Palaisivat jo lähiöihinsä täältä böndeltä maisemaa pilaamasta.
Tsadilaisille osuvampi nimitys:
9
338
Vastaukset
- sinun tuossa
lahjattomuudessasi ja idioottimaisuudessasi on, että "vahingossa" kirjoitat niin väärin, että vihasi kohdistuu "viattomiin" Afrikan asukkaisiin, tsadilaisiin.
Toivoisin pikemmin, että sinä pysyisit siellä böndelläsi, etkä tulisi tännä stadin keskustelupalstalle.
Ei täältä stadista kukaan halua tulla sen enempää böndelle, kuin että pääsee taas illaksi kotiin. Kaksi-kolme tuntia on se maksimiaika siellä teillä.- Marginaalihelsinkiläinen
Täältä Kehä I:n ja Kehä III:n väliseltä vyöhykkeeltä tarkastellen näyttää siltä, ettei Afrikassa mitään tsadilaisia asu vaan tšadilaisia:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tšad
Kirjaimet Š, š, Ž ja ž kuuluvat luontevasti suomenkieliseen tekstiin lainasanojen ja vierasperäisten nimien yhteydessä eikä laiskuus ole mikään hyväksyttävä syy niiden karttamiseen! - tuon tiedän
Marginaalihelsinkiläinen kirjoitti:
Täältä Kehä I:n ja Kehä III:n väliseltä vyöhykkeeltä tarkastellen näyttää siltä, ettei Afrikassa mitään tsadilaisia asu vaan tšadilaisia:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tšad
Kirjaimet Š, š, Ž ja ž kuuluvat luontevasti suomenkieliseen tekstiin lainasanojen ja vierasperäisten nimien yhteydessä eikä laiskuus ole mikään hyväksyttävä syy niiden karttamiseen!mutta ei nähtävästi aloittaja. Minä vain suoraan toistin hänen möläyksensä sellaisenaan näyttääkseni sen idioottimaisuuden. Olisit siis osoittanut huomautuksesi hänelle etkä minulle.
Toinen asia on sitten se, että niin kauan kuin hattuässiä ja -zetoja ei saa tavallisilla näppiksillä esille ilman mielestäni liian monimutkaisia kommervenkkejä (tai se vaatii nyt parempaa ulkomuistia kuin mitä minulla on), saatan joskus tyytyä kirjoittamaan ihan sh ja zh.
- N'Djamenalainen
Minulle jäi epäselväksi, mikä se osuvampi nimitys oikeastaan olikaan, unohdit mainita sen.
- Herra Hymiö
Jos Tšadin pääkaupunki on nimeltään N'Djamena, niin onko sen asukas N'Djamenalainen (kuten sinä) vai n'djamenalainen? N'djamenalainen virkkeen alussa ja yksinäisenä otsikkona esiintyessään?
http://fi.wikipedia.org/wiki/N'Djamena
Minun kotikaupunkini on Helsinki. Pidän itseäni helsinkiläisenä, en Helsinkiläisenä. - von Böndeman
Kaikkihan tunnemme Tampion joka herättää säälinsekaisia tuntemuksia.
Mutta Tympiö on se tsadilainen itsekeskeinen nasaali känisijä jolla on identiteettiongelma.
Epävarmuuttaan peittääkseen hän käyttää seuraavaa stragediaa : hyökkäys on paras puolustus.
Sillä tavoin töksäyttelemällä ei böndellä asiat edisty.
Ja eikös olekin kiva kun koulut alkaa,pääsevät tämänkin palstan pilkkufasistit purkamaan paineitaan lapsiin. - :•)
von Böndeman kirjoitti:
Mutta Tympiö on se tsadilainen itsekeskeinen nasaali känisijä jolla on identiteettiongelma.
Epävarmuuttaan peittääkseen hän käyttää seuraavaa stragediaa : hyökkäys on paras puolustus.
Ja eikös olekin kiva kun koulut alkaa,pääsevät tämänkin palstan pilkkufasistit purkamaan paineitaan lapsiin.Hieno uudissana – päiväni on pelastettu!
- välilyöntipolitiikkasi
von Böndeman kirjoitti:
Ja eikös olekin kiva kun koulut alkaa,pääsevät tämänkin palstan pilkkufasistit purkamaan paineitaan lapsiin.on noin sekavaa, mutta yhtä kaikki väärin? Pilkun jälkeen jätät välilyönnin pois, mutta kaksoispisteen kohdalla isket sen molemmille puolille.
Molemmissa tapauksissa väärin.
Ja mitä tarkoittaa "stattiin"? Entä kuka on Tampio? - vilhauttelija
välilyöntipolitiikkasi kirjoitti:
on noin sekavaa, mutta yhtä kaikki väärin? Pilkun jälkeen jätät välilyönnin pois, mutta kaksoispisteen kohdalla isket sen molemmille puolille.
Molemmissa tapauksissa väärin.
Ja mitä tarkoittaa "stattiin"? Entä kuka on Tampio?Neuvoisin hakemaan moniammatillista apua ongelmaasi.Bepantheenilla tuo ei lähde vaan pyydät arvauskeskuksesta lähetteen spesialistille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689