Säästä valittaminen on hassua

tyytyväinen -15 -ja +22 väl...

Minusta on hassua jos on 20 niin valitetaan että ompas huono kesä.Ja yhtenä päivänä jos sataa niin silloin on jo tosi huono kesä..Minusta tämä kesä 2007 on ollut mahtava välillä on ollut viileempää ja välillä satanut ja välillä ollut lämpimämpää.Kaikkea vuorotellen.Itse valitan kylmyydestä yli -15 ja kuumasta yli 22 noin.Kaikki sillä välillä on minusta kivaa säätä.Itse astmaatikkona en kuumista ilmoista välitä, kun heti jos on yli 22 niin alkaap ahistamaan.Tuntuu kuin joku kuristaisi kokoajan ja hankala hengittää.Olkaa tyytyväisiä kun ei ole -25 tai 40..suomessa on ihanat vuodenvaihtelut ja talvi on todella kaunista jos on paljon lunta.Syksy ja kevät antaa myös parhaan näytöksen suomen luonnosta.nauttikaa myös muusta kuin 25-30. Itse ehdottomasti olen talvi ihminen talvi on kaunista aikaa ja ilma on ihanan raikasta ja helppoa hengittää.Nautitaan kaikista säistä jookos kookos.Tai kaikista joilla ei ole tukala olla :D muka´vaa syksyn alkua jokaiselle.Talvea odottava astmaatikko.

4

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nahkareuhka ja välihousut

mua on huvittanut katella kun joka kerta kun ulkona käyniin jollain on takki päällä vaikka olis 30 hellettä.
      Olis mielenkiintosta nähdä vieläkö on rotsi niskassa jos olis 40.
      niin ja hanskatkin on jollain nähty,heheh.
      pipo nyt on harvinaisempi muttei kovin usein ole heinäkuussa näkynyt.
      tietenkin ymmärtää jollain sairaalla joka palelee vaikka saunassa mutta kun nuorillakin mantteli päällä. niillä mustiinpukeutuvilla gooteilla se vasta tukalaa on.
      ja prätkäjengiläisillä.

• ei se oo ihme

että palelee jos pitää nii paksua vaatetusta lämpimälläkin.
        Tai esim talvellakin jos autossa pitää lämppäreitä ihan täysillä kuumalla ja ulkona on pakkasta niin jäätyyhän sitä kun pihalle astuu..

Itse autossa talvella pidän lämmitystä kyllä mutta en kauhean kuumalla näin lämpötila ero ulos astuttaessa ei ole niin suuri.. :)

Mutta jokanen tavallaan jos haluaa aina olla jäässä :)
        Tietysti poikkeus juu sairaat ja ihan jostain järkevästä syystä näin toimivat.

Mutta kaikesta huolimatta viileyttä odotellen mukiavaa syksyn alkua :D

• G'Kar

Minä en valita säästä, vaikka pidänkin enemmän kesästä, kuin talvesta. Olen aina sanonut, ettei Suomessa ole sellaista, kuin liian lämmin sää. (minun kannaltani) Teen töitä osittain ulkona ympäri vuoden, eikä mitään pakkasrajoja ole. En palele helposti talvellakaan, mutta silti pidän enemmän kesästä. Lumesta en pidä, se aiheuttaa minulle älyttömästi ylimääräistä työtä, eikä ole minusta edes kaunista. Vaikkei talvella olekaan koskaan yhtä kaunista kuin kesällä, minusta lumeton maisema on talvellakin kauniimpi, kuin yksitoikkoinen valkoisuus, jonka lumi aiheuttaa.

• tulosssa ja se n jees juttu

Nyt on elokuu. Varjot ovat pitkiä...aurinko ei edes kärvennä siihen malliin kuin Keskikesällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11029
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8347
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5290
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3656
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2539
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2041
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1796
    Aihe