mulla olis tavoitteena osata tehdä takaperin voltti, eli siis sillälailla että käytetään kädet välillä maassa. en tosin kyllä paljoakaan tiedä, vaaditaanko siihen mitään erikoista, kuten erityisen vahvoja käsilihaksia ym? onko alussa hyvä olla joku varmistamassa että jos meinää kaatua niskalleen niin se joku ottaa kiinni? onko tämä siis ihan mahdoton ajatus, vai kannattaako yrittää?
takaperin voltti
10
2773
Vastaukset
- pittää
olla notkeessa kunnossa, jos onnistuu silta kaato niin puolivolttikin menee.. taitat äkkiä niskas
- apuria
jotka tajuavat asian.
Naamat vastakkain.
Molempien kädet ote ranteista > poikittainen "silta".
Lähdet ensin kaatumaan taakasepäin. Kädet pään yli, selkä kaarella.
Varmistajat ottavat vastaan takamus/ristiselkä kohdalta ja vippaavat snut yli.
Itse otat käsillä vastaan.
Lisää toistoja ja vauhtia.
siitä se lähtee menemään.
Alle 10-vuotiset painikoululaiset vetelevät näitä täyttä metakkaa.- voipi
käyttää sanaa "takaperin voltti" koska se ei ole sinne päinkään. Tai no..se on takaperin puolivoltti, sen oikea nimi on flicflac(puhekielessä flikki) Eli jos tuota tarkoitat, niin se kyllä vaatii ainakin kovaa harjoittelua ja ennen kaikkea uskallusta. Jos tuon haluat oppia, kannattaisi liittyä johonkin telinevoimisteluseuraan! Flikki kuuluu siis olennaisesti etenkin TELINEvoimisteluun, ja yleensäkin telinevoimistelu jo itsessään vaatii voimaa, hyväminä ,en osaaselittää!!
No, mutta kuitenkin, harjoittelemaan vaan, muista pitää etenkin kädet tiukkana, se on miun ohje!! - eterududrå
voipi kirjoitti:
käyttää sanaa "takaperin voltti" koska se ei ole sinne päinkään. Tai no..se on takaperin puolivoltti, sen oikea nimi on flicflac(puhekielessä flikki) Eli jos tuota tarkoitat, niin se kyllä vaatii ainakin kovaa harjoittelua ja ennen kaikkea uskallusta. Jos tuon haluat oppia, kannattaisi liittyä johonkin telinevoimisteluseuraan! Flikki kuuluu siis olennaisesti etenkin TELINEvoimisteluun, ja yleensäkin telinevoimistelu jo itsessään vaatii voimaa, hyväminä ,en osaaselittää!!
No, mutta kuitenkin, harjoittelemaan vaan, muista pitää etenkin kädet tiukkana, se on miun ohje!!Harrstan sirkusta ja myö tehää niit. flicflac on sellain liikesarja
- ..<3
eterududrå kirjoitti:
Harrstan sirkusta ja myö tehää niit. flicflac on sellain liikesarja
Se on flikki..Itse osaan sen ja ainaki itseäni on hyödyttäny käsilihakset ja notkea selkä..
- deh
..<3 kirjoitti:
Se on flikki..Itse osaan sen ja ainaki itseäni on hyödyttäny käsilihakset ja notkea selkä..
mä harrastan cheerleaderia ja siä harjotellaan sitä niii pitää vaa olla tiukka ja 2 avustajaa aluks jotka tuntee asian
- cheerleader501
deh kirjoitti:
mä harrastan cheerleaderia ja siä harjotellaan sitä niii pitää vaa olla tiukka ja 2 avustajaa aluks jotka tuntee asian
Jos kerta harrastat cheerleadingia, miten on mahollista ettet tiiä lajin nimeä?
Cheerleading = laji
Cheerleader = HARRASTAJA
- Nimetön
mul on tavotteena tehä tänä kesänä blackflip veteen,oisko vinkkei miten onnistuis;D ja miten kannattaa alottaa??tarviin vinkkei...
- 9.81
Aloita ostamalla hyvä rullatuoli
- cheerious
öä no ehkä kannattais jos joku sun kaveri osaa, nii tarviit kaks avustajaa, ja sun on taivuttava tarpeeks.
Ja si nii just, et se on flikki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010380Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523555Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543301- 642875
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2072243- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252033Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221456Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386