Kaalinlehdyköitä noin 15 kpl
Jauhelihaa noin 450 g
Kermaa
Voita
Jauheliha ruskistetaan ja kääritään kaalirulliin laittaen sisälle kermaa. Heitä pannulle noin 1/4- puolipakettia voita ja ruskista rullat pannulla kauniin värisiksi.
Nauti munakkaan kera. Nam!
Maukkaat kaalirullat kananmunan kera
herkisteljä, hyvän ruoan ys...
1
706
Vastaukset
- vanha kokki
oikein maukas, mutta, eikö kaalinlehtiä esikäsitellä mitenkään, vaan siitä kerästä irroitellaan ja kääräistään rulla. Maustatko lihaa mitenkään vai onko suolakin siinä voissa. Miten saat kerman pysymään rullan sisällä. Koetappa uudelleen, hieman tarkentaen, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219