takaperin voltti

åpoiuytreww

mulla olis tavoitteena osata tehdä takaperin voltti, eli siis sillälailla että käytetään kädet välillä maassa. en tosin kyllä paljoakaan tiedä, vaaditaanko siihen mitään erikoista, kuten erityisen vahvoja käsilihaksia ym? onko alussa hyvä olla joku varmistamassa että jos meinää kaatua niskalleen niin se joku ottaa kiinni? onko tämä siis ihan mahdoton ajatus, vai kannattaako yrittää?

11

2821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pittää

olla notkeessa kunnossa, jos onnistuu silta kaato niin puolivolttikin menee.. taitat äkkiä niskas

• apuria

jotka tajuavat asian.
      Naamat vastakkain.
      Molempien kädet ote ranteista > poikittainen "silta".
      Lähdet ensin kaatumaan taakasepäin. Kädet pään yli, selkä kaarella.
      Varmistajat ottavat vastaan takamus/ristiselkä kohdalta ja vippaavat snut yli.
      Itse otat käsillä vastaan.

Lisää toistoja ja vauhtia.
      siitä se lähtee menemään.

Alle 10-vuotiset painikoululaiset vetelevät näitä täyttä metakkaa.

• voipi

käyttää sanaa "takaperin voltti" koska se ei ole sinne päinkään. Tai no..se on takaperin puolivoltti, sen oikea nimi on flicflac(puhekielessä flikki) Eli jos tuota tarkoitat, niin se kyllä vaatii ainakin kovaa harjoittelua ja ennen kaikkea uskallusta. Jos tuon haluat oppia, kannattaisi liittyä johonkin telinevoimisteluseuraan! Flikki kuuluu siis olennaisesti etenkin TELINEvoimisteluun, ja yleensäkin telinevoimistelu jo itsessään vaatii voimaa, hyväminä ,en osaaselittää!!
        No, mutta kuitenkin, harjoittelemaan vaan, muista pitää etenkin kädet tiukkana, se on miun ohje!!

• eterududrå
        voipi kirjoitti:

käyttää sanaa "takaperin voltti" koska se ei ole sinne päinkään. Tai no..se on takaperin puolivoltti, sen oikea nimi on flicflac(puhekielessä flikki) Eli jos tuota tarkoitat, niin se kyllä vaatii ainakin kovaa harjoittelua ja ennen kaikkea uskallusta. Jos tuon haluat oppia, kannattaisi liittyä johonkin telinevoimisteluseuraan! Flikki kuuluu siis olennaisesti etenkin TELINEvoimisteluun, ja yleensäkin telinevoimistelu jo itsessään vaatii voimaa, hyväminä ,en osaaselittää!!
        No, mutta kuitenkin, harjoittelemaan vaan, muista pitää etenkin kädet tiukkana, se on miun ohje!!

Harrstan sirkusta ja myö tehää niit. flicflac on sellain liikesarja

• ..<3
        eterududrå kirjoitti:

Harrstan sirkusta ja myö tehää niit. flicflac on sellain liikesarja

Se on flikki..Itse osaan sen ja ainaki itseäni on hyödyttäny käsilihakset ja notkea selkä..

• deh
        ..<3 kirjoitti:

Se on flikki..Itse osaan sen ja ainaki itseäni on hyödyttäny käsilihakset ja notkea selkä..

mä harrastan cheerleaderia ja siä harjotellaan sitä niii pitää vaa olla tiukka ja 2 avustajaa aluks jotka tuntee asian

• cheerleader501
        deh kirjoitti:

mä harrastan cheerleaderia ja siä harjotellaan sitä niii pitää vaa olla tiukka ja 2 avustajaa aluks jotka tuntee asian

Jos kerta harrastat cheerleadingia, miten on mahollista ettet tiiä lajin nimeä?

Cheerleading = laji
        Cheerleader = HARRASTAJA

• Nimetön

mul on tavotteena tehä tänä kesänä blackflip veteen,oisko vinkkei miten onnistuis;D ja miten kannattaa alottaa??tarviin vinkkei...

• 9.81

Aloita ostamalla hyvä rullatuoli

• cheerious

öä no ehkä kannattais jos joku sun kaveri osaa, nii tarviit kaks avustajaa, ja sun on taivuttava tarpeeks.
      Ja si nii just, et se on flikki..

• Anonyymi

Mä saan flikin maassa ja oon 110 kiloinen mies. Ei se oo vaikeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      313
      2818
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2614
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1420
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70