jaat psykologian tietämystä kuntoutujille..
"On ikävää, etten saa juuri ikinä tunnusta vertaisiltani."
Molemmat aloittivat. Ja kyllä heti tunnistan (sinussa) neron, jos sellaisen kohtaan.
. - hermiitti
.
"On ikävää, etten saa juuri ikinä tunnusta vertaisiltani."
Molemmat aloittivat. Ja kyllä heti tunnistan (sinussa) neron, jos sellaisen kohtaan.
.Olen oikeasti ihan keskiverto, vaikka pidänkin nettikeskusteluista.
- Psykopatologia
osin joissakin kirjoitti:
pääsykokeissa, mutta lähinnä käytetään neurologisten sairauksien yhteydessä, joten ei sitä noin vaan mennä johonkin tekemään.
WAIS on vain psykologien ammattikäytössä oleva testi. Palaan aiheeseen myöhemmin.
. - Jedjas
.
"Puolustatko"
.Te saatte keskenänne peuhata täällä suomi24:sen palstalla Tukiaseman asioita. Tällaisessa typeryydessä minun nimeäni ei enään tarvitse edes mainita.
- tiesitkö
WAIS on vain psykologien ammattikäytössä oleva testi. Palaan aiheeseen myöhemmin.
.että konsulteista moni on psykologi?
- Psykopatologia
tiesitkö kirjoitti:
että konsulteista moni on psykologi?
.
Mutta monet eivät. Luulen että WAISin käyttö muussa kuin kliinisessä psykologiassa on niukkaa.
. - itse olen
.
Mutta monet eivät. Luulen että WAISin käyttö muussa kuin kliinisessä psykologiassa on niukkaa.
.työskennellyt konsulttina kahdessa firmassa, joissa molemmissa psykologit käyttivät Ro:n lisäksi osia Wais:sta, mutta kuten jo edellä mainitsin, eniten se on käytössä neurologisissa tutkimuksissa ja esim. työkykyarvioissa.
- Psykopatologia
hermiitti kirjoitti:
Loukkavaa edes epäillä nettiystävääni tuommoisista teoista!
Epäilen kyllä, että sinusta on joku muu valittanut liittoon..
Kirjoittanut: Psykopatologia 6.8.2007 klo 12.37
Epäilen kyllä, että sinusta on joku muu valittanut liittoon.
Minä jopa voisinkin kirjoittaa palautetta liittoon, jos et käyttäydy jatkossa psykologin arvovallalle sopivasti.
Turpiinvetämiset ja muut hömppäjutut eivät sovi kuntoutujien palstalle!.
Voisitko poistaa hömppäviestisi.
.
- Mandariininen
minulle sairaalassa kun haettiin oikeaa diagnoosia.
- esimerkiksi
Ammatinvaihdon merkeissä työkkärin ammatinvalinnanohjaajalla. Aika paljon eroja mensan testiin: monipuolisempi ja huomioitiin kulttuurilliset tekijät.
- Psykopatologia
.
W e c h s l e r–B e l l e v u e,
W–B-älykkyys-asteikot, *Bellevuen johtavan psykologin *Wechslerin ensimmäiset *älykkyys-testistöt (aikuisille). 1) 1939 W–B (I); koottu valmiista n. 1880–1914 laadituista *testeistä. 2) 1942 W–B II (Army Wechsler) on ollut vain niukassa käytössä. (Kun puhutaan täsmentämättä W–B:stä, tarkoitetaan aina vuoden 1939 versiota). – Suomessa käytettiin suomennettua W–B:tä (yhdysv. normein) 1950-luvulta 1960-luvun alkupuolelle, jolloin (W–B:n revision) *WAISin (1955) vastaavanlainen käyttö korvasi sen. *Wechslerin *älykkyys-testistöt.
Wechsler Adult Intelligence Scale (WAIS), Wechslerin aikuisten älykkyysasteikko (*WAIS).
Wechslerin aikuisten älykkyysasteikko (*WAIS).
W e c h s l e r, David (1896–1981),
rom.-yhdysv. (1902–) psykologi, *älykkyys-tutkimuksen ja -*testauksen pioneeri, *Bellevuen johtava psykologi 1932–67. *Wechslerin *testistöt (asteikot).
Wechsler Intelligence Scale for Children (*WISC).
Wechsler Memory Scale (WMS), Wechslerin muistiasteikko (*WMS).
Wechslerin muisti-asteikko, Wechsler Memory Scale (*WMS).
Wechsler Preschool and Primary Scale of Intelligence (*WPPSI).
Wechslerin testistöt (asteikot),
*Wechslerin *älykkyys-testistöt (asteikot); *Wechslerin *muisti-testit (asteikot; *WMS).
. - Psykopatologia
.
W e c h s l e r–B e l l e v u e,
W–B-älykkyys-asteikot, *Bellevuen johtavan psykologin *Wechslerin ensimmäiset *älykkyys-testistöt (aikuisille). 1) 1939 W–B (I); koottu valmiista n. 1880–1914 laadituista *testeistä. 2) 1942 W–B II (Army Wechsler) on ollut vain niukassa käytössä. (Kun puhutaan täsmentämättä W–B:stä, tarkoitetaan aina vuoden 1939 versiota). – Suomessa käytettiin suomennettua W–B:tä (yhdysv. normein) 1950-luvulta 1960-luvun alkupuolelle, jolloin (W–B:n revision) *WAISin (1955) vastaavanlainen käyttö korvasi sen. *Wechslerin *älykkyys-testistöt.
Wechsler Adult Intelligence Scale (WAIS), Wechslerin aikuisten älykkyysasteikko (*WAIS).
Wechslerin aikuisten älykkyysasteikko (*WAIS).
W e c h s l e r, David (1896–1981),
rom.-yhdysv. (1902–) psykologi, *älykkyys-tutkimuksen ja -*testauksen pioneeri, *Bellevuen johtava psykologi 1932–67. *Wechslerin *testistöt (asteikot).
Wechsler Intelligence Scale for Children (*WISC).
Wechsler Memory Scale (WMS), Wechslerin muistiasteikko (*WMS).
Wechslerin muisti-asteikko, Wechsler Memory Scale (*WMS).
Wechsler Preschool and Primary Scale of Intelligence (*WPPSI).
Wechslerin testistöt (asteikot),
*Wechslerin *älykkyys-testistöt (asteikot); *Wechslerin *muisti-testit (asteikot; *WMS).
..
W A I S
(Wechsler Adult Intelligence Scale; *Psychological Corporation), Wechslerin aikuisten älykkyys-asteikko. WAIS on *W–B:n revisio. Aikuisten skaalat 16-v.–
1) 1955 WAIS (Suomessa 1971 *Psykologien Kustannus); kielellinen *ÄO (6 *osa-*testiä), suoritus-ÄO (5); kokonais-ÄO (11). Suomessa käytettiin WAISin koe-versiota (yhdysv. normein) 1960-luvun alku-puolelta vuoteen 1971.
2) 1981 WAIS–R (1992); 6 5.
3) 1997 WAIS–III (2005). 6 5 (3 uutta). Sisältää neli-*faktori-mallin, josta voidaan laskea neljä indeksiä (ka 100, kh 15). U.S.-*standardoinnissa 2.450 16–89-vuotiasta. *Wechslerin *älykkyys-testistöt.
.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752