Itse olen tänä kesänä tehnyt noita kevyitä ja raikkaita juomia novellen kivennäisvesistä ja funlight mehuista eli pieni loraus funlightia lasinpohjalle ja loput kivennäisvettä ja halutessaan jäitä. Omat suosikit on sitruuna novelle-persikkapassio funlight ja normaali novelle-vadelma funliht. Minulla korvaa täysin limsan tarpeen. Toinen mitä olen tehnyt on pakastemarjoja, valion sokeritonta mehukeittoa, kivennäisvettä ja pieniloraus maustamatonta rasvatonta jogurttia nämä kaikki tehosekoittimeen ja hyvää tulee. kevyt viilentävä herkku hellekeleille jäätelöä korvaamaan. olisiko muilla mitään vastaavia kevyitä esim. juomia, mehujäitä tai hedelmä juttuja.
kevyttä helteeseen
5
956
Vastaukset
- sillointällöin
muksuille jäätelön korvikkeeksi niistä sokerittomista ja rasvattomista jukurttiloista "jäätelöä", muottejahan löytyy varmaan joka marketista. Ihan nuo ovat tykänneet.
- terassimies^
täytyy kokeilla. kiitosta vaan.
- Butter Nut
Survo mieleisiäsi marjoja lasin pohjalle. Täytä jääkylmällä rasvattomalla piimällä ja sekoita.
- pitäisi
hedelmäjutuista kirjoittaa, niin ostin juuri mansikoita litran ja silppusin ne ja lisäsin smetanaa pari ruokalusikallista. Kerran kesässä voi tällaista sokeripitoista herkkua nauttia, kunhan se ei tule tavaksi.
- Suvari
Jäisiä mansikoita ja loraus appelsiinituoremehua, sauvasekottimella tai yleiskoneella muusiksi.
*Aivan taivaallista helteellä!*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536445Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483826Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01310Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01070- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827