Kaverini "pelkää" hevosia. Olen yrittänyt suostutella häntä pienen shettiksen selkään jo useita kuukausia, mutta hän sanoo että shettis aivan liian suuri hevonen. En ymmärrä häntä, eihän hän voi shettistä pienemmällä hevosella mennä ratsastamaan! Kerran sanoin hänelle ihan leikillä vaan, että saa minulta jotain kivaa, jos lupaa tulla ratsastamaan ja sanoo äitillensä tekstiviestillä, että tulee ratsastamaan. No; hän sitten lähettikin viestin itsellensä ja luulin, että hän oikeastikin lähetti sen äidillensä.
Tämä ehkä kuulostaa aika lapselliselta, mutta minusta tuntuu, että hän pitäisi ratsastamisesta kovasti, jos vaan tulisi edes kerran ratsastamaan, mutta hän ei vaan pystyisi uskoa sitä.
Hän sanoo hevosista välillä yök, mutta sitten vaikkapa shettiksistä, että 'ihana!'. Jos sanon, että hän voisi tulla ratsastamaan semmoisella ratsastuskouluun, hän sitten sanookin sitä liian suureksi. Ä R S Y T T Ä V Ä Ä !
Antakaa minulle keinoja, mitenkä saisin tämän edes kerran ratsastustunnille kanssani. En kaipaa mitään valituksia, että hän saa itse päättää, koska minä tiedän, että hän pitäisi ratsastuksesta jos vaan viitsisi tulla ratsastamaan. Hän pelkää putoamista, kun on kerran murtanut kätensä tosi pienenä kun tippui leikkimökin päältä. :D
Mut joo: auttakaa nyt!
Kaveri selkään ?
nominävaan
2
412
Vastaukset
- nominävaan
Mun omalla hevosella hän ei varsinkaan uskalla tulla edes taluttisella, koska meidän polle on vain 140cm, mutta silti sanoo 'AIVAN LIIAN SUURI!!!'
- sitten??
Jollei kaverisi halua ratsastaa,niin eiköhän se ole hänen oma asiansa..Joskus hänen mielensä voi vielä muuttua,mutta sinun painostamisesi tuskin auttaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483