Eli eli sanokaa nyt viisaat ihmiset että millä saan Lisää massaa jotain millä sais painon nouseen kun oon saanu niin paljon virheellistä tietoa ??? Auttakee Treenistäkään mitään hyötyä kun ei massaa
Auttakaa Mistä saan lisää massaa
5
810
Vastaukset
- palsta...
...on siis nimeltään "vähäkaloriset herkut". Eli oletko nyt ihan varma, että olet nyt oikeassa paikassa kysymyksinesi?
- kuihtuvi pois
sori et on väärällä palstalla mihin kannattas laittaa ?
- tavoittelet...
kuihtuvi pois kirjoitti:
...niin kokeile kysellä vaikka tuolta urheilun puolelta (esim. kuntoilu, voimailulajit tai yleistä urheilusta). Arvelisin että siellä tietävät paremmin. Kun täällä vähäkalorisissa herkuissa lähinnä yritetään välttää sitä massan kertymistä :)
(Ja jos sinulla haussa on läskimassaa (?), niin sitten ei varmaan auta muu kuin syödä, syödä ja syödä, ja lisäksi lisätä rasvan ja sokerin määrää ruokavaliossa.) - syöppöilijä
kuihtuvi pois kirjoitti:
osta torilta tai hallista valkoista sianihraa ja tee päälle smetanakastiketta. Sitä sitten aamiaiseksi, välipalaksi, lounaaksi ja illalliseksi. Jälkiruoaksi voimakkaasti sokeroituja lättyjä. Ryystä aina olutta päälle. Älä missään tapauksessa liiku, vaan käytä aina kulkuneuvoja, paras on taksi, ettei tarvihe kävellä pysäkille.
- massaa niin
pitää myös muistaa syödä oikein. Ruokavalioon kanaa, pastaa, riisiä, tonnikalaa,valkuaisia jne. enemmän. Lueppas jostain esim. kehonrakentajien oopuksista tietoa miten sitä massaa saapi, niin ja toki en hormoneja tarkota:)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665321- 624448
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443610Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv402840- 242708
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445