Elikkäs ajattelin ilmoittautua jollekin opistolle alkavaan jooga-ryhmään. Minkäköhän ikäistä porukkaa joogakursseilla on? Tunnen paljon 40-50v. joogaharrastelijoita, mutta en ketään ikäistäni..
Kertokaas te jotka olette käyneet joogatunneilla?
(niin ja olen 17v.)
Minkä ikäisille jooga on?
4
1251
Vastaukset
- Odota 20 vuotiaaksi
Luusi saattavat napsua joogassa poikki tai nivelesi luutua väärään asentoon kun olet niin nuori. No eivaisinkaan :)
- MehiläinenMaija
Hathajoogaa eli sitä klassisempaa ja rauhallisempaa harrastavat keskimääräisesti vähän vanhemmat naiset. Toki mahtuu mukaan nuoriakin ja nuoria miehiäkin.
Astangajoogassa on enemmän sukupuolet sekaisin ynnä siellä näkee ihan lukiolaisia ja muutenkin paljon nuorempia. Kunto varmasti kasvaa molemmilla tavoilla ja stressikin poistuu. Kannattaa kokeilla molempia, jos Hatha ei sytytä, niin voi olla että astanga sopii paremmin. - vaan!
Riippuu kai joogasta. Astangajoogassa ainakin on käynyt eri ikäisiä. Itse olen 30, mutta on siellä ollut nuorempiakin. Ja itsekseen siellä tehdään, ei ne muut haittaa menoa!
- myös 17
Itse kävin ensimmäisellä joogakurssillani muistaakseni 14-15 vuotiaana, ja olihan ne muut tosiaankin jotain 40-50 vuotiaita, mutta se olikin hathajoogaa.
Nyt olen menossa astangajooga kurssille pian! Saatan olla nuorimmasta päästä mutta toisaalta sama henkilö järjestää joogakursseja myös alle 12-vuotiaille... joten kaipa se jooga on kaiken ikäisille..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli224907Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123555Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403167IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462669Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861278Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2681189- 571120
- 791119
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941096Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E203992