takaperin voltti

åpoiuytreww

mulla olis tavoitteena osata tehdä takaperin voltti, eli siis sillälailla että käytetään kädet välillä maassa. en tosin kyllä paljoakaan tiedä, vaaditaanko siihen mitään erikoista, kuten erityisen vahvoja käsilihaksia ym? onko alussa hyvä olla joku varmistamassa että jos meinää kaatua niskalleen niin se joku ottaa kiinni? onko tämä siis ihan mahdoton ajatus, vai kannattaako yrittää?

10

2751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pittää

      olla notkeessa kunnossa, jos onnistuu silta kaato niin puolivolttikin menee.. taitat äkkiä niskas

    • apuria

      jotka tajuavat asian.
      Naamat vastakkain.
      Molempien kädet ote ranteista > poikittainen "silta".
      Lähdet ensin kaatumaan taakasepäin. Kädet pään yli, selkä kaarella.
      Varmistajat ottavat vastaan takamus/ristiselkä kohdalta ja vippaavat snut yli.
      Itse otat käsillä vastaan.

      Lisää toistoja ja vauhtia.
      siitä se lähtee menemään.

      Alle 10-vuotiset painikoululaiset vetelevät näitä täyttä metakkaa.

      • voipi

        käyttää sanaa "takaperin voltti" koska se ei ole sinne päinkään. Tai no..se on takaperin puolivoltti, sen oikea nimi on flicflac(puhekielessä flikki) Eli jos tuota tarkoitat, niin se kyllä vaatii ainakin kovaa harjoittelua ja ennen kaikkea uskallusta. Jos tuon haluat oppia, kannattaisi liittyä johonkin telinevoimisteluseuraan! Flikki kuuluu siis olennaisesti etenkin TELINEvoimisteluun, ja yleensäkin telinevoimistelu jo itsessään vaatii voimaa, hyväminä ,en osaaselittää!!
        No, mutta kuitenkin, harjoittelemaan vaan, muista pitää etenkin kädet tiukkana, se on miun ohje!!


      • eterududrå
        voipi kirjoitti:

        käyttää sanaa "takaperin voltti" koska se ei ole sinne päinkään. Tai no..se on takaperin puolivoltti, sen oikea nimi on flicflac(puhekielessä flikki) Eli jos tuota tarkoitat, niin se kyllä vaatii ainakin kovaa harjoittelua ja ennen kaikkea uskallusta. Jos tuon haluat oppia, kannattaisi liittyä johonkin telinevoimisteluseuraan! Flikki kuuluu siis olennaisesti etenkin TELINEvoimisteluun, ja yleensäkin telinevoimistelu jo itsessään vaatii voimaa, hyväminä ,en osaaselittää!!
        No, mutta kuitenkin, harjoittelemaan vaan, muista pitää etenkin kädet tiukkana, se on miun ohje!!

        Harrstan sirkusta ja myö tehää niit. flicflac on sellain liikesarja


      • ..<3
        eterududrå kirjoitti:

        Harrstan sirkusta ja myö tehää niit. flicflac on sellain liikesarja

        Se on flikki..Itse osaan sen ja ainaki itseäni on hyödyttäny käsilihakset ja notkea selkä..


      • deh
        ..<3 kirjoitti:

        Se on flikki..Itse osaan sen ja ainaki itseäni on hyödyttäny käsilihakset ja notkea selkä..

        mä harrastan cheerleaderia ja siä harjotellaan sitä niii pitää vaa olla tiukka ja 2 avustajaa aluks jotka tuntee asian


      • cheerleader501
        deh kirjoitti:

        mä harrastan cheerleaderia ja siä harjotellaan sitä niii pitää vaa olla tiukka ja 2 avustajaa aluks jotka tuntee asian

        Jos kerta harrastat cheerleadingia, miten on mahollista ettet tiiä lajin nimeä?

        Cheerleading = laji
        Cheerleader = HARRASTAJA


    • Nimetön

      mul on tavotteena tehä tänä kesänä blackflip veteen,oisko vinkkei miten onnistuis;D ja miten kannattaa alottaa??tarviin vinkkei...

      • 9.81

        Aloita ostamalla hyvä rullatuoli


    • cheerious

      öä no ehkä kannattais jos joku sun kaveri osaa, nii tarviit kaks avustajaa, ja sun on taivuttava tarpeeks.
      Ja si nii just, et se on flikki..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe