meillä 1vuotias lapsonen ja olen antanut nyt pari kertaa rasvatonta maitoa ja huomannut että se aiheuttaa hänelle ilmavaivoja, voiskohan johtua laktoosi intoleranssista ja kannattaisko minun kokeilla laktoositonta maitoa vai johtuuko tämä vain vatsan totuttelusta uuteen koostumukseen onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia?
ilmavaivat
3
596
Vastaukset
- Sipuli
Kävin tänään stadin itiksessä ja näin hyllyssä 1-3 vuotiaille tarkoitetun Muksu-merkkisen puolen litran maidon joka lienee sopeutettu sun lapsen ikäiselle. Hinta oli 1,05 euroa. Ehkä alan käyttämään, kun meidän neiti täyttää 1 v. :)
- kata573
Hei sinulle!! Aloitin lapselleni hyla maidon kun hän oli 1 vuotias ( nyt 1v2kktta). Siitä hän sai armottoman ripulin, joten lopetin ja kokeilin laktoositonta maitojuomaa. Heti vatsa rauhoittui!! Kokeile laktoositonta maitojuomaa suosittelen!!! Ingmanin tuote on edullisempaa kuin valion. Mukavaa kesän jatkoa ja toivotaan että helpottuu!!!
- ja kumarrus
Hei
olen jatkanut tuota rasvattoman maidon antamista edelleen ja nyt ei oikeestaan paukkuja tule enää ollenkaan! Luulenpa että se oli vain sitä vatsan totuttelua maitoon, mutta ei onneksi ole enää pelkoa laktoosi intoleranssista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208