Itse olen tänä kesänä tehnyt noita kevyitä ja raikkaita juomia novellen kivennäisvesistä ja funlight mehuista eli pieni loraus funlightia lasinpohjalle ja loput kivennäisvettä ja halutessaan jäitä. Omat suosikit on sitruuna novelle-persikkapassio funlight ja normaali novelle-vadelma funliht. Minulla korvaa täysin limsan tarpeen. Toinen mitä olen tehnyt on pakastemarjoja, valion sokeritonta mehukeittoa, kivennäisvettä ja pieniloraus maustamatonta rasvatonta jogurttia nämä kaikki tehosekoittimeen ja hyvää tulee. kevyt viilentävä herkku hellekeleille jäätelöä korvaamaan. olisiko muilla mitään vastaavia kevyitä esim. juomia, mehujäitä tai hedelmä juttuja.
kevyttä helteeseen
5
954
Vastaukset
- sillointällöin
muksuille jäätelön korvikkeeksi niistä sokerittomista ja rasvattomista jukurttiloista "jäätelöä", muottejahan löytyy varmaan joka marketista. Ihan nuo ovat tykänneet.
- terassimies^
täytyy kokeilla. kiitosta vaan.
- Butter Nut
Survo mieleisiäsi marjoja lasin pohjalle. Täytä jääkylmällä rasvattomalla piimällä ja sekoita.
- pitäisi
hedelmäjutuista kirjoittaa, niin ostin juuri mansikoita litran ja silppusin ne ja lisäsin smetanaa pari ruokalusikallista. Kerran kesässä voi tällaista sokeripitoista herkkua nauttia, kunhan se ei tule tavaksi.
- Suvari
Jäisiä mansikoita ja loraus appelsiinituoremehua, sauvasekottimella tai yleiskoneella muusiksi.
*Aivan taivaallista helteellä!*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376